• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.937 films
  • 12.740 series
  • 35.187 seizoenen
  • 658.721 acteurs
  • 200.924 gebruikers
  • 9.506.191 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Koreanen beginnen goed, technisch spel, fris van de lever en ze winnen zelfs kopduels Die linksbenige middenvelder is goed (Yeoh?).

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

rep_robert schreef:

Nou ja leeg....het is voor drie kwart gevuld

Ja oke. Leeg is wat overdreven, maar ik vind er erg weinig touschouwers op de tribune zitten. Trouwens, ik denk niet dat het bij 1-0 gaat blijven. Griekenland heeft echt een matige verdediging

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

In ieder geval wel leuk dat je dat Koreaanse publiek er een klein beetje doorheen kunt horen en ze ook bezig ziet op de achtergrond

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

Zeker, het rood overheerst

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijk dat combinatiespel van Zuid-Korea en die gevaarlijke counters.

Oei

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Ik las net dat er een grote vraag naar oordopjes is in Zuid Afrika vanwege het oorverdovende kabaal van die herrietoeter. Ik word er knettergek van. Zelfs als er een doelpunt wordt gemaakt blijven die afrikanen gewoon doortoeteren. http://www.nu.nl/buitenland/2268237/grote-vraag-oordopjes-in-zuid-afrika.html[/url]

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

*zucht* Ninis svp!!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Die Grieken zijn al niet veel beter dan hun eiegen economie

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wat een houten klaassen die Grieken, jammer dat Zuid-Korea niet echt kon doordrukken. Die Ki (van Celtic geloof ik) speelde geweldig trouwens, Park (die van United) viel tegen.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

wibro schreef:

Ik las net dat er een grote vraag naar oordopjes is in Zuid Afrika vanwege het oorverdovende kabaal van die herrietoeter. Ik word er knettergek van. Zelfs als er een doelpunt wordt gemaakt blijven die afrikanen gewoon doortoeteren. http://www.nu.nl/buitenland/2268237/grote-vraag-oordopjes-in-zuid-afrika.html[/url]

Vooral die laatste alinea! Ik weet niet of dat hier al voorbij was gekomen, maar daar zat ik gister ook met stuitende verbazing naar te kijken en te luisteren. Tijdens de volksliederen bleef een groot deel, en dat zijn waarschijnlijk de echt irritante mensen, gewoon blazen op die vuvuzela's.

Geweldig publiek.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Kunnen ze, als compromis, de volksliederen niet op de vuvuzelas spelen? Of probeerden ze dat al?

Apollinisch

• 21305 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

In ieder geval wel leuk dat je dat Koreaanse publiek er een klein beetje doorheen kunt horen en ze ook bezig ziet op de achtergrond

Tof publiek inderdaad. Taehan-Min'guk!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Zavo schreef:

Kunnen ze, als compromis, de volksliederen niet op de vuvuzelas spelen? Of probeerden ze dat al?

Weeeeelheeeeeeelmeeeeeeees veeeeeeen Neeeeeeeseeeeeweeeeee

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Daarom zei ik ook al dat ze meer willen laten zien hoe vrolijk en trots ze zijn en hoe graag ze hun cultuur willen tonen ipv dat ze echt begrijpen waar voetbal over gaat. Juichen bij een doelpunt, boos zijn bij fouten en je kanis houden bij volksliederen. Lijken me vrij normale emoties die wereldwijd hetzelfde zouden moeten zijn bij een sport als voetbal.

Echt een hele wedstrijd alleen maar op die flutdingen blazen, wie dienen ze daarmee als Zuid Afrika niet speelt? Lijkt wel een soort drugs voor die mensen. De wave zullen ze ook wel niet kennen?

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

De wave zuigt dan ook.

Apollinisch

• 21305 berichten
  • 0 stemmen

De wave zullen ze ook wel niet kennen?
Die was er bij Uruguay - Frankrijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Die was er bij Frankrijk - Uruguay.

Niet gezien, toen was het zeker even heel vuvuzela-stil, want je armen omhoog en dat ding vasthouden gaat een beetje lastig.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dat griekenland is echt een draaaamaaaa

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Jaaaa lekker dit, nu moet Griekenland nog een keertje scoren Doe maar in de blessuretijd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou reppie, dit wordt denk ik 4-0, ik hoop ook liever 2-1 maar Griekenland speelt werkelijk dramatisch.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Klopt, maar misschien laat Zuid-Korea nu de teugels een beetje vieren, al ga ik daar ook niet van uit als ik het zo kijk. Tering die Grieken zijn slecht, gelukkig kan ik in mn andere wk pool de voorspellingen tot een minuut voor de desbetreffende wedstrijden nog wijzigen. Mag dat zeker doen met het oog op Griekenland

Apollinisch

• 21305 berichten
  • 0 stemmen

25000 man trouwens (stadion is daarmee voor een kleine 60% gevuld). Wedstrijden van Heerenveen worden beter bezocht.

edit: 31000 volgens de commentator. Hij en teletekst spreken elkaar tegen.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Je begint je nu toch wel af te vragen hoe Griekenland in vredesnaam ooit Europees kampioen is geworden. Wat een treurnis. Zuid-Korea speelt lekker fris voetbal en kan weleens een leuke rol in de poule gaan spelen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Zuid Korea had ik sowieso wel hoog ingeschat binnen de poule. Ze vernederen Griekenland echt op alle punten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb Argentinië en Nigeria door,maar ik weet eigenlijk wel zeker dat Zuid-Korea doorgaat. Spelen echt heel erg leuk en aanvallend voetbal.

Maar goed, het blijft tegen Griekenland natuurlijk.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Mja Nigeria heeft drie keepers in de Israelische competitie spelen hoorde ik gisteren, ook niet echt een niveau waar Zuid Korea wakker van zou moeten liggen denk ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Griekenland krijgt opeens door dat ze op een WK spelen en dat het ook best leuk kan zijn om je best te doen met zijn allen. Beetje te laat alleen.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Vind het beide niks.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Leukste wedstrijd tot nu toe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.