• 16.337 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.783 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het gaat dan ook meer om zinnen als :"Joden aan het gas" etc.

Als het bij alleen Joden blijft is er wat mij betreft niks aan de hand.

Zelfde als hele tijd Nederlander of Arabier schreeuwen. Niks mis mee.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Ach, burgemeester Cohen heeft z'n zin in ieder geval weer.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

orbit schreef:

Ik heb niks tegen Utrecht hoor.. wel tegen dat stelletje debielen dat zich de fanatieke aanhang noemt en zodra ze de naam Ajax horen meteen een rood waas krijgen en met fascistische leuzen begint te gooien. Daarvan begrijp ik pas echt helemaal niks Nogmaals, hoe een aanhang zich ook noemt, kan je gewoon echt niet met de meest gore en zieke termen uit de tweede wereldoorlog komen, dan spoor je gewoon niet. punt.

Die geuzennaam zal op zich al vreemd zijn voor échte Joden (met hoofdletter dus). En dan een stel van die puistenkoppen en volwassen kerels die joduh joduh roepen... Of die enorme davidsster van 50 bij 50 die er ooit hing, wat een onzin, doe het dan met je eigen logo.

Maar goed op naar het ijshockey

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Onzin, omdat ze zichzelf Joden noemen is hetgeen de andere partij roept ineens racistisch. Hadden ze zichzelf boeren of grachtenratten genoemd, was dat niet het geval geweest.....

Weer zo'n goedprater, maar van jou verwachten we ook weinig anders.. Als de aanhang zich Marokkanen had genoemd, was kutmarokkanen of k#$nker-marokkanen ook prima geweest zeker? Je kunt dit gewoon niet goedpraten mannetje. Die aanhang van Utrecht en jouw clubje moeten eens leren nadenken voordat ze iets gaan roepen. Je kunt heus wel iets bedenken dat niet extreem kwetsend is voor een hele naoorlogse bevolkingsgroep

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Die geuzennaam zal op zich al vreemd zijn voor échte Joden (met hoofdletter dus). En dan een stel van die puistenkoppen en volwassen kerels die joduh joduh roepen... Of die enorme davidsster van 50 bij 50 die er ooit hing, wat een onzin, doe het dan met je eigen logo.

Je draait de feiten gewoon om. Omdat een stel hersenloze mongolen joden aan het gas en dat soort zaken blèèrt, moeten ajacieden opeens met terugwerkende kracht hun geuzennaam veranderen? Nee, jullie moeten eens wat aan je debiele supporters doen die kennelijk alleen maar met de meest grove lompe taal op Ajax kan reageren en daarbij geen bevolkingsgroep of taboe schuwt. Het probleem zit echt niet bij de Ajax aanhang hoor

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat Canada USA is echt net Nederland-Duitsland he?

Ik hoop zo dat Canada wint, begin is goed in ieder geval.

USA heeft een paar hele irritante mannetjes erbij schaatsen, die ik dolgraag eens tegen de boarding zou rammen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Weer zo'n goedprater, maar van jou verwachten we ook weinig anders.. Als de aanhang zich Marokkanen had genoemd, was kutmarokkanen of k#$nker-marokkanen ook prima geweest zeker? Je kunt dit gewoon niet goedpraten mannetje. Die aanhang van Utrecht en jouw clubje moeten eens leren nadenken voordat ze iets gaan roepen. Je kunt heus wel iets bedenken dat niet extreem kwetsend is voor een hele naoorlogse bevolkingsgroep

Je hebt net geleerd hoe je verkleinwoordjes maakt? Knap hoor.

Verder ben je duidelijk niet vatbaar voor reden. Mijn argumentatie is vrij helder, en wordt niet door je weerlegd. Nee, je komt zelfs niet eens verder dan verkleinwoordjes. Suffert....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

orbit schreef:

Je draait de feiten gewoon om. Omdat een stel hersenloze mongolen joden aan het gas en dat soort zaken blèèrt, moeten ajacieden opeens met terugwerkende kracht hun geuzennaam veranderen?

