menu

Overig / Televisie / Twin Peaks

zoeken in:
Yak
Het is nu wachten op de eerste dvd box. (r2) Die schijnt dit jaar nog te komen en bevat 3 dvd's met daarop de pilot en het eerste seizoen EN een dvd met daarop 2 UUR EXTRA'S!!

Hebbe hebbe nu!
Maarreh..
Dat wist ik nog niet. Waar heb je die info vandaan?

Uit het blad DVDnation. www.dvdnation.nl[/url]

Een van de meeste bizarre televisieseries ooit, Twin Peaks, verschijnt dit jaar nog op DVD. Alle zeven afleveringen van het eerste seizoen staan verspreid over drie schijven en zal compleet geremixt zijn in Dolby Digital 5.1. Op de vierde schijf komt bijna twee uur aan special features te staan. Commentaartracks, gedelete scènes, introducties en verschillende interviews en documantaires... het kan niet op!

Olala!!

FisherKing
Goodfella, dank je ik zal ze aanschaffen!

8 oktober!!

Goodfella, jij gaat die DVD dus kopen? Mag ik wel lenen hè?

Ben er wel weer aan toe om de serie nog een keer te kijken... (En nog een keer, en nog.....)

Yak
8 oktober!!

Goodfella, jij gaat die DVD dus kopen? Mag ik wel lenen hè?

Ik zal 't in overweging nemen...

't is wel alleen het eerste seizoen en de pilot hè? (Maar dat wist je natuurlijk ook al wel... )

Hel en duivel!!

De DVD release is uitgesteld tot 12 november...

mooi verjaardagkadeautje voor mij.

Dit is het beste wat er óóit gemaakt is. Bummer dat de pilot-dvd van zo'n beroerde kwaliteit is.

Dit is het beste wat er óóit gemaakt is. Bummer dat de pilot-dvd van zo'n beroerde kwaliteit is.

Nog 1 maand en 3 weken wachten...

Weehoow!! En dan...?
Verschijnt een betere kwaliteit pilot of seizoen twee?

Dan komt dus die DVD met seizoen 1 èn de pilot...

Mijn gebeden zijn verhoord...........
..coolness

Jammer dat de kwaliteit van de dvd heel slecht was. Met name het geluid. Maar de serie is echt te gek!! Echt highly addictive!

Yak
Ha, dit vond ik op K10k: The Mother Of All Twin Peaks Links Sites (in de volksmond ook wel 'Tmoatpls' genoemd)

dus...er komt 'n nieuwe uitgave van de pilot.....iemand belang bij de crap-version?
tis dat ik geen ****** mag geven......!

Yak
Peaks is gezond! Eet meer peaks!

tovenaar
Peaks is gezond! Eet meer peaks!

Peaks lijkt ook zo erg op Peach. hmmmmm I can eat a peach for hours

Ben nu ook de serie aan het kijken. Echt fantastisch, kan telkens niet wachten tot ik tijd heb om weer een aflevering te zien.

Is die al in NL op dvd?

Is die al in NL op dvd?

12 november komt ie uit, volgens de laatste berichten. Wel in 4:3, maar dat zal wel normaal zijn aangezien het van oorsprong een televisieserie is...? (kan iemand dit bevestigen?)

(quote)

12 november komt ie uit, volgens de laatste berichten. Wel in 4:3, maar dat zal wel normaal zijn aangezien het van oorsprong een televisieserie is...? (kan iemand dit bevestigen?)

Ik zou hem anders niet willen. Zo is de serie bedoelt.

Yak
Vriend van me heeft de Nederlandse uitgaaf voor 40 eurootjes bij de Makro gekoopt. Zelfde editie als de Amerikaanse (dus hetzelfde prachtige artwork), maar dan met pilot.

tovenaar
Die bij de Makro is inclusief de pilot?? Dan ga ik binnenkort ook maar weer eens langs de Makro denk ik

Yak
Die bij de Makro is inclusief de pilot??

Schijnbaar wel, ja. Ik denk dat ik binnenkort ook eens een mannetje langsstuur

Maar het zou ook kunnen dat ze gewoon aflevering één van de serie erbij hebben gezet, op de videoversie was dat namelijk niet zo. Daar zou ik persoonlijk nog meer waarde aan hechten dan aan de film, want die heb ik al.

Hoorde trouwens - toen bleek dat het begin van de serie in de US niet DVD uitkwam - dat er ergens (ik meen in Australie) de pilot wel te bestellen was op dvd. Is dat dan de filmversie (met alternatief einde)of gewoon het begin van de serie?

Yak
Hoorde trouwens - toen bleek dat het begin van de serie in de US niet DVD uitkwam - dat er ergens (ik meen in Australie) de pilot wel te bestellen was op dvd. Is dat dan de filmversie (met alternatief einde)of gewoon het begin van de serie?

Geen idee. Ik weet ook niet of de Nederlandse release de pilot heeft, of gewoon de eerste aflevering. Ik heb de totale serie op video, en de allereerste aflevering is eigenlijk aflevering twee. Dus hoe het precies in mekaar steekt qua pilot/aflerving één: blijft onduidelijk.

Maar de pilot is ook gewoon op Amazon te bestellen, met misschien wel het lelijkste artwork in de geschiedenis van de mensheid.

Ik weet ook niet of de Nederlandse release de pilot heeft, of gewoon de eerste aflevering..

Volgens mij is het gewoon de serie, inclusief het begin. Itt tot de US versie.

Yak
Vriend van me heeft 'm, die zie ik vanavond dus dan weten we het

De nederlandse versie bevat ook de pilot!! Yeeeh. En het is een geremasterde versie van de pilot, dus het beeld en geluid is perfect! Ik vond alleen de extra's een beetje tegenvallen. Maarja. Jet kunt niet alles hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:56 uur

geplaatst: vandaag om 01:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.