- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ook vele malen mooeier dan die van vd Vaart:
(embed)
Welnee. Afstandsknallen zijn niet geniaal. Ze zijn vaak wel mooi, maar dat is heel wat anders.
Die bal van Seedorf is wel geniaal. Zoals Seedorf een geniale speler gewoon is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
De journalist quote hem gewoon en is natuurlijk uit op reacties.
Je mag hem best quoten maar dan hoor je als journalist nog wel te vragen hoe hij daar zo zeker van kan zijn. Want of het is het risico van het vak en het kan dus gebeuren. Of je weet zeker dat het je tijdens het WK niet meer gebeurt en dan heb je dus gisteren bewust iemand het ziekenhuis ingeschopt. In beide gevallen is er denk ik een probleem.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het is gewoon een niet al te slimme reactie van de Jong - die ik qua intelligentie ook niet heel hoog inschat. Maar ik ken hem verder niet.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Welnee. Afstandsknallen zijn niet geniaal. Ze zijn vaak wel mooi, maar dat is heel wat anders.
Wat een onzin, heb je zelf wel eens gevoetbald? Als je niet meer bij de bal kan probeer je zo vaak een hakje. Dat ie er vervolgens ook ingaat is weer wat anders. Maar geniaal?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ajax had kwaliteit, bedoel je?
Nee hoor, over een tijdje zullen de video's van van der Wiel, Vertonghen en Suarez geplaatst worden. It will never stop. Ik zie zelfs Sulejmani wel een grote worden, wacht maar af 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat een onzin, heb je zelf wel eens gevoetbald? Als je niet meer bij de bal kan probeer je zo vaak een hakje. Dat ie er vervolgens ook ingaat is weer wat anders. Maar geniaal?
De goal van Goossens was mooie, maar meer niet. Ik snap ook nooit dat mensen als ze een toplijst maken van mooiste goals er zo vaak een afstandsgoal in zetten. Ik vind een uitgespeelde aanval of een technisch hoogstandje als een hakbal of iets dergelijks vele malen mooier en genialer.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Helemaal eens met Kos. Die hakbal was meer een ''noodzakelijke'' actie, hij kon ook niet anders.
Dat van Seedorf echter is pure klasse, technisch hoogstaand en perfecte inzicht.
Rooney noemde hem niet voor niets de beste voetballer waar hij ooit tegen gespeeld heeft.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Zelfde geldt overduidelijk dus ook voor een afstandsschotje.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
De goal van Goossens was mooie, maar meer niet. Ik snap ook nooit dat mensen als ze een toplijst maken van mooiste goals er zo vaak een afstandsgoal in zetten. Ik vind een uitgespeelde aanval of een technisch hoogstandje als een hakbal of iets dergelijks vele malen mooier en genialer.
Idd, een uitgespeelde aanval wel ja, maar een hakje is echt niks bijzonders. Net zoals die klassieke van Madjer.
. ook al zo overdreven bejubeld. Onbegrijpelijk.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Tot op zekere hoogte wel, al is dat net iets meer kunde en net wat minder mazzel.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee hoor, over een tijdje zullen de video's van van der Wiel, Vertonghen en Suarez geplaatst worden. It will never stop. Ik zie zelfs Sulejmani wel een grote worden, wacht maar af
Enkel Suarez. Van der Wieltjes en Vertonghetjes zijn er genoeg, hebben geen absolute kwaliteit.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Helemaal eens met Kos. Die hakbal was meer een ''noodzakelijke'' actie, hij kon ook niet anders.
Maar dat zegt niets over de genialiteit van de goal. Als wij met onze simpele talenten dit zouden proberen zouden we allemaal over onze eigen poten heen struikelen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Maar dat zegt niets over de genialiteit van de goal. Als wij met onze simpele talenten dit zouden proberen zouden we allemaal over onze eigen poten heen struikelen.
Ja, als we een tackel inzetten zoals een standaard verdediger ook.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik legde het dus al net uit. Niet de goal zelf, maar het op dat moment verzinnen dat je de bal nog met je voet erin kan hakken is een teken dat Vd Vaart absoluut een geniale speler is die veel verder denkt dat een hoop andere spelers. Had jij Inzaghi dit al zien doen?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
De goal zelf is een simpel hakje, zo lelijk kan ik ze ook zelfs met mijn beperkte techniek. Het moment is echter een ander verhaal..
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
[Had jij Inzaghi dit al zien doen?
nee, maar die speelt op hoog niveau tegen fatsoenlijke verdedigers.
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hé, hé, leuk dat je die goal van v/d Vaart aanvalt, maar hou de verdedigers van Feyenoord erbuiten, wil je... 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Daarom scoort hij tegenwoordig ook meer nauwelijks. Voetballen kan de beste man niet en heeft zelfs in zijn beste tijdperk niet zo'n doelpunt gemaakt. Inzaghi is echter vroeger wel goed geweest in scoren. Een andere kwaliteit.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Hé, hé, leuk dat je die goal van v/d Vaart aanvalt, maar hou de verdedigers van Feyenoord erbuiten, wil je...
Die waren ook in geen velden of wegen te bekennen 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hakballetjes, omhalen, pirouettes ed...ogen allemaal bijzonder mooi en geniaal (in zekere zin zijn ze dat ook) maar uiteindelijk zijn het vaak niet meer dan ultieme reflexen die 9 keer op 10 nergens toe leiden. Die ene keer dat het wel lukt worden ze - in mijn ogen - onterecht als wereldgoal aangeduid.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht dat alleen Ajacieden de Feyenoordspelers belachelijk maakten 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
@Jawaddedadde Exact. Dit is pas een echte wereldgoal.
Niks mazzeltrucjes. echt voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die goal was inderdaad mooi. Via 26 schijven meen ik dat ik toen eens hoorde.
Jammer dat ze alleen niet hadden afgerond met een hakje 
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen
Ik lees net dat de Jong's slachtoffer (Stuart Holden) er een gebroken kuitbeen aan heeft overgehouden. Waarschijnlijk ook geen WK voor hem.
Lekker hoor Nigel, achterlijke idioot.
Ik zeg thuislaten die mafkees.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van die 26 schijven kun je rustig 20 terug- en breedtepasses afhalen, daarna werd het pas spectaculair. Daarvoor mochten ze van Servië op hun gemak rustig de bal rondspelen.
LZA
-
- 474 berichten
- 1558 stemmen
Ze hebben op Servisch grondgebied inderdaad allemaal 2/3 meter ruimte om aan te nemen, zelfs op de rand van het strafschopgebied 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Doe mij dan ook maar een afstandschot
Of twee
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Auassar is officieel Feyenoorder.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
FOTO'S PSV-fans fel tegen Andy - Het laatste Voetbalnieuws op Telesport.nl [Voetbal] - telegraaf.nl
Wat een trieste reacties zeg, boehoe!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.