• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.080 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.502 acteurs
  • 199.673 gebruikers
  • 9.418.946 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ach ja, dat is eenmalig en daarna maalt niemand er meer om.

De bron van die foto's zegt al wel genoeg: psv.zuipsite.nl

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

kos schreef:

Verzin deze maar eens (afstandsschot Seedorf met Madrid)

(embed)

Urby in de dop (tegen AZ), maar toen hij het deed was het geluk

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Het laatste waarvan je Andy van der Meyde kan beschulidigen is dat hij geen clubgevoel heeft...Alleen voor de verkeerde club

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Geloof niet dat dit snel gaat veranderen. Een PSV-speler die een ajax tatoeage heeft. Dat is vragen om problemen en kan eigenlijk gewoon niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Auassar is officieel Feyenoorder.

Ik hoop dat hij zich een beetje ontwikkeld. Moet lukken onder Been. Hij is pas 23 jaar en kan op meerde plaatsen uit de voeten. We zullen zien. Schaken mag in Venlo blijven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat kan wel lukken onder Been. Je ziet het niet zitten in Schaken? Ik zou hem wel graag zien komen eigenlijk. Ik ben alleen niet zo tevreden met de interesse voor Duplan.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Geloof niet dat dit snel gaat veranderen. Een PSV-speler die een ajax tatoeage heeft. Dat is vragen om problemen en kan eigenlijk gewoon niet.

Het is PSV maar

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hij schiet er zondag ééntje in en maandag nog nemen ze allemaal een tattoo van Andy.

Wat een gezeur weer van die 'supporters'.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er is toch helemaal geen extreme rivaliteit tussen PSV en Ajax.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ook al was dat er wel, laat die jongen lekker een tattoo zetten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat kan wel lukken onder Been. Je ziet het niet zitten in Schaken? Ik zou hem wel graag zien komen eigenlijk. Ik ben alleen niet zo tevreden met de interesse voor Duplan.

Duplan is ook geen versterking voor Feyenoord. Ik weet dat Feyenoord nu in een klein vijvertje moet vissen, met enkel voorntjes, maar Schaken is ook al 27 jaar. Heeft ook niet heel veel talent. Geef dan de jeugd een kans.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laat hun dan lekker spandoeken maken.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

PSV denkt dat ze rivalen zijn, omdat ze dat zelf graag willen. Zoals Groningen dat ook van Ajax denkt tegenwoordig. Maar voor Ajax zijn er maar 3 rivalen. ADO, Utrecht en uiteraard Feyenoord.

Ik heb er geen moeite mee dat Vd Meyde bij PSV speelt hoor. Ik vind het alleen erg als hij voor Feyenoord had getekend maar hij vorige maand al dat hij die club als enige club uitsloot.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2381 stemmen

Hoe zit het eigenlijk met Vincken? Dat vond ik altijd wel een aardig voetballertje..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Duplan is ook geen versterking voor Feyenoord. Ik weet dat Feyenoord nu in een klein vijvertje moet vissen, met enkel voorntjes, maar Schaken is ook al 27 jaar. Heeft ook niet heel veel talent. Geef dan de jeugd een kans.

Het is een laatbloeier, maar wel een speler met een actie, snelheid en een echte buitenspeler (en die heeft Feyenoord niet). Bovendien is Feyenoord bijna niet in de positie om beter te worden van nieuwe spelers. Je bent de komende jaren gewoon een subtopper/middenmoter die misschien met een collectief wel eens kan verrassen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DieGo schreef:

Hoe zit het eigenlijk met Vincken? Dat vond ik altijd wel een aardig voetballertje..

Geblesseerd. Aardige voetballer maar die speelt nog geen 5 wedstrijden in een seizoen. Kermit en Castaignos are the men to watch.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Er is toch helemaal geen extreme rivaliteit tussen PSV en Ajax.

Praktisch iedere psv-supporter heeft een gigantische hekel aan Ajax

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Afschuwelijke ventje De Jong. 'Heb sorry gezegd en daarmee is de kous af.' Makkelijk praten die jongen heeft wel zijn been gebroken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV denkt dat ze rivalen zijn, omdat ze dat zelf graag willen.

???? PSV mag Ajax niet of dit anderom wel of niet zo is, is toch van geen enkel belang.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bijna geen enkele supportersgroep mag Ajax maar dat maakt het nog geen rivaliteit. Het is eerder concurrentie in PSV's geval.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Jong is een rampzalige speler. Op het EK zijn we eens gaan tellen hoe vaak hij een bal naar voren schiet en dat bleef vaak onder de 5.