Ik draai geen feiten om, vind zulke beledigende spreekkoren triest en die hele geuzennaam net zozeer. En wat een selectieve verontwaardiging zeg, alsof 'Rotterdam k*nkerstad in de oorlog lag je plat' niet beledigend zou zijn. En dat zijn dan notabene 'joden' die het roepen

moviemafketel schreef:

Dat Canada USA is echt net Nederland-Duitsland he?

Ik hoop zo dat Canada wint, begin is goed in ieder geval.

USA heeft een paar hele irritante mannetjes erbij schaatsen, die ik dolgraag eens tegen de boarding zou rammen.

Me too, gun het Canada ook wel. Zolang er maar veel gescoord gaat worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ik draai geen feiten om, vind zulke beledigende spreekkoren triest en die hele geuzennaam net zozeer. En wat een selectieve verontwaardiging zeg, alsof 'Rotterdam k*nkerstad in de oorlog lag je plat' niet beledigend zou zijn. En dat zijn dan notabene 'joden' die het roepen

Touché!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoppppppppaaaaaaaaaaa

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Je hebt net geleerd hoe je verkleinwoordjes maakt? Knap hoor.

Verder ben je duidelijk niet vatbaar voor reden. Mijn argumentatie is vrij helder, en wordt niet door je weerlegd. Nee, je komt zelfs niet eens verder dan verkleinwoordjes. Suffert....

Je argumentatie is geheel niet helder, maar ik verwachtte ook niet anders

Nogmaals: wat de geuzennaam van Ajacieden ook was geweest.. kennelijk is de frustratie zo hoog dat er wel achterlijke termen uitgegooid moeten worden door die "clubs" waar jij zo trots op bent.. dat is dus op geen enkele manier recht te breien. En ook weer zo zielig dat we meteen weer gefrustreerd persoonlijk moeten gaan doen he? Get a life

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nou nog mooier, omdat die smerige aanhang van jouw club al 20 jaar niet verder komt dan een oorlogstrauma gebruiken om maar links en rechts te moeten kwetsen, gaan we ook wat spreekkoordjes van de tegenpartij noemen? Als die debiele aanhang gewoon zijn muil had gehouden over concentratiekampen of gas, dan had je extreme tegenreacties nooit opgeroepen. Touche en schaakmat lijkt me

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Dat Canada wint is in elk geval wel beter.. die arrogante kutamerikanen denken sowieso al altijd alles binnen te gaan slepen. Nu missen ze hopelijk toch nog hun laatste goud

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Canadezen zijn overigens arroganter dan die Amerikanen maar soit. Wel fijn die afgunst tegen Amerikanen in Nederland, zal wel gaan omdat hun een topsportklimaat hebben waar elk ander land van kan dromen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Al hadden de Canadezen nog geen enkele medaille gewonnen, dan zijn ze nog tevreden als ze maar goud met ijshockey halen.

Dat is voor hun gewoon de WK voetbal winnen van Mofrika.

Leuk om Canadese websites over deze wedstrijd te lezen. Hier staat of valt de hele OS mee.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

orbit schreef:

Als die debiele aanhang gewoon zijn muil had gehouden over concentratiekampen of gas, dan had je extreme tegenreacties nooit opgeroepen. Touche en schaakmat lijkt me

Over goedpraten gesproken Lul verder maar een eind raak joh.

Schaakmat en down the drain.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Utrechtsupporters is toch niks kwalijk te nemen zolang die idioten in Amsterdam zichzelf Joden noemen .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Zo kan je alles terug redeneren.....we zijn in ieder geval geen kakkerlakjes Kom op zeg...... wat rechtvaardigt de ander om Hamas hamas.... te zingen?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Utrechtsupporters is toch niks kwalijk te nemen zolang die idioten in Amsterdam zichzelf Joden noemen .

Argumentatie van likmevestje natuurlijk.

Wat een stuitende domheid hier weer

Is er ook nog gespeeld vandaag?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waarom schaf je geen tv aan otherfool? Moet dat volgens je geloof?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Lekkere tweede periode was dat bij USA-Canada. Na de 2-0 is Amerika eindelijk begonnen en de wedstrijd wordt met de minuut leuker.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Over goedpraten gesproken Lul verder maar een eind raak joh.

