- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
gelukkig gaven die Zuid Afrikanen op de tribune nog een mooi concert. Voor de goede toe hoorder zit er weldegelijkmemotie in.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja en op de BBC lijkt het door de commentatoren nog een beetje op een WK-wedstrijd.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Goeie speler die Diaby. Waar speelt ie eigenlijk?
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
In de wall. 
Je kan zo ook niet voetballen met dat geluid.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Goed gefloten!
Voor de rest krijgt iedereen een onvoldoende.
Terechte uitslag verder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goeie speler die Diaby. Waar speelt ie eigenlijk?
Arsenal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik had met de extra vragen bij gele en rode kaarten even geen rekening gehouden met Uruguay haha. Scheids deed het prima. 1e wedstrijd was de scheids ook uitstekend.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Uruguay heeft het toch redelijk gedaan, was niet mooi, maar voor hun is het gewoon een goed resultaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Frankrijk viel tegen, Uruguay ook wel. Maar wat blijf ik een zwak hebben voor Henry, Raymond stel 'm op de volgende keer. Daar krijg je geen spijt van. Inspiratieloos Frankrijk, totaal geen idee achter wat ze doen en allemaal egootjes. Gelukkig wel genoten van de zomerse sfeer, de tedere aanraking van de Vuvuzela's aan mijn trommelvliezen en natuurlijk Henry.
O ja, en Lodeiro epic fail
. Sowieso komen die uruguayanen niet echt snugger over, om de kleinste dingetjes met de ref in discussie gaan. Hoe kansloos. Goede scheids ook
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Spannend poultje is het wel. 4 heel zwak spelende ploegen.
Geen idee wie het gaan redden. Na de 2e ronde zal je meer weten.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Zo, de eerste saaie match van het WK is een feit. Enkel het begin van de eerste helft was redelijk, tweede helft was maat voor niks. Zeer slappe hap dit. Frankrijk miste het vuur, de passie, de drang naar voren en de wil om te winnen. Te stereotiep, te steriel allemaal. Maak Ribéry monddood (wat de Uruguayanen perfect deden) en La France stelt maar weinig voor. En Uruguay, tsja, viel me toch wat tegen. Zeer organiseerd, dat wel, maar voor de rest huilen met de pet op. Enkel Forlan zorgde voor wat dreiging.
Match om snel te vergeten.
O ja, de toekomstige wereldkampioen zit niet in deze groep, laat dat duidelijk zijn.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Frankrijk en Uruguay gaan door, ik kan me niet voorstellen dat die moeite gaan hebben met Mexico en Zuid-Afrika.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat die potten gaan breken tegen mexico en ook niet tegen Bafana Bafana. Frankrijk en Mexico denk ik, al gun ik het Bafana Bafana enorm.
mikey
-
- 29050 berichten
- 5212 stemmen
Ik gok op Mexico en Uruguay
Ik heb ook meer sympathie voor die landen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
VI Oranje is echt rampzalig, zelfs nu na een speeldag.
Gewoon Genee, Derksen en Gijpie is leuk genoeg.
Het gaat over poep en plas-grapjes en helemaal niks voetbalinhoudends.
Ik kies voor Studio Sportzomer(die kort ik maar even niet af lol
)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
lol
.
Sportzomer is fijner, ook een heerlijke zomerse sfeer, Gelder is een goede presentator en inhoudelijk een prima programma. VI Oranje is wel genant, dan nog liever dat world cup programma op de playboy channel met kendra
. Dat is nog beter dan VI Oranje.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Wedstrijd 2 - Uruguay - Frankrijk -
Weer een gelijke stand tusen deze 2.
Erg jammer dat het op 0-0 is gebleven!
Er had zeker meer in gezeten als ze wat meer lef toonden, maar helaas deden beide teams dit echt niet. Vooral Frankrijk was teleurstellend, ook al had ik Uruguay op winst staan in mijn poulegames...jammer.
Uruguay met Suarez die wel aardig speelde.
Maar Ribéry speelde echt niet best, het was totaal zijn avond niet. Misschien waren het de zenuwen, wat ik overigens best kan begrijpen, maar hij speelde niet op zijn best. Na de rode kaart (2 x geel = rood) mag Uruguay van geluk spreken dat het 0-0 is gebleven.
Van Poule A vind ik persoonlijk Zuid Afrika het beste eruit komen tot nu toe...
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Met zo'n wedstrijd kan je niet met een strak gezicht 40 miljoen als vraagprijs voor Suarez blijven verkondigen. Forlan is toch wel twee, drie keer dreigender.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze waren bij elkaar vanavond nog geen 10 miljoen waard. Dramatische wedstrijd van beide kanten.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Forlan had een goede teamspirit, echt een leuke leider op het veld. Dat viel me echt op!
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ze waren bij elkaar vanavond nog geen 10 miljoen waard. Dramatische wedstrijd van beide kanten.
Vond Frankrijk wel goed worden aan het einde, maar ze hadden meer lef mogen tonen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit WK kan ook zomaar betekenen dat zijn marktwaarde opeens gaat dalen. Viel me ook tegen, ik vraag me oo kaf waarom Iguren op de bank zat
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Frankrijk en Uruguay gaan door, ik kan me niet voorstellen dat die moeite gaan hebben met Mexico en Zuid-Afrika.
Ik denk juist het omgekeerde. Thuisland redt het altijd wel en ik vond Mexico een stuk betere (georganiseerdere) indruk maken dat Fra & Uru.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Frankrijk en Uruguay waren gewoon aan elkaar gewaagd Reinbo, ik denk dat ze nog wel groeien in dit WK.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk juist het omgekeerde. Thuisland redt het altijd wel en ik vond Mexico een stuk betere (georganiseerdere) indruk maken dat Fra & Uru.
Mee eens, erg geschrokken van het niveau van Frankrijk en Uruguay.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Frankrijk en Uruguay waren gewoon aan elkaar gewaagd Reinbo, .
Idd. Ze hadden er beide geen zin in, willen gewoon graag naar huis....
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Denk juist dat ze beiden willen blijven 
Maar ik ben zeker geschrokken van Uruguay, van Frankrijk wil ik altijd TEVEEL verwachten maar Frankrijk is niet zoals het was vroeger.
Ze hebben zeker grote namen maar ze moeten er wel voor zien te knokken. En ik mis een beetje een figuur zoals Forlan in Frankrijk, al vind ik de coach wel meer uitstralen (Franse coach) al haal je daar het WK niet mee hahah! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De organisatie en verdediging was toch veel beter dan bij die eerste wedstrijd? Die eerste wedstrijd was iets aantrekkelijker, maar het niveau was echt niet hoog. Kijk ook naar de spelers, de bekendste speler op het veld was Pienaar, als je dan kijkt wat er bij Frankrijk allemaal loopt, die spelen allemaal CL, die gaan er echt wel door. Suarez en Forlan zullen tegen die andere twee landen veel meer gevaar kunnen stichten, want die waren verdedigend echt niet best.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Domenech was denk ik echt het Panini voetbalplaatje waar iedereen er al 20 van had en dus tegen niks te ruilen was. Dramatische uitstraling die man.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze hebben zeker grote namen maar ze moeten er wel voor zien te knokken. En ik mis een beetje een figuur zoals Forlan in Frankrijk, al vind ik de coach wel meer uitstralen (Franse coach) al haal je daar het WK niet mee hahah!
Henry is precies een figuur als Forlán. En Forlán was ook matig voor zijn doen. Het was gewoon bedroevend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.