• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.080 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.502 acteurs
  • 199.671 gebruikers
  • 9.418.813 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dat komt omdat vd Vaart bij Real niet in de basis staat. Maar wat ik steeds hoor of lees van hem is dat hij in de tijd dat hij wel mag spelen het vaak erg goed doet en bepalend is met een goal of een assist. Ben het met Naomi eens, qua spelinzicht is VDV de meest geniale...maar hij laat het minder zien door minder speeltijd.

Klopt, heb je gelijk in. Ik kijk ook alleen Real live als ze achterstaan of het moeilijk hebben. Van hun winstpartijen wil ik geen seconde zien. Erg geniaal is ie, doet me qua inzicht erg denken aan Iniesta en Xavi.

Alleen al die hakbal goal tegen Feyenoord van jaren terug...daaruit blijkt dat hij genialer denkt als speler dan wie ook.

Moet dat nou?! Zeg ik eens iets positiefs moet je gelijk mijn daad afstraffen .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

rep_robert schreef:

Geloof me, 410 is in het buitenland bekender dan het hele "legioen" van Feyenoord bij elkaar

(afbeelding)

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Die hakbal vond ik zó overschat he.

Echt een trainingsdoelpuntje, meer ook niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Die hakbal vond ik zó overschat he.

Echt een trainingsdoelpuntje, meer ook niet.

Het was een mooi doelpunt, maar wordt zeker overschat, met name door A&L. Was meer geluk dan wijsheid, ook al probeerde hij als laatste reddingsmiddel die bal met zijn hak te raken.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha grapjas. Die goal is de hele wereld over gegaan. Ultiem genot, komt bijna altijd voor in lijstjes met de mooiste Ajax goals.

Ik zie hem nog reageren op die mislukte voorzet van Mitea...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het was een mooi doelpunt, maar wordt zeker overschat, met name door A&L. Was meer geluk dan wijsheid, ook al probeerde hij als laatste reddingsmiddel die bal met zijn hak te raken.

Je zegt het zelf in die laatste zin al. Puur een laatste poging. Maar ik denk dat van de 1000 spelers er 999 dit niet verzonnen op dat moment. Hij wel. Dat is genialiteit.

Een ander voorbeeld van ultieme genialiteit blijft die piroutte goal van Bergkamp tegen Newcastle. Hoe verzin je het? Bergkamp zei hier altijd over dat het voor hem zo makkelijker was omdat hij op de andere manier niet bij de bal kon komen. Maar verzin het eens zeg...geniaal!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vond die bal van Bergkamp wel vele malen genialer. Bij die goal van v/d Vaart komt ook veel geluk om de hoek kijken. Hij heeft een neusje voor de goal - is bijna een spits - daarom doet hij het.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Robert, hou nog toch eens op. Je zet jezelf enorm voor schut telkens, als je over vak 401 begint.

3x in dezelfde grap vervallen is nog erger Vraag me vooral af waarom al die kindekes hier de hele tijd zo kinderachtig moeten doen. Zoals ik al zei, het iq van Feyenoorders ligt niet al te hoog

Misschien extra verzuurd omdat Ajax 3,7 miljoen fans heeft?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Fantastisch doelpunt en dat ook nog is tegen Feyenoord, wat wil je nog meer

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vond die bal van Bergkamp wel vele malen genialer. Bij die goal van v/d Vaart komt ook veel geluk om de hoek kijken. Hij heeft een neusje voor de goal - is bijna een spits - daarom doet hij het.

Bij elke lastige goal heb je wat geluk nodig. Hij had hem ook over de goal kunnen hakken ja. Maar hij hakte hem erin. Het is niet eens de goal zelf die geniaal is (is ie trouwens wel), maar vooral om dit op dat moment (ook nog eens in De Klassieker) te bedenken en uit te voeren. Ik snap dat die goal trouwens gevoelig ligt

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Vind het ook een zwaar overschat doelpunt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Uiteraard. Had ook niet anders verwacht van je

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Verzin deze maar eens

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Hakballetjes en wanneer iemand iets achter z'n standbeen langsdoet. Ziet er leuk uit maar dat worden dan altijd ineens geniale of fabuleuze acties genoemd ook al is het vaak weinig bijzonder. Het zaal- en straatvoetbal zit er vol van.

