- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Wereld Draait Door - DWDD
De Wereld Draait Door - DWDD
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Zijn ogen stonden zo onscherp, die had een paar tranquilizertjes naar binnen gewerkt voor hij aan tafel ging.
Maar wat kwam hij nou eigenlijk doen daar? Wat was het praktisch nut van zijn bezoek aan de DWDD?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Goeie vraag inderdaad Respekked. Dat vroeg ik mij ook af namelijk. Bij mij kwam het een beetje over alsof ie wat zieltjes wilde kweken ofzo.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Knap issie iig wel. Ofja, was. Nu weet ik het niet.

Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
En mede daarom is hij [Prem] het beste wat de Nederlandse tv recentelijk is overkomen. Heerlijke lefgozer. (met inhoud)
DWDD-topic bestond toch al? Maak hier gewoon een Prem-topic van
Dailymotion - DWDD: Prem roept op tot vertrek Juul Paradijs - een Nieuws & Politiek video
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Knap issie iig wel. Ofja, was. Nu weet ik het niet.
(afbeelding)
Zijn broertje is knapper. 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Heb normaal niet zoveel met Dijkshoorn maar hier was ie geniaal:
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2253 stemmen
Onomwonden, kritisch, boos en waar ook - zij het enigszins naïef. Leukste moment is dat je iemand helemaal aan het eind hoort lachen, alsof diegene er nog niet helemaal uit was of het nou grappig of serieus bedoeld was.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach de wereld zit vol met narigheid, maar om de politici in verkiezingstijd hier op aan te vallen slaat natuurlijk weer nergens op. Ik vind die Dijkshoorn sowieso al niks aan en heeft hier wat mij betreft ook geen punt gescoord of zo al denkt hij dat misschien zelf wel.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ach de wereld zit vol met narigheid
Oh.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Het is niet zozeer geniaal als wel gedurfd om de aanwezigen voor paal te zetten. Op de Nederlandse tv wordt meestal toch wel getracht de gasten niet te kwetsen.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ik vond dat presentator het onderwerp op tafel had moeten leggen, maar halsema had ook mogen vragen aan die vvd-er hoe ze internationaal tegen enkele zaken aankijkt... oeps politiek.. sorry.
Ik heb eigenlijk geen mening. Ik weet het niet.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
DWDD was sinds 'De Val' toch verworden tot een hippe variant van Nova/DHV. Politici zijn de nieuwe BN'ers.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2253 stemmen
Roemer kwam erg sympathiek over vanavond. Ik denk dat het een combinatie is van een goed gevoel voor humor en die zachte g. Maar ik zal als Limburger wel bevooroordeeld zijn 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Vandaag om 19:30 start het nieuwe seizoen! 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Kauwgomballentv. Maar af en toe wel kauwgom met een lekkere smaak.
Reijersen
-
- 520 berichten
- 4226 stemmen
Die man van 100,. die auteur, was erg aandoenlijk en grappig
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat dit op zo'n akelig tijdstip wordt uitgezonden. Programma duurt nog een kwartier als het achtuurjournaal begint. Kost het programma veel kijkers denk ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ah cool, begint DWDD weer!? Ik wil dr geen uitzending van missen, hoe laat begint het??? 
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Kappeuter zei het eerder al, het begint net zoals de afgelopen seizoenen om 19:30.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op de website te bekijken en anders vannacht Don.
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Je hebt altijd de late herhaling nog en anders uitzendinggemist.nl 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Maandag is Anton Corbijn te gast!
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Jammer dat dit op zo'n akelig tijdstip wordt uitgezonden. Programma duurt nog een kwartier als het achtuurjournaal begint. Kost het programma veel kijkers denk ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Erg leuke uitzending! Helemaal gericht op mijn interesses. Film, sport(lord of the rings en Hugo Borst met zijn maatjes) en aardig nummer van onze oude Krezip-zangeres. Matthijs was iets minder in vorm, behoorlijk wat leesfoutjes van zijn autocue.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Komt omdat ie te ijdel is voor een bril, waardoor hij vaak de mist in gaat. De autocue heeft ook nog eens het grootste lettertype.