- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Misschien kan de NOS het toetergeluid softwarematig dimmen?!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind het allemaal wel meevallen, of ze nou schreeuwen of toeteren, wat maakt dat nou uit. Ik kan me voorstellen dat het in het stadion irritant is, maar op de tv heb ik er totaal geen last van.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Publiek hoort te reageren op wat er op het veld gebeurt. Zet iedereen hier met oogkleppen op of laat 22 schapen het gras kaalvreten en je krijgt hetzelfde beeld (of ja, geluid).
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kans om te reageren hebben ze nog niet gehad, want er gebeurt bijzonder weinig op het veld.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Bij Sporza staat het stadiongeluid toch juist een stuk lager? Daar lijk je haast alleen nog de commentatoren te horen. Erg fijn/nuttig.
Correctie: ik zie je correctie 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit toernooi kan het helaas niet meer, maar de FIFA moet ook echt regels buiten die miljoenen andere regels maken voor wat je wel en niet voor achterlijkheden qua instrumenten mee mag nemen in een stadion.
Wat Quido al zegt, als iemand een wereldpass geeft hoor je weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh en als iemand een verschrikkelijke fout maakt hoor je weeeeeeeeeeeeeeh. Emoties qua geluid komen gewoon absoluut niet overeen met wat je ziet.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Laat ze het stadiongeluid dan maar flink hard zetten als Evert ten Napel aan de beurt is...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik hoor nu geen enkele verslaggever meer met de mute-knop aan dus ook geen Evert als hij aan de beurt is. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Laat ze het stadiongeluid dan maar flink hard zetten als Evert ten Napel aan de beurt is...

Fijne vent, vergeet objectiviteit tijdens een WK!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Evert is de Mourinho van de voetbalverslaggevers. Verguisd, maar stiekem de beste.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het ergste is dat Ten Napel niet eens meer de slechtste is, dat zegt veel over de nieuwe generatie commentatoren. Leve Sporza.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8336 stemmen
Tjee, het is meer Frankrijk - Oer(oe)saai. Bóóóring!!!!
kappeuter (crew films)
-
- 74763 berichten
- 5989 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja naar Frankrijk onder Dom(m)enech kijken is een martelgang, Als je ze ziet voetballen horen ze gewoon niet op het WK thuis. Die trainer vind ik echt de Balkenende van het Nationale elftal. Absoluut geen zelfreflectie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, geloof dat de ajacieten niet bang hoeven te zijn dat Suarez deze zomer al vertrekt....
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Nou, geloof dat de ajacieten niet bang hoeven te zijn dat Suarez deze zomer al vertrekt....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt me heel fijn. Het is trouwens Ajacieden met een hoofdletter.
En Suarez deed het vanavond naar behoren. Kreeg weinig echt goede ballen. Had bij dat schot van Forlan nog wel een goede vooractie.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Sinds Domenech daar bondscoach is is het inderdaad niet om aan te zien, onbegrijpelijk dat die man daar al 6 jaar mag blijven zitten.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Hopen voor Lodeiro dat hij nog aan de bak komt dit WK. Of omdat er een 2e geel is gegeven, krijgt hij maar 1 wedstrijd schorsing? Was toch echt wel een vieze sliding hoor.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een ongeloofelijk saaie wedstrijd overgens ..
En met dat kut geluid op de achtergrond is de enige vorm van sfeer ook ver te zoeken. Totaal niet idee dat ik naar een WK wedstrijd kijk.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hoe minder minuten de Ajacieden maken, hoe beter. We moeten al vroeg aan de bak, dus hebben niks aan spelers die een lang en vemoeiend WK spelen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Lodeiro is half juli bij Ajax ieder geval niet geblesseerd aangekomen, want die speelt nog weinig dit WK gok ik 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou, als ook Uruguay zo blijft ballen mag deze hele poule A van mij naar huis.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hij werd in dat opzicht gematst door de scheidsrechter idd. Ik zie de Fransen nog wel een lullig goaltje maken nu.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me heel fijn. Het is trouwens Ajacieden met een hoofdletter.
En Suarez deed het vanavond naar behoren. Kreeg weinig echt goede ballen. Had bij dat schot van Forlan nog wel een goede vooractie.
Als je dit naar behoren vindt, hoop ik dat hij volgend jaar ook zo speelt. Ging geen enkele dreiging van hem uit. Verder waardeloze wedstrijd, gelukkig gaven die Zuid Afrikanen op de tribune nog een mooi concert. Voor de goede toe hoorder zit er weldegelijkmemotie in, maar helaas geeft de wedstijd geen enkele aanleiding om die te uiten.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Helaas had ik gelijk. Niet om aan te zien deze wedstrijd. TOET!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.