- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Anime-series
Anime-series

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
The Legend of Snow White (白雪姫の伝説 Shirayuki Hime no Densetsu, lit. The Legend of Princess Snow White) is an Italian-Japanese anime series produced by Tatsunoko Production and based on the European fairy tale. Directed by Tsuneo Ninomiya and using a screenplay written by Jinzō Toriumi, the series premiered on NHK on April 6, 1994 and ran for 52-episodes until its conclusion on March 29, 1995 and it was also distributed by Mondo TV.

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Netflix Original-animeserie Eden verschijnt in 2020 op Netflix:
Over duizenden jaren zijn er geen mensen meer. Tenminste, dat dachten ze...
In de mechanische metropool Eden 3 wonen alleen nog maar robots.
Op een dag stuiten twee robot-landbouwers in de stad op een jong meisje. De beslissing die ze nemen zal alles veranderen...
De eerste Japanse Original-anime, gepresenteerd door regisseur Yasuhiro Irie (Fullmetal Alchemist), conceptontwikkelaar Toshihiro Kawamoto (Cowboy Bebop) en topmakers wereldwijd.

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Vanaf april 2020 op Netflix:
In the year 2045, the world has entered a systematic “Sustainable War.”
Hired as a mercenary unit, the former members of Japan’s elite Section 9 are faced with the sudden appearance of “Post-Human,” a being with tremendous intelligence and physical capabilities.

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11536 stemmen
Veel lelijker dan dit konden ze het echt niet maken denk ik. Echt jammer hoe de afgelopen 10 jaar de hele franchise als een pudding in elkaar gezakt is.

Lennert
-
- 2380 berichten
- 1390 stemmen
Och nee. Gewoon nee. Nu blijkt na het kijken van de serie en het lezen van een paar manga's dat ik vooral houd van Oshii en niet per se GITS, maar dit lijkt echt meuk eersteklas.

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Vanaf 26 maart op Netflix:
plot:
In Japan blijven de laatste overlevenden worstelen met de gevaren van hun nieuwe wereld en elkaar. Maar de banden tussen mensen, in het verleden en het heden, slijten niet.

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Vanaf 9 juli op Netflix:
Een doodgewone familie wordt op de proef gesteld als een reeks verwoestende aardbevingen complete chaos veroorzaakt in Japan. Japan Sinks: 2020, de eerste animebewerking van de succesvolle sciencefictionroman van Sakyo Komatsu, wordt geregisseerd door Masaaki Yuasa (Devilman Crybaby)

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11536 stemmen
Is ook een live-action film van: Nihon Chinbotsu (2006)
En een parodie: Nihon Igai Zenbu Chinbotsu (2006)

MRDammann
-
- 651 berichten
- 3051 stemmen
Dat wil ik wel gaan kijken. Ik vond Devilman: Crybaby bijzonder, net zoals The Night Is Short, Walk On Girl die ik zag op het IFFR. Laat maar komen!

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Vanaf 17 september op Netflix:

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Vanaf 27 mei 2021 te zien op Netflix:

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Vanaf december te zien op Netflix:

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen

Xeeno
-
- 159 berichten
- 156 stemmen
Nieuwe anime-serie gebaseerd op de Bastard!! manga.