• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.080 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.502 acteurs
  • 199.670 gebruikers
  • 9.418.746 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik vind het wel een leuke zin hoor, daar niet van...

Dank u.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Welnee, die rol je zo op. En anders maar niet, dan is Spanje blijkbaar te sterk en sterf je in schoonheid.

Zoals zo vaak in de laatste 30 jaar.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Welnee, die rol je zo op. En anders maar niet, dan is Spanje blijkbaar te sterk en sterf je in schoonheid.

Ik denk dat dit je eindconclusie wordt. .

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Otherfool, je hoeft je geen zorgen te maken over je grote vriend tijdens het WK:

De oud-Ajacied zoekt de oorzaak in zijn fanatisme. ''Ik geef altijd honderd procent voor mijn team, of dat nu Manchester City of Oranje is, en daar horen soms zulke overtredingen bij. Je moet altijd de grens opzoeken en deze keer ging ik er overheen. Dit zal me op het WK niet gebeuren.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Er kan er maar 1tje winnen. Nederland is vaak ver gekomen, absurd vaak als je het afzet tegen inwonertal. Als Willem II volgend jaar fabelhaftig aanvallend combinatievoetbal laat zien, maar de titel mist op 1 puntje gaan jullie zeker stellen dat ze verdedigender hadden moeten spelen.

Niks hoor, de aanval loont!

@Derrick

Klinkt als een roker die stopt. Ik geef hem 2 weekjes.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Er kan er maar 1tje winnen. Nederland is vaak ver gekomen, absurd vaak als je het afzet tegen inwonertal. Als Willem II volgend jaar fabelhaftig aanvallend combinatievoetbal laat zien, maar de titel mist op 1 puntje gaan jullie zeker stellen dat ze verdedigender hadden moeten spelen.

Het gaat niet om het inwonersaantal, maar om het aantal voetballers. Dat in Nederland dus wel weer hoog ligt.

Willem II dat bijna kampioen wordt met fabelachtig aanvallend combinatievoetbal is een sprookje. Net als Griekenland dat in 2004 Europees kampioen werd. Met, jawel, verdedigend voetbal.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het gaat niet om het inwonersaantal, maar om het aantal voetballers. Dat in Nederland dus wel weer hoog ligt.

Niet in vergelijking met Brazilië, Argentinië, Frankrijk, Engeland, Italië, Duitsland en ga nog maar eventjes door. Nederland draait in 74 een fantastisch WK, speelt Argentinië en Brazilië van het matje en verliest in de finale van thuisland Duitsland, en de conclusie is dan dat ze verdedigender hadden moeten spelen?

Willem II dat bijna kampioen wordt met aanvallend combinatievoetbal is een sprookje. Net als Griekenland dat in 2004 Europees kampioen werd. Met, jawel, verdedigend voetbal.

Tja, die lagen uit pure ellende met z'n tienen voor de goal, dat kan ik die semiprofs nauwelijks kwalijk nemen. Je had een punt gehad als Nederland helemaal geen aanvallend talent zou hebben, maar dat hebben we dus wel. Het blijft alleen op de bank zitten.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

otherfool schreef:

Als Willem II volgend jaar fabelhaftig aanvallend combinatievoetbal laat zien, maar de titel mist op 1 puntje gaan jullie zeker stellen dat ze verdedigender hadden moeten spelen.

Als ze een selectie hebben waarmee je met wat meer balans in je elftal makkelijk kampioen had kunnen worden wel ja.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Nederland draait in 74 een fantastisch WK, speelt Argentinië en Brazilië van het matje en verliest in de finale van thuisland Duitsland, en de conclusie is dan dat ze verdedigender hadden moeten spelen?

De conclusie is dat Nederland geen wereldkampioen werd en Duitsland wel.

Daarnaast had je toen een selectie waar het huidige nooit aan kan tippen. Het was een uitzondering. Het totaalvoetbal en dat team zijn nu nog wereldberoemd. Dat ga je echt niet halen met - alle respect - een v/d Vaart (ook wel de nieuwe Cruijf genoemd. )

En nogmaals: als je Robben, Kuijt, van Persie, van Nistelrooij en Sneijder opstelt, dan doe je het goed, en dan speelt het grootste talent.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Wie noemt vd Vaart de nieuwe Cruijff dan? Hele rare vergelijking, ook omdat ik ze qua speelstijl niet op elkaar vind lijken.

Ich bin Derrick schreef:

(quote)

Jij zit toch elke 2 week in de Arena?

Oeiii, ik had bijna gelachen als het niet zo was dat jij om de week een pauperwedstrijd van Groningen ziet in de Euroborg en Ajax ook daadwerkelijk het attractiefste voetbal van de Eredivisie speelt in eigen huis

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Dat verklaart veel van die liefde voor dat afbraakvoetbal van jouw clubje inderdaad..

