• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.816 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

orbit schreef:

Bij uitdelen van intelligentie stond Rotterdam echt onderaan de ladder he? Ga toch met je Utregse hooliemongooltjes spelen man.

En meneer moet weer 'beledigend' gaan doen als ie er weer niet uitkomt.

Naomi Watts schreef:

En wat rechtvaardigt je om je uit te geven als een gemeenschap wat de jouwe niet is en waar die gemeenschap ook nog protest tegen aantekent? Bovendien hebben wij ons de naam kakkerlak niet verschaft, en al zou dat wel zo zijn ik denk niet dat kakkerlakken zich beledigd zullen voelen.

Exact, maar het is een nutteloze 'discussie' zo.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

moviemafketel schreef:

Waarom schaf je geen tv aan otherfool? Moet dat volgens je geloof?

Wie heeft er tv nodig als je ziet wat voor "vermakelijke" discussies hier soms gehouden worden?

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het gaat er meer om dat de aanhang van jouw clubbie zich Joden noemen en dan in Europees verband hun naam even in diskrediet brengt door even daar een stad als Turijn of Marseille te verbouwen en maar de naam van de Joden door het slijk halen. Je dacht toch niet dat de aanwezigheid van supporters van Turijn random was. Het is gewoon ronduit asociaal om je uit te geven voor een ander en hun een slechte naam te geven. En maar zeuren over supporters die anti-semitische teksten uitkrijsen zonder dat jullie beledigd worden maar de 'echte' joden. Het moet niet gekker gaan worden.

Bovendien was het ook maar een kleine groep supporters, niet gaan doen alsof heel de Utrecht achterban zich eraan heeft gezondigd.

Ach in het buitenland hebben ze daar niet zoveel weet van hoor. Het is algemeen bekend dat Juventus een vriendschapsband met Ado Den Haag heeft, verscheidene ADO en Legia Warschau supporters waren in Turijn aanwezig om met Juventus mee te knokken. Dan heb je nog een paar bavianen aan Ajax kant die ook gaan knokken en dan is de hel losgebarsten. Verder heeft Juventus en Marseille nou ook niet bepaald een "lieve" aanhang wat dat betreft, om dan de schuld bij Ajax supporters neer te leggen is ook overdreven, zo kan ik genoeg dingen over Feyenoord naar voren halen(Nancy, Deportivo). Gelukkig vergeten de mensen ook niet dat er bijvoorbeeld gezellig is gebarbequed met de supporters van Anderlecht, zo kan het dus ook!

Overigens vraag ik me af of iemand hier uberhaupt het Hooliganisme heeft goedgekeurd, ik vind dat het er weinig mee te maken heeft.

Verder kan het me natuurlijk vrij weinig bommen wat er geschreeuwd wordt, gaat het ene oor in en het andere eruit. Ga er overigens maar wel vanuit dat er qua spreekkoren vrij weinig is gebeurd vandaag, net als met de Klassieker vorig jaar is het vooral zoeken naar een reden om de supporters te naaien.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

En meneer moet weer 'beledigend' gaan doen als ie er weer niet uitkomt.

Je begint er zelf mee, leren incasseren jongen Moet je toch wel gewend zijn met dat voetbal van jullie

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ben ik beledigend geweest dan, wanneer? Draai er maar weer omheen.

Maar als jij dat wilt geloven is dat prima joh

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ach in het buitenland hebben ze daar niet zoveel weet van hoor. Het is algemeen bekend dat Juventus een vriendschapsband met Ado Den Haag heeft, verscheidene ADO en Legia Warschau supporters waren in Turijn aanwezig om met Juventus mee te knokken. Dan heb je nog een paar bavianen aan Ajax kant die ook gaan knokken en dan is de hel losgebarsten.

Overigens vraag ik me af of iemand hier uberhaupt het Hooliganisme heeft goedgekeurd, ik vind dat het er weinig mee te maken heeft.

Verder kan het me natuurlijk vrij weinig bommen wat er geschreeuwd wordt, gaat het ene oor in en het andere eruit. Ga er overigens maar wel vanuit dat er qua spreekkoren vrij weinig is gebeurd vandaag, net als met de Klassieker vorig jaar is het vooral zoeken naar een reden om de supporters te naaien.

Ze zullen toch niet niet voor niks de hele Utreg aanhang op de trein retour hebben gezet? Ik hoor trouwens regelmatig van die spreekkoren, terwijl er niks aan werd gedaan. Goed dat het nu eens wordt afgestraft. Ben het ook eens met de uitlating van de baas van Utreg om in het vervolg maar eens zonder aanhang van die clubs over en weer te spelen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Die überdrang van de yanks begint nu wel enge vormen aan te nemen, het lijken de Duisters wel bij een voetbalwedstrijd. Gelukkig staat er een perfecte goalie op doel bij de Canadezen

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ze zullen toch niet niet voor niks de hele Utreg aanhang op de trein retour hebben gezet? Ik hoor trouwens regelmatig van die spreekkoren, terwijl er niks aan werd gedaan. Goed dat het nu eens wordt afgestraft. Ben het ook eens met de uitlating van de baas van Utreg om in het vervolg maar eens zonder aanhang van die clubs over en weer te spelen.

