- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Op meerdere sites kom ik niet. Ik had 1 x 1-1 ingevuld, geloof ik. Precies de pool waar je niks kunt winnen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
krijgen we nu serieus dit soort pool berichtjes. Ik had mexico als winnaar maar o wat gunde ik het bafana bafana. Die goal van bafana bafana is orgasmisch.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nadal trouwens verloren tegen Lopez op Queens.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zo zonde zeg dat die bal de paal raakte 
Ik juichte al bijna.
De 1-1 was trouwens wel heel slecht verdedigd. Maar goed, gelijkspel is uiteindelijk wel terecht. Grappig dat beide ploegen onverdiend scoorden. Toen Mexico beter was scoorde ZA en toen ZA de winst verdiende maakte Mexico 1-1.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
WTF was dat? Als dat met die vuvuzela's op al de wedstrijden zo'n lawaai is, ben ik er zeker van dat ik na enkele matchen afhaak. Om gek van te worden dat eentonige getoeter. 
Edit: en bij Mexico hadden ze Blanco beter thuis gelaten. Zielig zoals die ouwe over het veld sloft. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zap weg door Ron Brandsteder en Jan Smit. Geen leuk programma, vind ik echt jammer. VI is normaal veel leuker. Het wordt nu een sketch.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Vond het met Jantje Smit nog wel oke. Maar Brandsteder is echt een loser 1e klas zeg 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
WTF was dat? Als dat met die vuvuzela's op al de wedstrijden zo'n lawaai is, ben ik er zeker van dat ik na enkele matchen afhaak. Om gek van te worden dat eentonige getoeter. 
Edit: en bij Mexico hadden ze Blanco beter thuis gelaten. Zielig zoals die ouwe over het veld sloft.
Blanco was niet eens slecht, maar dit kan natuurlijk niet op dit niveau.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Die man moet gewoon stil blijven staan op één positie, en van daaruit het spel verdelen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Hopelijk valt dat geluid van die zwakbegaafdentoeter mee bij wedstrijden zonder Zuid-Afrika. Het is nog net zo irritant als bij de Confederations Cup.
Vond het trouwens een aardig openingsduel. Van Uruguay - Frankrijk verwacht ik heel wat minder.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wij leggen alles teveel langs de lat van Nederland, Spanje, Brazilië etc. en dan zul je al snel zeggen dat een wedstrijd tegenvalt ja.
Ik vond het geen hoogstaande wedstrijd, maar er waren genoeg doelkansen en dat is vaak ook al wel leuk. De landen Z-Afrika en Mexico doen mij helaas sowieso weinig. Uruquay-Frankrijk wordt denk ik wel een verrassend mooie en hoogstaande wedstrijd. Na de 1-1 in deze poule wil je helemaal voor de winst gaan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zuid-Afrika heeft vanmiddag met 1-1 gelijk gespeeld tegen Mexico.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zuid-Afrika heeft vanmiddag met 1-1 gelijk gespeeld tegen Mexico.
Goede internet-research Don, uitslag klopt als een bus.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Thanks. Ben er dan ook net pas klaar mee. 
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
De schoolleiding van het Nijmeegse Canisius-college heeft vanmorgen politiehulp in moeten roepen om de WK-ruzie te beslechten. Leerlingen van de scholengemeenschap willen maandag voetbal kijken, maar de school wil dit niet omdat er een projectweek is gepland. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Zo, eerste match van het WK zit er op. Geen onaardige partij, met een al bij al terechte uitslag (al had ik vooraf wel op Mexico getipt). Prachtig doelpunt van die Shabalala (of zoiets) trouwens!
Nu Uruguay - Frankrijk . Verwacht wel wat van die match. Mijn gok is dat Uruguay wint (1-0). Frankrijk haalt volgens mijn uitgekiende WK-voorspelling de volgende ronde niet 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1033 stemmen
Frankrijk haalt volgens mijn uitgekiende WK-voorspelling de volgende ronde niet

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja ik dacht ook eerst dat we alsnog een punt hadden gescoord bij het songfestival met sjalali. Schitterend toch al die namen die niet echt lijken op jan de vries of zo.
the new guy
-
- 1736 berichten
- 1599 stemmen
Die man moet gewoon stil blijven staan op één positie, en van daaruit het spel verdelen.
Dan hadden ze mij net zo goed mee kunnen nemen.
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2616 stemmen
Blanco was niet eens slecht, maar dit kan natuurlijk niet op dit niveau.
Fantastische speler die Blanco. Is wel zo traag als een schildpad, maar je kon aan alles zien dat die man een geweldig balgevoel heeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach die Blanco is een vadsige, slome versie van een van Nistelrooy. 4e WK van die man geloof ik, een mentor tussen de trainer en spelers.
Het is een blamage om zoiets te zien rondblubberen op een WK, maar ach als die jonge Mexicanen om hem heen er rustiger van worden en scoren, doet hij er ook niemand kwaad mee.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
100% score voor team otherfool 
Derhalve: Frankrijk wint vanavond met 2-0. Doe er uw voordeel mee.
Nee schat, met 1-0. Die 2e wordt onterecht afgekeurd.
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2616 stemmen
Rare vergelijking, Blanco en Van Nistelrooij. Die laatste is een wat noeste spits, die het moet hebben van kei hard werken en z'n intuïtie (instinct voor de goal).
Blanco is een fluwelen aanvallende middenvelder/aanvaller met een gouden techniek (en zelfs een eigen voetbal-truc).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou meer de vergelijking oud en mentor en aanvallers. En Blanco is dan een vadsige, slome versie. Wat ik zeg, als de Mexicanen blij zijn met zo'n olifant met intuïtie is dat prima. In het Nederlands elftal zou zoiets echt niet meer kunnen hoeveel ervaring je ook hebt.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Blanco is een fluwelen aanvallende middenvelder/aanvaller met een gouden techniek (en zelfs een eigen voetbal-truc).
Die kan-ie niet meer denk ik
Zover komt opa niet meer van de grond. Maar het blijft een heerlijke speler natuurlijk 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Die zou met 2 vingers in de neus een prima seizoen in de Eredivisie spelen.
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2616 stemmen
Hehe, of -ie nog zo ver van de grond komt... dat betwijfel ik ook inderdaad.
Hij zag er wel erg dik uit ja... maar hij gaf toch een paar schitterende passjes. Voetballende klasse is er nog wel, maar er zit geen power meer achter.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Wedstrijd 1 - Zuid Afrika - Mexico -
Een mooie wedstrijd met veel hoogtepunten.
De eerste helft begon wat minder goed maar naar mate de wedstrijd vorderde hoe meer de spelers los kwamen. Vooral Zuid Afrika kwam na de rust ijzersterk terug, iets wat ik niet had verwacht. Een 1-1 lijkt dan verdient maar 'nee' dat is het zeker niet!
Zuid Afrika had eigenlijk een 2-1 verdient, ze waren gewoon beter de 2e helft en met dat schot op de paal met nog maar die laatste 2 minuten op de klok kan ik alleen maar zeggen dat het jammer is dat Zuid Afrika niet heeft gewonnen.
Maar dit zijn de feiten, door naar wedstrijd 2.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dat ie goed genoeg kan zijn voor Groningen is wat anders dan met 2 vingers in de neus een goed Eredivisie seizoen draaien. Altijd dat negatieve over onze competitie. Loopt genoeg klasse in.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ah leuk JW. Ga je dit na elke wedstrijd doen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.