• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.014 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.247 stemmen

Anime-series

zoeken in:

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

korenbloem02 schreef:

(quote)

Echter is er een groot probleem, hij gaat het nooit af krijgen. De man is al vanaf 1990 bezig en er zijn 'nog maar' 333 'chapters' met gemiddeld 17 paginas per chapter. Miura had een paar jaar terug een sabbatical van 2 jaar om gitaar hero te spelen, dit soort dingen.

De kracht van Berserk is echt dat hij de tijd neemt om het te maken, maar op een gegeven moment verlies je je interesse en band met het verhaal.

Net volume 22 gelezen en ik begrijp je punt maar al te goed. 22 manga's verder en ik heb nog steeds het gevoel dat het verhaal slechts begint. Zoveel nieuwe plotlijnen, personages en andere ongein. Het zorgt er echt voor dat de wereld van Berserk leeft en groots lijkt, maar ook dat het bijna is alsof dit een 100-volume project gaat worden. Miura zei volgens mij eens bij Volume 35 ofzo dat we 'pas' bij het midden van het verhaal kwamen. In dit tempo zou het eind dus pas ergens in 2040 uitkomen!

Maar voorlopig heb ik gelukkig nog wat Volumes te gaan. De art blijft te gek en ondanks alles is het nog steeds erg interessant allemaal. De background van Serpico aan het eind van Volume 22 is bijvoorbeeld weer zo'n prachtig moment waardoor een personage helemaal een eigen stem en rol krijgt. Dat weet Miura als geen ander te doen.

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

35 volumes en dan op de helft is niet zo bijzonder hoor, redelijk gemiddeld

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

brymj schreef:

35 volumes en dan op de helft is niet zo bijzonder hoor, redelijk gemiddeld

Maar over die 35 Volumes heeft Miura 23 jaar gedaan. Dat lijkt me niet gemiddeld.

brymj

• 758 berichten
  • 829 stemmen

Dat is wel heel lang ja, Oda (One Piece) heeft nu 71 volumes in 16 jaar, maar de werkdruk ligt enorm hoog, dus snap ook wel dat Miura het rustig aan doet, geen ziekenhuisopnames nodig enzo

de-alchemist

• 167 berichten
  • 87 stemmen

Vinden jullie het ook zo erg dat de regisseur van vele, prachtige Studio Ghibli films ermee ophoudt?

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

1. 4.00* Kino no Tabi: een anime-serie met een zeer aangename sfeer en geweldige, enorm vermakelijke, inventieve en ook best diepgaande kortverhalen. Met afstand mijn favoriete anime-serie.

2. 3.25* Blame!: een mini-serie die bij momenten enorm sfeervol is, maar die momenten afwisselt met een heleboel momenten waarbij ik helemaal niets voel. Maar bijzonder is het zeker, dus ik raad het wel aan.

3. 2.75* Texhnolyze: een serie die bij momenten wat saai is en naar verhouding ontzettend slecht eindigt, maar die op haar beste momenten een zeer grauwe en duistere sfeer weet neer te zetten.

4. 2.75* Boogiepop Phantom: de beste twee, drie afleveringen van de serie zijn sterk en naar mijn visie makkelijk 3.25* waard, maar daar staan wel een hoop afleveringen tegenover waar ik weinig mee kan.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

Ik blijf Hanada Shōnen Shi nog steeds geniaal vinden!

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

Hij is er weer (al een tijdje eigenlijk)! Imaishi heeft een nieuwe serie. Kill la Kill doet na 1 ep vooral denken aan Heruzu Enjueruzu, maar dan in serie-formaat. 't Is best jammer dat Imaishi geen films meer maakt, anderzijds kan ik nu wel weer zeggen dat ik nog eens een serietje volg.

Black Math

• 5430 berichten
  • 1753 stemmen

Bedankt, staat genoteerd. Ik wacht even tot alle episoden uit zijn en dan kijk ik hem waarschijnlijk een keer in één ruk.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Volg het al een tijdje, erg genietbaar inderdaad!

