• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.079 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.502 acteurs
  • 199.668 gebruikers
  • 9.418.686 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

Donovan is een top speler is elke week uitblinker bij Everton

Ik zeg ook nergens dat het geen goede speler is. Al kan ie soms erg vervelend gedrag vertonen.

stinissen (crew films & series)

• 23661 berichten
  • 77260 stemmen

timbo_ schreef:

Wat is die Nigel de Jong toch een ongelofelijk smerige schopper. Is gewoon dik rood.

Ja is echt niet te geloven omdat altijd Van der Vaart moet spelen ja altijd is voor mijn de beste speler die we hebben en dan staan er gewoon twee brekers op het veld.......

Als je goed voetbal speelt heb je trouwens helemaal geen brekers nodig en dan hebben we het nog niet over spelers als Schaars en Engelaar dat is een schande voor het Nederlandse voetbal.

Gewoon met De Zeeuw ipv De Jong die heeft ook aanvallend meerwaarde

ja zelfs met Affelay moet je starten zelfde als VdV.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

The Hunter bewijst het maar weer. Geef hem een kansje en hij zal scoren. Duidelijk dat hij 1e spits komend WK moet zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Zaadwedstrijd, een tempoloos tussendoortje met een vrij makkelijk gegeven pingel en een afgeketst schotje. En een fluitconcertje

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Slechte wedstrijd maarja toch weer een overwinning binnen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

The Hunter bewijst het maar weer. Geef hem een kansje en hij zal scoren. Duidelijk dat hij 1e spits komend WK moet zijn.

Kom op zeg. Viel barslecht in en als dat schot niet was aangeraakt, had de keeper hem met zijn ogen dicht kunnen pakken. Kuyt was nog dramatischer overigens.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

The Hunter, lol ja voor de goal kan hij ze altijd makkelijk intikken meer doet hij niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

The Hunter bewijst het maar weer.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ga er nu voor zitten, Frankrijk tegen Spanje. Ook fijn dat de Franse en Spaanse fans gewoon bij elkaar in het vak zitten. Zo kan het dus ook.

Moet met Nederland en de VS ook kunnen. Geen probleem, lijkt mij.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Ja je zag genoeg Amerikanen springen met hun vlag tussen het oranje-volk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Moet met Nederland en de VS ook kunnen. Geen probleem, lijkt mij.

Met Oranje supporters kan het ook maar helaas te veel supportersgroepen waarbij dat niet kan.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Kom op zeg. Viel barslecht in en als dat schot niet was aangeraakt, had de keeper hem met zijn ogen dicht kunnen pakken. Kuyt was nog dramatischer overigens.

Goal is goal, daar staat hij voor. Liever een messcherpe Hunter dan weer die rendamentsloze drol van een Kuijt die maar blijft draven zonder effect.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De uitlatingen van van Nistelrooy waren toch duidelijk dat ie als ie weer wedstrijdfit is en zeijn wedstrijden speelt hij zich beschikbaar stelt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Als hij uberhaupt voor het WK fit raakt.....

Suarez scoorde vanavond een geniale goal voor Uruguay trouwens.

Kijken vanaf 2.30 als hij Uruguay op 1-2 zet.

YouTube - Uruguay 3 ,Suiza 1, 3 de Marzo 2010

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Anders Van Persie daar gewoon neerzetten.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Ja is echt niet te geloven omdat altijd Van der Vaart moet spelen ja altijd is voor mijn de beste speler die we hebben en dan staan er gewoon twee brekers op het veld....... Als je goed voetbal speelt heb je trouwens helemaal geen brekers nodig

Ja dat zagen we op het laatst, was een lekkere gatenkaas. Totale onzin natuurlijk, grote landen lachen zich kapot als je met zo'n opstelling komt. Van Bommel en De Jong is een goed duo, of de Zeeuw, maakt niet zo gek veel uit denk ik. Maar je kan toch niet met Van de Vaart, Sneijder, Affelay, Van Persie, Robben, en dan nog een spits gaan spelen, en dan heb je Elia en Kuyt nog, wat doen we daar mee?

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Kan best hoor, op het EK ook gedaan. Een schopper (Van Bommel of De Jong) is genoeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat EK was ook een waar succes . Twee VM lijkt me dus wel op zijn plaats.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

het EK waar Arshavin gewoon niet gedekt werd ja..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

Anders Van Persie daar gewoon neerzetten.

Niet anders, maar gewoon altijd Van Persie daar neerzetten.

Daarachter Van der Vaart - Sneijder - Robben et voila het is niet zo moeilijk. Dit is volgens mij ook de enige opstelling waarin we al onze 4 beste spelers kunnen opstellen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als hij uberhaupt voor het WK fit raakt.....

Suarez scoorde vanavond een geniale goal voor Uruguay trouwens.

Kijken vanaf 2.30 als hij Uruguay op 1-2 zet.

YouTube - Uruguay 3 ,Suiza 1, 3 de Marzo 2010

Heerlijk, hij mag ze er wel vaker zo inknallen

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Montorsi schreef:

Maar je kan toch niet met Van de Vaart, Sneijder, Affelay, Van Persie, Robben, en dan nog een spits gaan spelen, en dan heb je Elia en Kuyt nog, wat doen we daar mee?

Sowieso geen Affelay. Goede voetballer in de Nederlandse competitie maar niet van het niveau Sneijder, Van der Vaart of Van Persie en dus overbodig.

Heeft zich ook nog nooit bewezen in Oranje trouwens. Nutteloze wissel altijd.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Goal is goal, daar staat hij voor. Liever een messcherpe Hunter dan weer die rendamentsloze drol van een Kuijt die maar blijft draven zonder effect.

Zo scherp was hij anders niet, en Kuyt scoort ook gewoon dus je superlatieven voor die matige Hunterlaar kunnen weer de prullenbak in.

Wat kijk ik er naar uit als Van Persie weer gewoon fit is en zijn Arsenal rol in Oranje kan vervullen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Gewoon Ruud er in zetten natuurlijk. Zou waanzin zijn een ander in de spits te zetten.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Ben het wel eens met Kos. Huntelaar liet weer eens zien dat balbezit voor de tegenpartij bij hem begint en Kuijt vind ik sterker vanaf rechts.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

kos schreef:

Gewoon Ruud er in zetten natuurlijk. Zou waanzin zijn een ander in de spits te zetten.

Hoezo waanzin, tot hij geblesseerd raakte was Van Persie echt heel erg goed in de spits bij Arsenal. Ik zie overigens wel 20x liever Ruud dan Kuyt en Huntelaar als aanvalsleider.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Van Persie moet ik nog zien dat ie zo fit wordt, maar idd niet slecht, maar toch veel liever Ruud en van Persie er achter, of op rechts.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Er achter.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Van Persie ligt wel op schema. Hem kunnen we natuurlijk niet missen op het W.K. Sneijder is de laatste jaren overigens een veel sterkere voetballer geworden. Zo'n snelle balbehandeling hebben er maar weinig.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Dat had ie al toen hij in NL speelde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.