• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.952 films
  • 12.740 series
  • 35.188 seizoenen
  • 658.725 acteurs
  • 200.925 gebruikers
  • 9.506.537 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat ie goed genoeg kan zijn voor Groningen is wat anders dan met 2 vingers in de neus een goed Eredivisie seizoen draaien. Altijd dat negatieve over onze competitie. Loopt genoeg klasse in.

Met Groningen zou ie inderdaad met gemak Europees voetbal halen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

GinolaEHV schreef:

Hehe, of -ie nog zo ver van de grond komt... dat betwijfel ik ook inderdaad. .

Bij zjn vrouw misschien wel.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja ik dacht ook eerst dat we alsnog een punt hadden gescoord bij het songfestival met sjalali. Schitterend toch al die namen die niet echt lijken op jan de vries of zo.

De Vlamingen onder ons zullen weten wat ik bedoel. In de VTM-reeks 'Allez Allez Zimbabwe, een tv-reeks over Zimbabwaanse veldrijders in België was er ook een Tshabalala. Mijn vrouw dacht direct hetzelfde.

(afbeelding)

Roger De Vlaminck, Jackson Vijarona, Tschabalala Nqobizitha, Abel Muchenje, Gorden Martin en Brighton Kasecha.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tschabalala Nqobizitha, kijk dat zijn pas namen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

De volgende game word belangrijk in eigen huis voor Boston. Als ze deze verliezen, dan gaan ze het niet meer goedmaken.

Dat zonder meer maar ik verwacht wel dat ze dit kunnen klaren, en ze verdienen het ook. Rrtsy maar kijken of Boston het weet te doen in eigen huis.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Shit, zelfs bij Uruguay-Frankrijk dikke toeterherrie.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

rep_robert schreef:

Shit, zelfs bij Uruguay-Frankrijk dikke toeterherrie.

Hoe kan men dit als sfeerverhogend beschouwen?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Geen flauw idee, maar ik vind het ook verschrikkelijk. Bah, zo'n monotoon saai geluid.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Geen geklap, geen gefluit, haast geen "oeeeh's of ahhh's".

Aller aller slechtste publiek dat je kan bedenken. Ik denk dat ik een leeg tribune nog prefereer.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Helemaal eens met Jawaddedadde en lykathea, zit helemaal geen emoties in het publiek inderdaad. Geen gejuich, geen ge-oeeee en geen ge-aaa, geen gefluit, geen gezang, geen passie....alleen maar toeters...

Ben zelfs voor otherfool praktijken hier!

Vascago

• 4807 berichten
  • 3647 stemmen

Zit nu 15 minuten te kijken. Mijn oren doen alweer zeer en het voetbal ziet er totaal niet uit. Damn....

mikey

• 29050 berichten
  • 5212 stemmen

Ik wordt knettergek van die achterlijke lui die op die vafanculos lopen te blazen. Ik snap het idee van het geblaas ook niet.

Cupido

• 528 berichten
  • 1926 stemmen

Couldn't agree more. Welke idioot heeft ook de puf om een complete partij op dat ding te blazen?!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het lijkt op een zwerm wespen na een tijdje. Ik word er echt letterlijk een beetje misselijk van tot nu toe.

mikey

• 29050 berichten
  • 5212 stemmen

Ik hoop echt dat z-afrika snel wordt uitgeschakeld en dat ze hun interesse in het toernooi verliezen,. en dat ze niet meer komen met dat nare ding

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Opsomming eerste helft:

(afbeelding)

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Beide ploegen ontzettend veel balverlies, en daarbij ook een groot gebrek aan balhandelingssnelheid.

Zo wordt het wel een gelijkspel (gunstig voor mijn poule!) maar echt aantrekkelijk is het allemaal niet.

Oja, en dan ook nog dat gezoem erdoorheen

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Wat een ongelofelijk saaie wedstrijd zeg.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Ik hoop echt dat z-afrika snel wordt uitgeschakeld en dat ze hun interesse in het toernooi verliezen,. en dat ze niet meer komen met dat nare ding

Staat me bij dat ik wel eens andere wk's heb gezien uit het verleden waar ook dit soort monotoon aanzwellend gezwerm uit de tribunes kwam.. ergens in Z-Amerika ofzo? Maar nooit zo erg als dit nee. En geen rustpunt in te ontdekken

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik weet ook nog steeds niet goed of Het Zuid Afrikaanse volk echt van de sport voetbal houdt of het gewoon een ideale plek vinden om te feesten en te laten zien hoe vrolijk ze allemaal zijn. Met zo'n toeter de hele tijd in je mond kun je toch nooit geconcentreerd naar de wedstrijd kijken?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat dit door heel Afrika zo wordt 'bekeken', niet alleen Z-Afrika.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

orbit schreef:

Staat me bij dat ik wel eens andere wk's heb gezien uit het verleden waar ook dit soort monotoon aanzwellend gezwerm uit de tribunes kwam.. ergens in Z-Amerika ofzo?

Het WK'86 in Mexico . Pfff... Ik hoop echt dat het niveau van de wedstrijden snel een stuk hoger wordt want ik vind er tot dusver niet veel aan... Gelukkig staat morgen Engeland - VS op het programma

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dit is nu al het saaiste WK ooit.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Het WK'86 in Mexico . Pfff... Ik hoop echt dat het niveau van de wedstrijden snel een stuk hoger wordt want ik vind er tot dusver niet veel aan. Gelukkig staat morgen Engeland - VS op het programma

Mexico inderdaad! Staat me ook zo'n bijna continue gegons van bij.. waar ik toen ook al van afvroeg waar dat vandaan kwam.. leek nog het meest alsof de formule 1 naast die stadions werd gereden ofzo.. dat zullen dan wel gastoeters ofzo zijn geweest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik weet ook nog steeds niet goed of Het Zuid Afrikaanse volk echt van de sport voetbal houdt of het gewoon een ideale plek vinden om te feesten en te laten zien hoe vrolijk ze allemaal zijn. Met zo'n toeter de hele tijd in je mond kun je toch nooit geconcentreerd naar de wedstrijd kijken?

Alsof de Nederlandse supporter erom bekend staat stilzwijgend de wedstrijd te volgen. Lijkt me verder ook niet zo moeilijk om tijdens het voetbal kijken op zo'n ding te blazen, heb je geen conservatorium voor nodig. Ik vind het juist wel leuk. Wil ook zo'n ding.

Wedstrijd is inderdaad dramatisch oninteressant. Laat ze beide er maar snel uitvliegen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alle respect voor Afrika, maar wat zit die cultuur en dus in dit geval sportcultuur ver van de Europese af zeg. Ik kan me niet concentreren op de wedstrijd zo. Ik hoor geen Franse of Uruguayaanse liederen. Het is een soort oerwoud waar toevallig ook een potje in wordt gevoetbald. Vind het echt kut zo. Ik hoop dat dat gevoel snel nog omslaat, want ik heb me er zo op verheugd. Voetbal met de mute-knop aan kijken, echt bagger.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Ik vind het juist wel leuk. Wil ook zo'n ding.

Enige verschil is dat jij er na 10 minuten wel genoeg van hebt of afwisselend nog wat schreeuwt. Deze mensen lijken enkel 90 minuten lang te willen laten zien hoe goed ze zijn in het nadoen van wespen. En zonder te steken zijn ze al irritant.

kappeuter (crew films)

• 74763 berichten
  • 5989 stemmen

Misschien kan de NOS het toetergeluid softwarematig dimmen?!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ben wel blij dat mijn vurige pleidooi voor stilte in het stadion dankzij de vuvuzela eindelijk navolging krijgt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.