- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen

Zeer mooie uitgaves, bij elke DVD nog een bonus DVD. Ruime interviews met de regisseurs en crew, achtergrond voorzien van raw cuts (erg gaaf om zien) en vooral de bonus disc van de eerste Genius Party is gaaf, aangezien er nog een 7-tal extra kortfilmpjes (2-8 minuten) opstaan. Volgens mij omdat er tijdens het maken nog een slot openwas voor een nieuw talent, waarbij iedereen z'n werk mocht insturen. Als ik het goed voorheb zijn dit de beste filmpjes.
Enkel in Australië te vinden trouwens.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Hoeveel kosten de films tezamen? Beide dvd's staan namelijk ook op yesasia.com, maar 45 euro per exemplaar wens ik er nochtans niet aan te besteden.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Iets onder de 20EUR per DVD in deze webwinkel.
Erg verouderde site, maar heb ze wel netjes aangekregen. Grappig ook dat je als buitenlander minder betaalt dan de Australische mensen, aangezien de DVDtax hier lager is dan daar.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Dank! Ik zal er na de midterms eens achterna gaan. 
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
@Scarecrow: Waar heb je À L'Intérieur vandaan?
Ik heb hem voor maar een tientje besteld bij CDWOW.nl.
Toegeven, de site heeft lange wachttijden (het duurt bijna standaard 2 weken voor je iets ontvangt wegens de lange verzendtijd) maar de DVD ontvang ik altijd, netjes verpakt, vrij goedkoop en je hebt geen creditcard nodig. De DVD zelf is Frans gesproken met Engelse ondertiteling.
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
- Nanook Of The North (1922, Flaherty)
- Entuziazm (1930, Vertov)
starbright boy (moderator films)
-
- 22420 berichten
- 5127 stemmen
Off-topic bericht en reacties verwijderd. Hou het hier bij DVD's.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Off-topic bericht en reacties verwijderd. Hou het hier bij DVD's.
Bedankt dat je ook mijn bericht hebt verwijderd!
Iets te ijverig... 
Dan zal ik het nog een keer proberen!
Masters of Cinema release van Phantom (samen met Die Finanzen des Grossherzogs)
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2611 stemmen
- Double Indemnity (1944)
Waar heb je deze gekocht?
soom
-
- 24921 berichten
- 2753 stemmen
Productief en leuk dagje Amsterdam, samen met Remi en Pastichio Rocker leverde voor mij de volgende films op:
- Soom (Breath !!) Yaaaah, geweldig !!
.
- Cashback.
- Irreversible.
- Factory Girl.
- The Texas Chainsaw Massacre.
- Turistas: Paradise Lost.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
MIjn laatste aanwinsten:
- Stanley Kubrick S.E. Collection (Eyes Wide Shut S.E, A Clockwork Orange S.E, Full Metal Jacket S.E, The Shining S.E, 2001 A Space Odyssey S.E, Lolita, Barry Lyndon)

- Corleone (Il Capo Dei Capi) Boxset (gereserveerd)

MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Waar heb je deze gekocht?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Vandaag bij Concerto en Fame in Amsterdam Jabberwocky en de sci-fi serie Space: Above & Beyond opgepikt en eerder deze week Che.

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
En toch valt dat plastic balletje wat tegen (ik heb 'm ook).
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
![]()
Drie oude Honda films (in OAR en met ondertiteling - helemaal top dus):
The H-Man (1958)
Battle in Outer Space (1959)
Mothra (1961)
Alleen jammer van die hoes!
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
En volgens mij was er ook een onhandigheidje mbt de verpakking las ik? Drie dvd's op elkaar gestapeld meen ik. Lijkt me toch een mooie set!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ja klopt, maar Michael van Boudisque heeft ze los meegegeven. Ik doe ze zelf wel een dubbel doosje. Dit is té onhandig.
Van die wat vlekkerige vuile transfer waar 'de Beaver' over rep merk ik weinig. Hij is wel erg erg kritisch dan. De Godzilla films van Sony/Columbia zijn ook prima. Ik ben allang blij met OAR/Japanse audio op de releases.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Kan ik me voorstellen! 
Staat ook op mijn wishlist.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
En toch valt dat plastic balletje wat tegen (ik heb 'm ook).
Wat valt er dan precies tegen? En waar heb je hem gekocht? Ik denk er namelijk aan hem te kopen, mits het écht af te raden is.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wat valt er dan precies tegen? En waar heb je hem gekocht? Ik denk er namelijk aan hem te kopen, mits het écht af te raden is.
Internet (via Amerika). Het is gewoon een klein plastic balletje waar de dvd in kan. Meer is het niet. 
Wel goede beeldkwaliteit en best leuke extras, maar de packaging viel me wat tegen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Okay, tenks! Ik las al op meerdere sites/fora dat hij nogal tegenviel, maar dat komt door het beeld van een 'echte' bowlingbal, denk ik. Liever een kleine plastic bowlingbal dan een koffiepot met as! Ik vrees dat ik 'm toch ga bestellen... 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Klopt. Ik had iets groters of zwaarders verwacht, maar het is gewoon een klein lullig balletje. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.