Schaakmat en down the drain.

Bij uitdelen van intelligentie stond Rotterdam echt onderaan de ladder he? Ga toch met je Utregse hooliemongooltjes spelen man.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Zo kan je alles terug redeneren.....we zijn in ieder geval geen kakkerlakjes Kom op zeg...... wat rechtvaardigt de ander om Hamas hamas.... te zingen?

En wat rechtvaardigt je om je uit te geven als een gemeenschap wat de jouwe niet is en waar die gemeenschap ook nog protest tegen aantekent? Bovendien hebben wij ons de naam kakkerlak niet verschaft, en al zou dat wel zo zijn ik denk niet dat kakkerlakken zich beledigd zullen voelen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Canadezen zijn overigens arroganter dan die Amerikanen maar soit. Wel fijn die afgunst tegen Amerikanen in Nederland, zal wel gaan omdat hun een topsportklimaat hebben waar elk ander land van kan dromen.

Toevallig omdat dit in Vancouver is ja Wat denk jij nou? Dat de Canadese sporters zouden worden uitgefloten ofzo

Doorgaans zijn Canadezen helemaal niet zo arrogant, Amerikanen daarentegen denken dat ze ieder Olympisch toernooitje wel even gaan winnen. Daarnaast is het ook een arrogant volk wat denkt de rest van de wereld op een andere manier te moeten domineren, maar dat terzijde

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviemafketel schreef:

Waarom schaf je geen tv aan otherfool? Moet dat volgens je geloof?

Goede vraag Denk dat heel mm hier wel benieuwd naar is.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En wat rechtvaardigt je om je uit te geven als een gemeenschap wat de jouwe niet is en waar die gemeenschap ook nog protest tegen aantekent? Bovendien hebben wij ons de naam kakkerlak niet verschaft, en al zou dat wel zo zijn ik denk niet dat kakkerlakken zich beledigd zullen voelen.

Wat heb jij te zeggen over welke club welke naam voor zichzelf bedenkt? Bemoei je met je eigen club en aanhang zou ik zeggen.

Nogmaals: (reinbo let op, 10e keer dat ik dit punt maak, misschien lees je hem toevallig deze keer) Het gaat er NIET om wat voor naam een aanhang zichzelf geeft, het gaat om de idiote en ronduit randdebiele reacties daarop. Gek om toch steeds maar weer van die verantwoordelijk weg te willen lopen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Overigens heeft een 14 jarig Utrecht supportertje een gescheurde milt opgelopen door het veel te harde optreden van de ME vanochtend/vanmiddag.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Wat heb jij te zeggen over welke club welke naam voor zichzelf bedenkt? Bemoei je met je eigen club en aanhang zou ik zeggen.

Nogmaals: (reinbo let op, 10e keer dat ik dit punt maak, misschien lees je hem toevallig deze keer) Het gaat er NIET om wat voor naam een aanhang zichzelf geeft, het gaat om de idiote en ronduit randdebiele reacties daarop. Gek om toch steeds maar weer van die verantwoordelijk weg te willen lopen.

Daarbij komt ook nog is dat de Ajax supporters in tegenstelling tot veel andere supportersgroeperingen "Ludieke" liederen e.d. hebben Denk ook dat je met een kakkerlakken lied niet echt iemand beledigt en met een hamas hamas liedje wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat er meer om dat de aanhang van jouw clubbie zich Joden noemen en dan in Europees verband hun naam even in diskrediet brengt door even daar een stad als Turijn of Marseille te verbouwen en maar de naam van de Joden door het slijk halen. Je dacht toch niet dat de aanwezigheid van supporters van Turijn random was. Het is gewoon ronduit asociaal om je uit te geven voor een ander en hun een slechte naam te geven. En maar zeuren over supporters die anti-semitische teksten uitkrijsen zonder dat jullie beledigd worden maar de 'echte' joden. Het moet niet gekker gaan worden.

Bovendien was het ook maar een kleine groep supporters, niet gaan doen alsof heel de Utrecht achterban zich eraan heeft gezondigd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.