• 16.335 nieuwsartikelen
  • 179.962 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.351 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.726 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dat had ie zich dan beter kunnen bedenken voordat ie tekende. Bovendien is het logisch dat je lastig loot als je in pot 4 zit omdat je al sinds jaar en dag niets hebt gepresteerd. Ook dat had ie kunnen weten dus. Ik vind in elk geval dat ie het niet kan maken.

Ik vind ook niet dat hij het kan maken hoor. Denk dat hij er best een goed Belgisch elftal van kan maken. Genoeg talent aanwezig in deze generatie.

Vind het ook altijd leuk als Nederland EN België naar een groot toernooi gaan. Maar ja Derksen zei ook al eens dat Dickie toch wel erg van geld houdt en het vooral ergens naar zijn zin moet hebben. Anders wordt het helemaal niks. Zou het ook gewoon volwassen en netjes vinden als hij niet zo maar de handdoek in de ring gooit, omdat hij opeens spijt heeft gekregen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Ik mag hopen van niet! Hebben wij Belgen eindelijk eens een fatsoenlijke coach!

Welke coach zou jij willen?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hij bedoelt dat ie juist hoopt dat Dickkie blijft....

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Hij zegt toch dat hij Advocaat wil behouden. En ik zie Dick wel blijven. De media blaast alles op maar voorlopig is hij nog gewoon coach van Belgie.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Exact! Ik wil Advocaat (of een andere Nederlander, Van Gaal, of Hiddink, maar die zijn helaas onbetaalbaar voor onze voetbalbond)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hiddink gaat naar Turkije, dus worden nog leuke groepspotjes tussen Dickie en Dikke Hiddink!

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

wavanbuuren schreef:

Barca won "slechts" met 2-1 van Malaga, maar wat was het weer genieten. Let vooral op de aanval bij de 2-1 (vanaf 3 minuten) en de pass van Xavi, echt geniaal!

YouTube - FC Barcelona vs Malaga 2-1 [27/02/10] La Liga BBVA 2010 HQ 480p

Typische Barca goal

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

1-0 voor Bayern tegen HSV. Prachtig doelpunt van Ribery met nog 10 minuten op de klok. Met het puntverlies van Leverkussen gisteren ziet het er wel erg goed uit voor van Gaal en Co nu. Wie had dat kunnen denken in november.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

moviemafketel schreef:

Hiddink gaat naar Turkije, dus worden nog leuke groepspotjes tussen Dickie en Dikke Hiddink!

Ja maar de Turken zijn er niet zo blij mee, hij wil namelijk op twee plaatsen tegelijk gaan coachen en dat zien ze niet zitten omdat hij dan weinig tijd heeft om kennis te maken met zijn team. Daardoor zullen ze waarschijnlijk minder presteren. Ik wil het nog allemaal wel eens zien!

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Luuk de Jong speelt sinds vandaag bij Ajax volgens de commentator...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lekkere echte voetbalwedstrijd bij Gro-Fey met een slecht veld, veel kansen en strijd met een apart doelpuntenverloop.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik wist dat Utrecht een wijvenploeg had.. krabben naar Suarez Mooi dat ze er gewoon met 4-0 terug worden geflikkerd, kunnen ze lekker zitten schuimbekken met hun wijvenaanhang

Verder weer enorme mazzel voor Twente.. die kunnen het oog van de naald zowat allemaal uittekenen in hun slaap.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

orbit schreef:

Ik wist dat Utrecht een wijvenploeg had.. krabben naar Suarez

Wat een zielepoot, die Suarez (huilde hij nou?). Ik zou graag een foto van zijn krasje willen zien naast een foto van John de Wolf - met bebloede hoofdband.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Oog van de naald voor Twente? Dik en dik verdiend gewonnen. Niet meer dan logisch dat er nog een doelpunt kwam.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Haha Bakkal spreekt Van Gelder er even subtiel op aan dat hij een Ajacied is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

I

Verder weer enorme mazzel voor Twente.. die kunnen het oog van de naald zowat allemaal uittekenen in hun slaap.