Misschien wel, maar als je de filmpjes ziet vraag ik me af op wat voor manier het getolereert wordt. De ME staat er wel bekend om dat ze wel zin hebben om er op los te slaan en dat hebben ze vandaag weer (onnodig) bewezen.

Die baas van Utrecht zegt alleen voorgekauwde onzin om de media tevreden te stellen, er moet serieus onderzoek gedaan worden naar de manier waarop de ME optreedt.

YouTube - Broadcast Yourself.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

orbit schreef:

Gelukkig staat er een perfecte goalie op doel bij de Canadezen

Vind hem anders niet erg sterk

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Amerikaanse goalie is uitgeroepen toch most valued player.

Ben ik het mee eens, die kerel is amper te passeren. Die van Canada oogt wel wat onzeker soms ja. Nog even billenknijpen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

moviemafketel schreef:

Amerikaanse goalie is uitgeroepen toch most valued player.

Ben ik het mee eens, die kerel is amper te passeren. Die van Canada oogt wel wat onzeker soms ja. Nog even billenknijpen.

Hij is anders 1x vaker gepasseerd dan de Canadese keeper, al zag die er niet echt sterk uit bij de goal idd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb bijna alle wedstrijden gezien en je moet het over het hele toernooi bekijken he. De Amerikaanse goalie krijgt veel meer op zich afgevuurd.

De keeper van USA heeft ze bijna persoonlijk naar de finale gebracht.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Leuk voor de spanning!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

En jawel hoor.. net zoals de Duitsers altijd..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

O mijn god, wat gebeurt daar allemaal joh. Godverdomme, dit doet pijn en het gaat niet eens om Nederland.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Nog niets aan de hand. Maar als ze verliezen. Crosby van held naar schlemiel?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Toch Held.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Haha, had nog noooooit ijshockey gezien, tot vanavond ik was gewoon aan het nagelbijten zo spannend was dit, mooi dat Canada heeft gewonnen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schitterend einde voor schitterende spelen. Zal de sport vwel even missen de komende week denk ik.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het was een mooie opwarmer voor het wk voetbal. Als er iets is wat het hele land op z'n kop zet, dan is het dat wel. Komen de olympische spelen niet eens bij in de buurt.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

De overwinning van Traksel in Kuurne-Brussel-Kuurne, net als de mooie tweede plaats van Rick Flens, mogen hier toch niet onvermeld blijven. Moet een heroische koers geweest zijn, als ik het zo nalees.

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Ah, de Olympische Spelen zijn afgelopen, las ik net!

Zullen we het weer over sport hebben? Darts of voetbal. Voetbal dan maar.

Lucky Feyenoord!!! Grunn verdiende veel meer man.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Ah, de Olympische Spelen zijn afgelopen, las ik net!

Zullen we het weer over sport hebben? Darts of voetbal. Voetbal dan maar.

Daarom heb ik altijd gepleit voor een tweede 'sporttopic'.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Canada heeft terecht gewonnen! Trouwens een mooie afsluiting van de spelen.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

wavanbuuren schreef:

Barca won "slechts" met 2-1 van Malaga, maar wat was het weer genieten. Let vooral op de aanval bij de 2-1 (vanaf 3 minuten) en de pass van Xavi, echt geniaal!

YouTube - FC Barcelona vs Malaga 2-1 [27/02/10] La Liga BBVA 2010 HQ 480p

Duidelijk buitenspel natuurlijk.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het gaat er meer om dat de aanhang van jouw clubbie zich Joden noemen en dan in Europees verband hun naam even in diskrediet brengt door even daar een stad als Turijn of Marseille te verbouwen en maar de naam van de Joden door het slijk halen. Je dacht toch niet dat de aanwezigheid van supporters van Turijn random was. Het is gewoon ronduit asociaal om je uit te geven voor een ander en hun een slechte naam te geven. En maar zeuren over supporters die anti-semitische teksten uitkrijsen zonder dat jullie beledigd worden maar de 'echte' joden. Het moet niet gekker gaan worden.

.

Knisper

• 13048 berichten
  • 1282 stemmen

Waar is het buitenspel dan? Ik heb het beeld even stil gezet, maar elke pass is gewoon in orde.

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Bij de pass van Xavi naar rechts staat Messi centraal buitenspel.

Hij heeft daarna een nogal doorslaggevende rol in het doelpunt dus staat hij buitenspel.

(zie 4:07)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.