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Ben vandaag begonnen met Cowboy Bebop. Leuker dan ik dacht! Heb zojuist ook het volgende filmpje gekeken. Zeker aan te raden voor stop-motion liefhebbers:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Aangezien er geen Attack on Titan topic is, zijn er mensen die deze serie volgen? Super sterke serie en kijkt lekker weg.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

[img][/img]

Batman Beyond.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

Aangezien er geen Attack on Titan topic is, zijn er mensen die deze serie volgen? Super sterke serie en kijkt lekker weg.

Heb ik ook gezien. Is wel aardig, maar er zit echt totaal geen ritme in de serie. Weinig bijzonder.

Zelf ben ik al een paar weken bezig met Monster, heb nog een aflevering of 15 te gaan. Tijdje terug dat ik zo'n sterke (anime)serie heb gezien.

korenbloem02

• 708 berichten
  • 1781 stemmen

Goto schreef:

(quote)

Heb ik ook gezien. Is wel aardig, maar er zit echt totaal geen ritme in de serie. Weinig bijzonder.

Zelf ben ik al een paar weken bezig met Monster, heb nog een aflevering of 15 te gaan. Tijdje terug dat ik zo'n sterke (anime)serie heb gezien.

Er komt misschien een HBO-verie van monster

link

Anime nooit gezien, maar de manga is een van de betere werken van Urasawa Naoki

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

Heb laatst Attack on Titan even geprobeerd, maar ben zelfs niet door de eerste aflevering geraakt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wellicht iets voor de liefhebbers:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Berichten op verzoek van user verwijderd ivm verkeerd lezen topictitel.

Omdat de reacties hierop vervolgens niet meer zo relevant zijn heb ik die ook verwijderd.

Donkerwoud

• 8661 berichten
  • 3940 stemmen

Onderhond schreef:

Heb laatst Attack on Titan even geprobeerd, maar ben zelfs niet door de eerste aflevering geraakt.

Dat ben ik dan wel weer met je eens. Naruto, maar dan iets mooier geanimeerd.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik kwam deze trailers tegen.

Ik kijk ze zelf niet en kan niet beoordelen of ze ook 'cool' zijn

Hozuki's Coolheadedness (TV) - Anime News Network - animenewsnetwork.com

The "Hentai" Prince and the Stony Cat. (TV) - Anime News Network - animenewsnetwork.com

Die idiote liedjes horen er blijkbaar bij...

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Light Novel 'Kino no Tabi' Gets New TV Anime

Holy shit. Tuurlijk, ik ben sceptisch dat de remake / sequel / wat het ook is het niveau van de originele serie zal kunnen evenaren, maar dat mijn favoriete animeserie (naast Mushishi) eindelijk een vervolg krijgt is geweldig. Hopelijk komt het in ieder geval bij de originele serie in de buurt. Deze herfst te zien.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Top 10 series:

01 - Jojo's Bizarre Adventure

02 - Hajime no Ippo

03 - Cowboy Bebop

04 - Monster

05 - Berserk (Originele serie, niet die troep van nu.)

06 - Neon Genesis Evangelion

07 - Kino no Tabi

08 - Persona 4: The Animation

09 - FLCL

10 - Gurren Lagann

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

"Evangelion, the legendary series that shocked the world, returns to Netflix.

The 26 episode series that started it all, Neon Genesis Evangelion, and the two feature films The End of Evangelion & Evangelion: Death (True)2, will stream exclusively on Netflix from Spring 2019!"

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Vanaf 1 april te zien op Netflix:

tonylee123321

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Top 10

sê-ri : 01 - Jojo's Bizarre Adventure

02 - Hajime no Ippo

03 - Cowboy Bebop

04 - Monster

05 - Berserk (Sê-ri gốc, không phải là mớ hỗn độn ngày nay.)

06 - Neon Genesis Eveachion

07 - Kino no Tabi

08 - Persona 4: Hoạt hình

09 - FLCL

10 - Gurren Lagann

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Vanaf 31 juli op Netflix:

KENGAN ASHURA | Netflix Official Site

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

Ziet er nog wel netjes uit! Misschien maar weer eens een poging ondernemen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.