Altijd met het gezicht naar de eigen goal om maar geen cruciale fouten te kunnen maken. Gaat geen enkele dreiging vanuit en inderdaad zul je altijd de angst houden dat hij een rode kaart krijgt door een debiele actie.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

???? PSV mag Ajax niet of dit anderom wel of niet zo is, is toch van geen enkel belang.

PSVers maken dit er zelf maar van omdat Ajax Ajax is. Lekker makkelijk, zon drogreden. Niemand in Nederland heeft wat met PSV. Leuk dat jullie het goed doen (voor jullie dan) maar verder draait alle rivaliteit om ploegen als Ajax, Feyenoord, Twente, Utrecht...PSV is sportief een concurrent, meer niet. Zo speciaal zijn duels tegen PSV niet, behalve dat er sportief wat op het spel staat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind de Jong een geweldige speler. Heerlijke stofzuiger en speelt erg fysiek en dat is wel nodig. Qua spelverdeler is ie zwaar onder de maat en moet hij soms nog leren zijn fysieke spel effectiever toe te passen.

Ik snap die afkeer tegenover de Jong niet zo.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

De Jong is een rampzalige speler. Op het EK zijn we eens gaan tellen hoe vaak hij een bal naar voren schiet en dat bleef vaak onder de 5.

Altijd met het gezicht naar de eigen goal om maar geen cruciale fouten te kunnen maken. Gaat geen enkele dreiging vanuit en inderdaad zul je altijd de angst houden dat hij een rode kaart krijgt door een debiele actie.

De Jong was op Euro 2008 misschien wel onze beste speler. Was de enige die samen met vd Sar tegen Rusland een goed niveau haalde. Alleen moet Bert eens dringend met hem praten wat hij nou doet met die tackles. Anders moet hij hem op de bank zetten want het zijn wel gevaarlijke actie's. Doe je dit tegen Spanje, dan tikken zij je met een man minder compleet weg en is het einde toernooi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSVers maken dit er zelf maar van omdat Ajax Ajax is. Lekker makkelijk, zon drogreden. Niemand in Nederland heeft wat met PSV. Leuk dat jullie het goed doen (voor jullie dan) maar verder draait alle rivaliteit om ploegen als Ajax, Feyenoord, Twente, Utrecht...PSV is sportief een concurrent, meer niet. Zo speciaal zijn duels tegen PSV niet, behalve dat er sportief wat op het spel staat.

Eens. Heeft ook te maken dat hun publiek niet zo fanatiek is dan de supportersgroepen die je opnoemt. Houden altijd hun smoel, als ze scoren even een minuutje boeruh boeruh en that's it. Sing when you're winning publiek, kunnen nog geen uitvak vullen .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik snap die afkeer tegenover de Jong niet zo.

Voor mij is die heel simpel. Als je iemands been zoals gisteren breekt en daar zo op reageert dan moet het gek lopen wil ik je ooit nog gaan waarderen,

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Voor mij is die heel simpel. Als je iemands been zoals gisteren breekt en daar zo op reageert dan moet het gek lopen wil ik je ooit nog gaan waarderen,

Maar laat me raden, van Bommel vind je weer wel tof en leuk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat toch om zijn voetbalkwaliteiten? Als Torres een vrouw verkracht, Xavi de ijslollie van zijn buurmeisje afpakt of als Ramos zijn prullenbak deponeert op het gazon van zijn buurman, dan wil ik nog dat ze in de basis staan.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eens. Heeft ook te maken dat hun publiek niet zo fanatiek is dan de supportersgroepen die je opnoemt. Houden altijd hun smoel, als ze scoren even een minuutje boeruh boeruh en that's it. Sing when you're winning publiek, kunnen nog geen uitvak vullen .

Hehe, PSV heeft maar 1200 van de 1600 kaarten die Ajax beschikbaar stelde voor over 2 weken aangenomen. Dat zegt wel weer genoeg

Overigens idem met kampioen AZ. Vorig jaar de week nadat ze kampioen werden zat het uitvak bij Ajax van hun vol. Dit jaar zat er maar een klein groepje

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Voor zo'n beetje elke Ajacied in mijn omgeving is Ajax - PSV belangrijker dan Ajax - Feyenoord. Maar ik kom dan ook uit Brabant, maar hier wordt PSV wel degelijk als grotere concurrent dan Feyenoord gezien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.