Bergkampgoal vind ik ook een ander verhaal, dat is een schitterende beweging.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

rep_robert schreef:

lol! je mag ze allemaal hebben.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

3x in dezelfde grap vervallen is nog erger Vraag me vooral af waarom al die kindekes hier de hele tijd zo kinderachtig moeten doen. Zoals ik al zei, het iq van Feyenoorders ligt niet al te hoog

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ook vele malen mooeier dan die van vd Vaart:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

(quote)

lol! je mag ze allemaal hebben.

Al die fans die via teletekst (of via deze site - als er geen spoilers geplaatst worden) kijken naar de uitslag van hun cluppie en het daarbij laten.

Al die fans die de witte zakdoeken al hebben ingeslagen als hun cluppie 2 x achter elkaar verliest.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Ben dus niet de enige zo te zien die zo over de hakbal denkt, haha.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Hoewel ik absoluut geen fan van ajax ben vind ik van der Vaart wel een geniale voetballer en is hij imho in potentie de beste voetballer van Oranje. Die goal tegen Feyenoord was prachtig. Hoewel ik het hem liever niet had zien doen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

Ook vele malen mooeier dan die van vd Vaart:

(embed)

Veel simpeler, veel tijd om lekker uit te halen. Heb wel mooiere afstandsschoten gezien

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Al die fans die via teletekst (of via deze site - als er geen spoilers geplaatst worden) kijken naar de uitslag van hun cluppie en het daarbij laten.

Al die fans die de witte zakdoeken al hebben ingeslagen als hun cluppie 2 x achter elkaar verliest.

Blabla, het is maar dat je een weerwoord moet verzinnen he

Vergeet je de tokkies/zwervers niet die hier voor de Super de Boer een zwerverskrant(de Riepe)staan te verkopen?

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Maar het zegt toch genoeg dat een kansloos iemand als mn eigen persoontje tig maal zo'n hak-goal heb gemaakt?

Die van Seedorf daarentegen.. OMG.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Blabla, het is maar dat je een weerwoord moet verzinnen he

Vergeet je de tokkies/zwervers niet die hier voor de Super de Boer een zwerverskrant(de Riepe)staan te verkopen?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Otherfool, je hoeft je geen zorgen te maken over je grote vriend tijdens het WK:

De oud-Ajacied zoekt de oorzaak in zijn fanatisme. ''Ik geef altijd honderd procent voor mijn team, of dat nu Manchester City of Oranje is, en daar horen soms zulke overtredingen bij. Je moet altijd de grens opzoeken en deze keer ging ik er overheen. Dit zal me op het WK niet gebeuren.

De Jong komt dus in de laatste zin tot de conclusie dat hem dit op het WK niet zal gebeuren. Probleem is echter dat die eerste zinnen het tegenovergestelde suggereren. Vraag me werkelijk af waarop hij dat baseert en hoe je dit als journalist gewoon maar kunt opschrijven.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Dacht ik dus ook toen ik die tokkie met zn lelijke Feyenoord petje op zag We zitten eindelijk op de zelfde golflengte merk ik

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De journalist quote hem gewoon en is natuurlijk uit op reacties.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Wel opmerkelijk dat alle 3 de video's op deze pagina om ex-Ajacieden gaan. Je moet toegeven, Ajax heeft kwaliteit

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dacht ik dus ook toen ik die tokkie met zn lelijke Feyenoord petje op zag We zitten op de zelfde golflengte eindelijk

Kun jij aub verder discusseren op fora van je eigen niveau?

http://www.k3.be/

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Wel opmerkelijk dat alle 3 de video's op deze pagina om ex-Ajacieden gaan. Je moet toegeven, Ajax heeft kwaliteit

Ajax had kwaliteit, bedoel je?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.