• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.948 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.982 gebruikers
  • 9.370.669 stemmen

Twin Peaks

zoeken in:

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Heb het van FOK! geplukt (geen commentaar ). klik!

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Pff.. nou begrijp ik er echt geen drol meer van. Spaanse versie, waar komt die nu zo plotseling weer vandaan? Ik ben maar wat blij dat ik de serie gewoon op tv gezien heb, als ik hem moest gaan volgen op deze rare manier was ik waarschijnlijk allang afgehaakt.

Darko

• 2 berichten
  • 5 stemmen

bij Films > Algemeen > Twin Peaks - the second season:

Ik heb op Amazone.com gezien dat deze serie inmiddels uit is op videoband, iemand enig idee of en wanneer deze serie in Nederland uitkomt op DVD? Bij voorbaat dank.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

op de free record shop site staat Maart 2004

er zijn problemen geweest met de rechten (gingen van universal naar Artisan) en daardoor is de release steeds verschoven.

Ik verheug me er dan ook niet teveel op op die datum

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Ik hoop dat mijn videobandjes het tot die tijd uithouden...:(

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Teken hier een petitie voor een (snelle?) release van seizoen 2. Helpt natuurlijk geen ene reet, maar je weet maar nooit natuurlijk...

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Op de FRS site staat ie voor Maart 2004 gepland.

als ze nog moeten remasteren etc. zou dat eigenlijk best wel een redelijke datum zijn. Laten we ze nou maar niet ophaasten

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

Ze moeten het gewoon eens een keer gaan uitzenden.

ik ben het

• 9 berichten
  • 41 stemmen

weet iemand misschien wanneer the second season komt? ik kan de datum nergens vinden! en het is al oktober...

Sjan

• 777 berichten
  • 2748 stemmen

Vanavond maar eens Episode 11 - "Laura's Secret Diary" bekijken Ik heb er nu al zin in.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

hmm,Ik zou die serie ook wel is willen zien.Als hij zo goed is als iedereen zegt snap ik niet waarom die nooit op tv opnieuw uitgezonden wordt.

puck

• 399 berichten
  • 931 stemmen

Het wordt nu waarschijnlijk maart 2004... zie ook dit topic.

manic

• 474 berichten
  • 1374 stemmen

jassonn schreef:

hmm,Ik zou die serie ook wel is willen zien.Als hij zo goed is als iedereen zegt snap ik niet waarom die nooit op tv opnieuw uitgezonden wordt.

Niemand weet wie de rechten precies heeft over de diverse afleveringen. (2 seizoenen). Dat zal de reden waarschijnlijk zijn.

http://www.lynchnet.com/

kees

• 27 berichten
  • 38 stemmen

Beste serie ooit! Weet niet of het snel achter elkaar kijken van de afleveringen nu nog bevalt. Wie kan hier iets over zeggen?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

kees schreef:

Beste serie ooit! Weet niet of het snel achter elkaar kijken van de afleveringen nu nog bevalt. Wie kan hier iets over zeggen?

Ik blijf er een voorstander van om de afleveringen met tussenpozen te bekijken, al kan ik me voorstellen dat het aantrekkelijk is om het hele circus zo snel mogelijk achter elkaar te kijken om het mooie moment maar zo lang mogelijk op te rekken. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar een deel van de magie van de serie gaat misschien verloren als je er non-stop 'in blijft'.

Overigens: berichten over de serie, in plaats van de film, kunnen beter hier.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kees schreef:

Heimat en Berlin AlexanderPlatz al gezien ? Die vind ik Twin Peaks ruimschoots overtreffen. Hoewel ik Twin Peaks fantastisch vind, het eerste, tweede seizoen dan.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

FisherKing schreef (ergens anders):

Hoewel ik Twin Peaks fantastisch vind, het eerste, tweede seizoen dan.

Goed punt, want ik denk dat zelfs de meest doorgewinterde peakies moeten toegeven dat het niveau, naarmate Season Two vordert, echt inzakt.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

FisherKing schreef:

Heimat en Berlin AlexanderPlatz al gezien ? Die vind ik Twin Peaks ruimschoots overtreffen. Hoewel ik Twin Peaks fantastisch vind, het eerste, tweede seizoen dan.

Reactie hier.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Yep, Yak. het werd dramatisch slechter. Helaas. Seizoen 3 en 4

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

FisherKing schreef:

Yep, Yak. het werd dramatisch slechter. Helaas. Seizoen 3 en 4

Seizoen drie en vier? Bij mijn weten zijn er slechts twee seizoenen. Maar je hebt wel gelijk: naarmate het verder van de Laura Palmer murder mystery af kwam te staan, werd de kwaliteit hier en daar nogal bedenkelijk. Ik heb dan ook serieus mensen aangeraden om te kappen na episode 16 (Leland's bekentenis).

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ooh kan kloppen, zit meer in series te denken dan...

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

Ik bekijk de serie momenteel voor het eerst voor de tweede maal en ben nog steeds overtuigd van het genie van Lynch. Hoe kan je nu NIET houden van al die gekke personnages?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

gondwana schreef:

Ik bekijk de serie momenteel voor het eerst voor de tweede maal

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1060 stemmen

LOL

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Maar de laatste aflevering is wel geniaal natuurlijk......

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik heb geen tv thuis, enkel een video. Ooit heb ik eens de eerste drie afleveringen van Twin Peaks van de bib meegenomen, om eens te zien of dat op iets trok. Nog nooit zo snel terug in de bib geweest voor meer... En dan merken dat die volgende cassette uitgeleend was voor de rest van de maand, en wanhopig gaan zoeken naar videotheken die ze ook hadden... Ik ben toch wel een aantal weken constant bezig geweest met heen en weer rijden op zoek naar video's en vloeken als een cassette gedaan was rond middernacht en ik dus een hele dag moest wachten op de volgende. Dit om te onderstrepen dat ook al moet je geen week wachten, Twin Peaks je leven toch wel behoorlijk kan bepalen, ook al is het dan maar voor een maand in plaats van een volledig jaar.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik moet nog steeds aan seizoen 2 beginnen, was niet zo onder de indruk van het eerste seizoen

(shit, nou hoor ik het er niet meer bij natuurlijk)

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Nerd!

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een tijdje geleden de First Season DVD box besteld en vrijwel direct na ontvangst gekeken samen met m'n vriendin. Voor ons allebei de eerste kennismaking met Twin Peaks.

Wat een verslavende serie! Briljante combinatie van genres, mooie humor en eng .

Ik ga alles zeker nog een keer bekijken. Erg gaaf in elkaar gezet allemaal, petje af voor Lynch en Frost .

En nu als de sodemieter het tweede seizoen uitbrengen, stelletje apen!

Mannie

• 9 berichten
  • 17 stemmen

Gaat het hier over de serie?

Want ik heb wel seizoen 1 gezien, maar seizoen 2 is er niet en dus ook geen eind!!

Jammer want ik was wel erg benieuwd

maar volgens mijn moeder moet ik dan gewoon Fire walk with me kijken en dat is prescies wta ik ga doen...

DUs ben benieuwd

De serie was leuk, lekker creppy en mysterieus

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.