- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zou wat zijn als ie z'n debuut maakt in de arena en Anita compleet dolt.
Dat mag hij best. Als hij invalt staan we toch al 3-0 voor 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV viert dus al oud en nieuw met die oliebol.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Hoe serieus Derksen er ook bij kijkt als ie naar de kameel-climax toewerkt, als niemand in lachen was uitgebarsten zou je zweren dat het bittere ernst was.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik dacht dat dat meer iets voor Ajax was.
Vooraal ook nu ze zo'n speler, die amper gespeeld heeft in 7 jaar, in de plaats doen van een volwaardig lid van de basis elf bij PSV.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt ook niet zoveel te willen op dit moment. Alleen de transfervrije spelers kan je halen op dit moment.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hoe serieus Derksen er ook bij kijkt als ie naar de kameel-climax toewerkt, als niemand in lachen was uitgebarsten zou je zweren dat het bittere ernst was.
Nou hij had het over de tong van moeders in zijn oor dus het was heus wel als grap bedoeld. Het blijft altijd erg leuke tv met Derksen. Inhoudelijk niet hoogstaand maar wel erg grappig. Mits je de reclames en de sponsoringen wegdenkt tenminste.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Maar hebben ze bij PSV niemand in de jeugd rondlopen die als back-up kan dienen voor een Bakkal, Amrabat of Toivonen op die positie?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan kan ik maar aan één iemand denken en dat is Zeefuik die verhuurd is (aan Omniworld meen ik).
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jammer dat PSV niet voor Kennedy is gegaan. Ajax had met plezier zijn contract willen ontbinden denk ik.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ja, ik heb het niet eens zo zeer over zijn temperament. Voetbaltechnisch vind ik hem gewoon een zwakke schakel.
Hij staat toch wel garant voor 7 goals en 12 assists, geloof ik. Dat zie ik Van de Meyde niet zo snel doen. Maar je weet nooit... en het contract kan in de zomer alweer ontbonden worden. Zit niet zoveel risico aan voor PSV. Ajax had hem waarschijnlijk meteen voor 4 jaar gecontracteerd ofzo. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Van der Meyde als Ajacied zal ik voor altijd blijven herinneren om deze goal:
In dat ene seizoen 2002-2003 liet hij erg goed voetbal zien met als hoogtepunt de goal tegen AS Roma die Ajax de 2e groepsfase liet overleven en Ajax in de kwartfinale bracht.
Zie 2.40 minuten ver.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dit is ook een mooie, tegen Arsenal:
Una super Inter, amice!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
(afbeelding)
Ronaldo (de Braziliaan dus) is volgens mij zijn fysieke voorbeeld
Iedereen is goed gefopt hier merk ik al wel. Alex heeft namelijk Chelsea verlaten en een nieuw contract getekend bij PSV:

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ga er nu voor zitten, Frankrijk tegen Spanje. Ook fijn dat de Franse en Spaanse fans gewoon bij elkaar in het vak zitten. Zo kan het dus ook.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Die Donovan is maar een zeurderig ventje, loopt de hele tijd te klagen. Hij speelt toch ook bij LA?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, klopt. Nu voorlopig bij Everton geloof ik. Dat is wel een echte nagger ja, in de MLS loopt ie ook veel te zaniken, kaarten vragen etc.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Lol die twee foto's is het enige positieve wat ik tot dusverre heb kunnen ontdekken in deze aankoop.
Nee ben hier niet erg blij mee al moet gezegd dat er vermoedelijk per direct niet veel meer beters te halen viel. En dik vijf miljoen voor Lazovich is gewoon een goede zet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik ga er nu voor zitten, Frankrijk tegen Spanje. Ook fijn dat de Franse en Spaanse fans gewoon bij elkaar in het vak zitten. Zo kan het dus ook.
Matig wedstrijdje. De Fransen zijn al ruim vijf jaar geen topland meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nederland ook niet. Alleen Brazilië hebben we nog niet gehad in onze oefenpartijtjes. Italië, Engeland en Argentinië al gehad. Op papier is Frankrijk gewoon een topland hoor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dramatische pot weer, maar hoe verzin je het ook om Kuyt centrumspits te zetten en bij balbezit steevast zes man achter de bal te laten (exclusief keeper).
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat is die Nigel de Jong toch een ongelofelijk smerige schopper. Is gewoon dik rood.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nederland ook niet. Alleen Brazilië hebben we nog niet gehad in onze oefenpartijtjes. Italië, Engeland en Argentinië al gehad. Op papier is Frankrijk gewoon een topland hoor.
Vind Nederland veel meer een topland op het moment dan Frankrijk. En Italie vind ik ook niet meer zo sterk als voorheen. Engeland, Argentinie en Brazilie gaan dan wel weer meedoen om WK-winst
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Je kunt het hele wk debacle overigens nu al uittekenen voor Nederland. We vliegen eruit omdat Sneijder, De Jong of Van Bommel rood pakt op een moment dat we het ons niet kunnen permiteren.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Tsja die Sneijder is zoieso een arrogant ventje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind Nederland veel meer een topland op het moment dan Frankrijk. En Italie vind ik ook niet meer zo sterk als voorheen. Engeland, Argentinie en Brazilie gaan dan wel weer meedoen om WK-winst
Op basis waarvan? Dat onderlinge duel op het EK? Je zegt dat Frankrijk al VIJF jaar geen topland is terwijl ze in 2006 in de finale van het WK stonden. Het zal wel..
. Ook het recente verleden spreekt in het voordeel van Frankrijk (alleen in 2004 kwam Nederland verder dan Frankrijk op een groot toernooi sinds 1994).
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Argentinië? Brazilië?
Nou die hebben het deze keer toch minder gedaan als voorheen..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Hmm Frankrijk WK finale 2006 was ik eventjes vergeten (al waren ze zelfs toen niet erg indrukwekkend). Maar laten we het erop houden dat ik er voor het komende WK Frankrijk en Italie niet al te hoog inschaal op basis wat ik de laatste jaren van hun heb gezien.
stinissen (crew films & series)
-
- 23661 berichten
- 77260 stemmen
Ja, klopt. Nu voorlopig bij Everton geloof ik. Dat is wel een echte nagger ja, in de MLS loopt ie ook veel te zaniken, kaarten vragen etc.
Donovan is een top speler is elke week uitblinker bij Everton
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die geweldige kopstoot van Zidane vergeten?
Ik snap je punt wel, erg impressive zijn ze niet maar een topland blijft het wel imo. Maar daar hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.