• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.992 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 647.001 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.163 stemmen

Anime-series

zoeken in:

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Dat is jammer zeg, daar heb ik ook altijd een hekel als ze gaan flashbacken...

Naruto, Scrapped Princess en Last Exile dan? Beetje goed verhaal en alles?

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

killalot schreef:

Dat is jammer zeg, daar heb ik ook altijd een hekel als ze gaan flashbacken...

Naruto, Scrapped Princess en Last Exile dan? Beetje goed verhaal en alles?

Ik vind het iig geval allemaal leuk.

Naruto gaat over een jongen die ninja wil worden (kort samengevat dan ).

Scrapped Princess gaat over een prinses die men wil vermoorden (wederom kort samengevat).

Last Exile gaat over de levens van twee luchtkoerieren en piloten tijdens de oorlog.

Hou er wel rekening mee dat deze series nog steeds lopende zijn en er dus nog wekelijks nieuwe fansubs komen (Gelukkig maar ).

Van Naruto zijn er al 34, van Scrapped Princess 6, van Last Exile 8 en van Wolf's Rain zijn er 16.

FeZ

• 460 berichten
  • 3170 stemmen

Mijn top 3:

1. Berserk

2. Cowboy Bebop

3. Hellsing

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Padd0 schreef:

Naruto gaat over een jongen die ninja wil worden (kort samengevat dan ).

Scrapped Princess gaat over een prinses die men wil vermoorden (wederom kort samengevat).

Last Exile gaat over de levens van twee luchtkoerieren en piloten tijdens de oorlog.

Ik moet dus weer goed aan het downloaden vannacht voor deze anime series!

Trouwens wel een goede anime guide: http://www.animenfo.com

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

FeZ schreef:

Mijn top 3:

1. Berserk

2. Cowboy Bebop

3. Hellsing

Een TOP top 3, FeZ!!

Kenshin

• 168 berichten
  • 101 stemmen

Rurouni Kenshin!!!!!!

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Ik heb over beserk al veel goede dingen gehoord, ik denk dat ik die binnenkort eens ga downen.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Ik heb van berserk nu twee gedownload maar nog niet bekeken... doe ik vanavond wel ff.

gremlin gizmo

• 111 berichten
  • 0 stemmen

nog nooit gehoord van dragonballZ en GT

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Daar heb ik totaal niks mee, met DBZ en GT...

gremlin gizmo

• 111 berichten
  • 0 stemmen

Ach man dat is het beste anime progamma!

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Wat vindt jij van Dragonball Z en GT dan Padd0???

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Dragonball Z en GT?? Breek me de bek er niet over!

Wat een gigantische baggerserie vind ik dat. Gevechten die 20 afleveringen duren, gesprekken van 3 afleveringen over wie er nu sterker is en belachelijke dialogen.

GT is bijkans nog vervelender dan Z. Helaas maar waar, Yorin gaat dit uitzenden . Laat ze daar nu eens proberen een paar fatsoenlijke series uit te zenden in plaats van troep zoals GT.

Zo ik hoop dat dit je vraag beantwoordt killalot .

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Je hebt m'n vraag zeker helemaal beantwoordt en ik ben het er ook nog helemaal mee eens ook!

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Oh ja Last Exile is net gelicenseerd dus je zal hem niet meer via fansub kunnen krijgen . Je zult hem nu dus illegaal van het net af moeten plukken.

Trouwens wie heeft hier Texhnolyze gezien? Dat is echt de vreemdste serie die ik ooit gezien heb! Echt de eerste aflevering is gewoon zo vaag dat ik gewoon begin te denken dat de makers gewoon allemaal vreemde shit bijeen hebben geraapt.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Ik download nooit via fansub altijd met mIRC, server aniverse (irc.aniverse.com) of animenetworks (irc.animenetworks.org) en dan de channel animecorp, ik heb daar zelf ook een servertje waar andere mensen dus vanaf kunnen downloaden.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Ik heb Last Exile trouwens nog niet gezien lijkt me wel interressant, maar ik ben nog steeds bezig met het downloaden van alle seizoenen van Ranma 1/2 en dat zijn er 7 en ik ben nu nog maar bij 3... dus ik moet er nog ff hard tegenaan...

Elise

• 28 berichten
  • 140 stemmen

Ik heb vorige week de eerste 8 afleveringen van ebichu gekeken. Totale onzin en zeker de moeite waard!

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Voor de liefhebbers van Macross:

Macross Zero (OVA)

Ik heb net ook weer een leuke nieuwe anime "ontdekt"; Narue no Sekai. Het gaat over een jongen die verkering krijgt met een alien . Heerlijke onzin gewoon.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Macross Zero is een mecho anime of niet? Want daar hou ik eigenlijk niet zo van...

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Ja Macross is wel gedeeltelijk Mecha.

Toch is het wel een leuke serie vind ik, het is namelijk niet zo overdreven als Gundam. Ach ja er zijn toch pas 2 delen van :S de volgende komt deze herfts uit .

jeroentje

• 171 berichten
  • 3158 stemmen

wat ik persoonlijk wel leuke series vind:

serial experiments Lain

Noir

Neon genesis Evangelion

Full metal panic!

Angel sanctuary (wel wat warrig)

Gasaraki

Boogiepop phantom

Crest of the stars

vampire princess miyu OVA

Rurouni kenshin OVA

hellsing

Hoshi no koe...geen serie maar een korte film...erg mooi

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Jeroentje kijk je ook nog nieuwe series of ben je vooral bezig met "oudere" series?

jeroentje

• 171 berichten
  • 3158 stemmen

momenteel kijk ik ff nix maar het is de bedoeling dat ik eerst alle 'oude' gezien heb voor ik weer met nieuwe begin.....ik heb wel iets met samuai Kyo of zo gezien maar daar vond ik geen fluit aan...da's wel een 'nieuwe' geloof ik. Full metal panic! is trouwens ook nog niet echt oud, en die is wel erg leuk....ook als je niet echt een anime liefhebber bent denk ik....

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Mijn "taktiek" op het moment is zo veel mogelijk bij blijven met de nieuwe anime en langzaam maar zeker de oude binnenharken.

Zo was ik laatst bezig met oude ep's van Dirty Pair aan het ddl'en. Best ff wennen zo'n oude serie kijken na een hele zooi nieuwe ervoor gezien te hebben.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Ninja Scroll de serie ook al gezien?

jeroentje

• 171 berichten
  • 3158 stemmen

ikke nie, leuker of minder dan de film? die vond ik wel aardig...geen topper maar wel vermaak zeg maar.

jeroentje

• 171 berichten
  • 3158 stemmen

[quote]Padd0 schreef:

Mijn "taktiek" op het moment is zo veel mogelijk bij blijven met de nieuwe anime en langzaam maar zeker de oude binnenharken.

quote]

kijk je alles dan helemaal? Series als FLCL of black haeven boeien mij dusdanig weinig dat ik na 3 afleveringen alweer stop meestal.

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

jeroentje schreef:

kijk je alles dan helemaal? Series als FLCL of black haeven boeien mij dusdanig weinig dat ik na 3 afleveringen alweer stop meestal.

Nee als een serie mij na vijf afleveringen nog niet kan bekoren dan is het Helaas Pindakaas voor de desbetreffende serie (helaas al meerdere malen gebeurt).

Ninja Scroll heb ik nog niet gezien, ik heb er ook helemaal geen behoefte aan. Als de serie net zo "goed" is als de film mis ik dus niks.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8824 stemmen

Ninja Scroll is veel minder dan de film maar toch vind ik het nog wel de moeite waard om te kijken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.