Ik zie liever wervelend voetbal, voor agressie ga ik wel Australian Football kijken of freefighten, dan zit je met voetbal toch bij de verkeerde sport lijkt me

Ach, voor een oogstrelende balbehandeling kan je ook beter ergens anders zijn....

(afbeelding)

Tenzij jij liever Wesley Sneijder in een korte broek ziet....

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Oeiii, ik had bijna gelachen als het niet zo was dat jij om de week een pauperwedstrijd van Groningen ziet in de Euroborg en Ajax ook daadwerkelijk het attractiefste voetbal van de Eredivisie speelt in eigen huis

Ja joh, attractief = alle ballen zo snel mogelijk naar Suarez pompen. Toen Luis nog bie Grunn voetbalde, waren wij het meest attractiefste team.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dan is Spanje blijkbaar te sterk en sterf je in schoonheid.

Eindelijk realiteitszin!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

(quote)

Ja joh, attractief = alle ballen zo snel mogelijk naar Suarez pompen. Toen Luis nog bie Grunn voetbalde, waren wij het meest attractiefste team.

Niet overdrijven he Suarez heeft "maar" 26 van de 73 goals gemaakt. Iedere thuiswedstrijd minstens met 3 of 4 goals verschil winnen helpt volgens mij ook wel mee aan de entertainmentwaarde van het spel van Ajax.

Dat heb ik Grunn niet zien doen toen Suarez er nog speelde

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Knap hoor, tegen teams met 8 keer minder budget. . Snap niet wat er entertainend aan is, dan liever wat spanning.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Wie noemt vd Vaart de nieuwe Cruijff dan? Hele rare vergelijking, ook omdat ik ze qua speelstijl niet op elkaar vind lijken.

Dat was in zijn begintijd, door ajacieden zelf. Dat was in de tijd dat vak 104 (?) nog niet zo wereldberoemd was.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Hier ga ik niet eens op in

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat was in zijn begintijd, door ajacieden zelf. Dat was in de tijd dat vak 104 (?) nog niet zo wereldberoemd was.

Vak 410 bedoel je denk ik.

En vd Vaart is misschien wel de meest geniale voetballer van Oranje. Niet de beste, wel de meest geniale. Soms verzint of doet hij dingen, echt genieten.

Zegt zijn vrouw denk ik vast ook soms

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vak 410 bedoel je denk ik.

En vd Vaart is misschien wel de meest geniale voetballer van Oranje. Niet de beste, wel de meest geniale. Soms verzint of doet hij dingen, echt genieten.

Zegt zijn vrouw denk ik vast ook soms

Precies, kun je nagaan hoe bekend het vak is (ik had wel de cijfers goed).

Ik denk dat van Persie genialer is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geniale voetballer is VdV wel, alleen jammer dat die genialiteit niet constant voorkomt. Zijn spelinzicht schat ik wel hoger in dan die van v. Persie.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Dat komt omdat vd Vaart bij Real niet in de basis staat. Maar wat ik steeds hoor of lees van hem is dat hij in de tijd dat hij wel mag spelen het vaak erg goed doet en bepalend is met een goal of een assist. Ben het met Naomi eens, qua spelinzicht is VDV de meest geniale...maar hij laat het minder zien door minder speeltijd.

Alleen al die hakbal goal tegen Feyenoord van jaren terug...daaruit blijkt dat hij genialer denkt als speler dan wie ook.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik vind Sneijder momenteel verder in zijn spelinzicht. Sneijder is v/d Vaart in elk opzicht voorbij gestreefd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Idd. Hij heeft zelfs een nog vervelender wijf uitgezocht. En da's knap.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Precies, kun je nagaan hoe bekend het vak is (ik had wel de cijfers goed).

Ik denk dat van Persie genialer is.

Geloof me, 410 is in het buitenland bekender dan het hele "legioen" van Feyenoord bij elkaar

Of staat het legioen ook in Duitse tifobladen, Duitse graffiti site, Italiaanse fotosites en forums etc?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Geloof me, 410 is in het buitenland bekender dan het hele "legioen" van Feyenoord bij elkaar

Daar gaat 'ie weer.

Hoe duur is zo'n abonnement op de Fabeltjeskrant eigenlijk?

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Even serieus.

Ik kom uut Grunn.

What the vak is fuck 140?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Van Persie is weergaloos, alleen al hoe hij dribbelt en de bal controleert straalt klasse uit.

Btw 104

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Tsja, 410 is vooruitstrevend op TIFO gebied, het is niet meer dan logisch dat ze aandacht krijgen. Helaas ook naamsbekendheid op andere gebieden de laatste tijd...

Dat leken op supportersgebied als jij er totaal niets van snappen is jou probleem.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Even serieus.

Ik kom uut Grunn.

What the vak is fuck 140?

Groningen Fanatics in het kwadraat zeg maar.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Robert, hou nog toch eens op. Je zet jezelf enorm voor schut telkens, als je over vak 401 begint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.