Leuk, die frustratie.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

timbo_ schreef:

Had hem toen op mute gezet, dom gebrabbel allemaal. Net even filmpjes gezien van Amsterdamse ME die Utrecht supporters(o.a. kinderen) terug mept de trein in. Denk dat er weer een beetje foutieve informatie de media is ingelekt

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Art schreef:

Tenzij je een 10 minuten later met tien tegen tien speelt

En dat mag je dus niet gebeuren. Liever een goal tegen dan 10 tegen 10.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Waarom?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Omdat VVV die wedstrijd met 11 tegen 10 wel had gewonnen. Eigenlijk mag alles gebeuren alleen een rode kaart niet.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat een zielepoot, die Suarez (huilde hij nou?). Ik zou graag een foto van zijn krasje willen zien naast een foto van John de Wolf - met bebloede hoofdband.

Werd De Wolf ook gekrabd door een gefrustreerd wijf dan?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Waarna Van Gelder meteen weer dom moet lullen dat de aanhang van Ajax zichzelf nooit joden had mogen nomen, want dan waren er nooit spreekkoren e.d. gekomen die racistisch zijn. Dat is even typisch negatief kutgedrag wegredeneren en goedpraten. Wat een mongool.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Heeft ie helemaal gelijk in.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Vind het ook maar bull-shit want er wordt toch bij iedere club wel wat verzonnen om ze op aan te spreken. Boeren,Joden,Kakkerlakken,Moffen etc.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Heeft ie helemaal gelijk in.

Hel-em-aal niet dus.. Zo kun je ieder wangedrag wel goedpraten, zo'n kutaanhang van Utrecht hoort dat soort dingen helemaal niet te roepen, hoe de Ajax-aanhang zichzelf ook noemt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

orbit schreef:

Hel-em-aal niet dus.. Zo kun je ieder wangedrag wel goedpraten, zo'n kutaanhang van Utrecht hoort dat soort dingen helemaal niet te roepen, hoe de Ajax-aanhang zichzelf ook noemt.

Tja goedpraten niet, van het een komt het ander toch. Zou het gedweep over joden er niet zijn waren die racistische spreekkoren (gericht op de aanhang) er ook niet. Maar goed vind het sowieso raar om als geuzennaam een geloofsgroep te gebruiken. Ik snap de joodse historie in de club wel, maar om dan met davidssterren te zwaaien en continu joduhhhhh te roepen.

Btw is het wel gezellig wonen in Utrecht

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Voetbal is weer geweest jongens, nu ijshockey smul smul.

Heb er zin an!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Tja goedpraten niet, van het een komt het ander toch. Zou het gedweep over joden er niet zijn waren die racistische spreekkoren (gericht op de aanhang) er ook niet. Maar goed vind het sowieso raar om als geuzennaam een geloofsgroep te gebruiken. Ik snap de joodse historie in de club wel, maar om dan met davidssterren te zwaaien en continu joduhhhhh te roepen.

Btw is het gezellig wonen in Utrecht

Ik heb niks tegen Utrecht hoor.. wel tegen dat stelletje debielen dat zich de fanatieke aanhang noemt en zodra ze de naam Ajax horen meteen een rood waas krijgen en met fascistische leuzen begint te gooien. Daarvan begrijp ik pas echt helemaal niks Nogmaals, hoe een aanhang zich ook noemt, kan je gewoon echt niet met de meest gore en zieke termen uit de tweede wereldoorlog komen, dan spoor je gewoon niet. punt.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Voetbal is weer geweest jongens, nu ijshockey smul smul.

Heb er zin an!

Hmm, de VS of Canada.. lood om oud ijzer wat mij betreft. Ik lees de uitslag morgen wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Onzin, omdat ze zichzelf Joden noemen is hetgeen de andere partij roept ineens racistisch. Hadden ze zichzelf boeren of grachtenratten genoemd, was dat niet het geval geweest.....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.