- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Hoe komen mensen altijd aan zoveel Movieminutes?
Heb met pijn en moeite een keer 90 punten gehaald. Verder niet veel soeps in de collectie(wat ik nog niet heb). Maar vooral voor die series moet je dik veel punten hebben altijd 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
gratis aangeschaft met m'n movieminutes:
- Criminal Minds seizoen 2
- Desperate Housewives seizoen 1 en 2
- Alice in Wonderland Combi-pack
Criminal Minds!! Desperate Housewives!!
Goed bezig, DonOswaldo!
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Hoe komen mensen altijd aan zoveel Movieminutes?
Heb met pijn en moeite een keer 90 punten gehaald. Verder niet veel soeps in de collectie(wat ik nog niet heb). Maar vooral voor die series moet je dik veel punten hebben altijd
Hoe meer dvd's je hebt, des te meer kans dat er een aantal met movieminutes tussen zitten
Al hangt het er natuurlijk gewoon vanaf welke dvd's je koopt. En of je de gratis codes van acties e.d. gebruikt.
@Eline: Dankje 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Als je een seizoen van een serie koopt gaat het sowieso snel, heb je al 50 MM (Ligt er wel aan welke serie). Als het goed is krijgt DonOswaldo nu ook weerk 50+50+50+30 MM, dus dan schiet het lekker op.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Hoe meer dvd's je hebt, des te meer kans dat er een aantal met movieminutes tussen zitten
Al hangt het er natuurlijk gewoon vanaf welke dvd's je koopt. En of je de gratis codes van acties e.d. gebruikt.
@Eline: Dankje
Zo kwam ik ook aan mijn punten inderdaad. Beetje door mijn kast heen gaan en vergelijken met de movieminutes site. Maar nieuwe films en dergelijk zoek ik toch meestal in een andere hoek dan de MovieMinutes. Zijn vaak de duurdere dvd's(Disney etc.)
Mja als je bij die boxen weer allemaal zooi krijgt dan gaat het wel snel idd. Je blijft je punten zo houden ja 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ik wacht met mijn punten totdat Lost 6, Desperate Housewives 6, Grey's Anatomy 6 of Criminal Minds 5 verschijnen. Zo'n seizoen kost toch al gauw 50+ euro, dan liever mijn puntjes opmaken.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Inderdaad bij Disney altijd, wat ik eigenlijk nauwelijks koop. Maar krijg ze wel vaak ongebruikt bij 2dehandse dvd's. 
@Eline: Desperate Housewives seizoen 6 kan je volgens mij lang op gaan wachten
Die eerste 2 seizoenen liggen er nu ook al een behoorlijke tijd zonder verandering.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Elke week is er een 'mondaynight' actie, dan zijn er speciale tv-series/dvd's/actie's en onlangs was er ook een dag lang seizoen 1 tot en met 5 van Grey's Anatomy beschikbaar. Dus ik hoop op een dergelijke actie.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Aha, ik check die movieminutes Monday acties haast nooit 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Heb 180 punten maar er zit nog altijd niks tussen 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen

.jpg)
Rome: seizoen 1 en 2 (complete serie dus)
18 euro per seizoen bij de Mediamarkt. Zo'n koopje laat ik niet liggen 
Ben zeer benieuwd naar de serie.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
QFC editie

3 voor 9,95 bij Boekenvoordeel

Via Ruil

dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Toffe film.
Wou hem allang hebben want het is een van mijn favoriete films die ik een 5 heb gegeven.
Dus voor 4 eu kon ik hem niet laten liggen 
wyatt earp
-
- 5008 berichten
- 2668 stemmen
Vandaag van mijn collega een paar horrorfilmpjes voor een zacht prijsje overgekocht
.

Braindead de nederlandse versie
.

En als laatste nog The Killing Fields.

De volgende heb ik nog geruild.

narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Mooi rijtje Nicolage Rico! 
En let vooral op de dvd-synopsis van "Der Himmel über Berlin"....!
Thnx! 
Waarom moet ik daar op letten?
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik koop/bestel soms máánden geen DVD's en dan ineens weer een hele lading. Zo'n laatste moment had ik laatst. Soms moet je jezelf ook eens een cadeautje gunnen. Of zestien in dit geval:

Benny's Video (Cinéart Collectie)

El Orfanato (Quality Film Collection)

En dan heb ik nog de (muziek)DVD van Weezer - Video Capture Device en de Roy Andersson Box (met o.a. A Swedish Love Story, Songs from the Sevond Floor en You the Living) gekocht.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Haha, wat een droge poster van import export (de onderkant dan
) Lijken me leuke aankopen, weinig ervan gezien 
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Ik koop/bestel soms máánden geen DVD's en dan ineens weer een hele lading. Zo'n laatste moment had ik laatst. Soms moet je jezelf ook eens een cadeautje gunnen. Of zestien in dit geval
Mooie aankopen, vooral Historias Minimas, El Aura (De Filmcollectie) en Tesis...
want die heb ik zelf ook 
Tesis heb ik jaar of 10 geleden gekocht, dus wel andere uitgave.
Veel kijkplezier!
.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Net weer bij de action geweest en weer wat moois gekocht

Van deze laatste mis ik dus alleen joey nog
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Uit het niets een filmpje van me zus gekregen met een kaartje voor een zetje in de rug voor me aankomende toetsenweek 
- Zwarte Zwanen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.