• 15.775 nieuwsartikelen
  • 178.124 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.166 acteurs
  • 199.038 gebruikers
  • 9.373.533 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Onderhond schreef:

IE8 is best goed. Aardig snel en betrouwbaar.

Bedankt. Klinkt geruststellend.

Eigenlijk alles behalve IE6.

Heb je het niet over IE7? Ik heb ook IE7 gehad en ben net als zeer veel anderen teruggekeerd naar IE6 omdat er altijd wel iets aan de hand was.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ik snap alleen niet dat je persé bij IE blijft. Neem de tip van Onderhond ter harte en stap over op Opera, Firefox of voor mijn part Chrome (zelf geen ervaring mee).

(Een al jaren tevreden Opera-gebruiker)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hannibal schreef:

Ik snap alleen niet dat je persé bij IE blijft. Neem de tip van Onderhond ter harte en stap over op Opera, Firefox of voor mijn part Chrome (zelf geen ervaring mee).

(Een al jaren tevreden Opera-gebruiker)

Buiten IE7 heb ik nog nooit problemen ondervonden.

Het was wel de beginperiode van IE7 en misschien zijn de 'bugs' er nu een beetje uit.

-fal

• 2028 berichten
  • 2290 stemmen

Kevin13 schreef:

Is dit bij sommigen ook, maar als ik op MovieMeter wil, of op één van de andere Meter sites kan ik er telkens maar een paar tellen op voor er opkomt Microsoft Internet Explorer reageert niet. Bij andere site's is dit niet. Ligt dit aan mijn pc?

Met Firefox heb ik afgelopen weken wel eens het probleem dat ik binnen de site niet verder kom dan een laadscherm of time-out.

Een keer met IE geprobeerd terwijl FF hing en ik kwam er meteen op. Firefox afgesloten (alle vensters) en daarna loopt alles weer naar behoren.

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

Kevin13 schreef:

Is dit bij sommigen ook, maar als ik op MovieMeter wil, of op één van de andere Meter sites kan ik er telkens maar een paar tellen op voor er opkomt Microsoft Internet Explorer reageert niet. Bij andere site's is dit niet. Ligt dit aan mijn pc?

Ja, had ik de laatste dagen ook last van. Hoewel de problemen nu weg lijken, moet ik inderdaad eens een keer een andere browser proberen.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12843 stemmen

speedy23 schreef:

Heb je het niet over IE7? Ik heb ook IE7 gehad en ben net als zeer veel anderen teruggekeerd naar IE6 omdat er altijd wel iets aan de hand was.

En dat komt nu net omdat mensen steeds voor IE6 ontwikkeld hebben. Nu nieuwere browsers wél de standaarden volgt het lijkt er dat er bij hen zaken fout gaan, terwijl IE6 de grote schuldige is.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

IE7 zuigt. Tijd genoeg gehad om FF voorbij te streven qua functionaliteit, en wat doen ze? Een browser afleveren die zo vol met bugs zit dat alle mensen die IE nog gebruikten meteen naar een andere browser overstapten. Net zoals Vista trouwens, ellendig OS.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik krijg het topic filmgames al een tijdje niet meer onder de updates te zien. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het er gewoon weer komt te staan?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14444 stemmen

dutchtuga schreef:

Ik krijg het topic filmgames al een tijdje niet meer onder de updates te zien. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het er gewoon weer komt te staan?

Volgens mij staan een heleboel (zo niet alle) games niet meer tussen de updates, maar moet je die gewoon via het forum zoeken!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Intussen IE8 beta geïnstaleerd en voorlopig draait hij prima. Alleen de avatars staan na een 'quote' niet 100 % op hun plaats.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

In je profielinstellingen het vakje 'toon discussies in de categorie filmgames' aanvinken.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Thanks

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12843 stemmen

Wanneer een film niet op IMDb staat moet je twee referentiesites meegeven. Begrijpelijk, maar de aanduiding of de film op IMDb voorkomt staat op p1 terwijl je pas op p3 de sites moet doorgeven in het opmerkingenveld.

Zou dit mogelijk (dmv twee aparte veldjes) op pagina 1 geplaatst kunnen worden. Heb al iets teveel hardop gevloekt nét na het doorsturen van een toevoeging ... moet je weer op een afkeuring wachten etc etc. Of misschien de mogelijkheid dat je je eigen toevoeging nog aanpast achteraf, hoewel dat weer een hoop extra problemen met zich kan meebrengen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Begrijpelijke wens, maar dit is een geval "paar uur werk voor mij, sporadisch 10 minuten winst voor anderen" dus het gaat helaas niet op de lijst.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12843 stemmen

Nou, voor mij is het vaak een dag of twee winst, omdat een herindiening van zo'n film meestal terug achteraan lijkt aan te sluiten.

Of wil je dat ik Watchmen een sterretje omhoog peer

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

Onderhond schreef:

Nou, voor mij is het vaak een dag of twee winst, omdat een herindiening van zo'n film meestal terug achteraan lijkt aan te sluiten.

Nou, is dat zo beste Onderhond?

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12843 stemmen

Normaal gezien wel ja. Al mocht ik vandaag wel ondervinden dat het nieuw bewind anders te werk gaat!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Is er niemand anders die de kennis heeft om enkele taken van Jordy over te nemen.

Lijkt me niet makkelijk als 1 persoon elk probleem moet aanpakken.

Onderhond misschien?

Makz

• 89 berichten
  • 575 stemmen

Mensen die geregistreerd staan hebben over het algemeen ook hun leeftijd erbij staan.

Is het geen idee om bij het cijfer iets te melden van de gemiddelde leeftijd?

Hieraan zou je dan af kunnen lezen wat voor film het is. VB: American Pie vinden tieners een geweldige film om te zien, hun ouders daarentegen een stuk minder. Dit beïnvloedt ook het stemgedrag...

Niet iets om over te brainstormen?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Uitstekend idee Makz.

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

Vind ik ook een geweldig idee, Makz!

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Makz schreef:

VB: American Pie vinden tieners een geweldige film om te zien, hun ouders daarentegen een stuk minder. Dit beïnvloedt ook het stemgedrag...

Dat heft elkaar dan weer mooi op. Bovendien zegt een gemiddelde leeftijd ook niets over het stemgedrag van bepaalde leeftijdsgroepen.

Ik denk dat elke verdere hokjesplaatsing van alle films niet wenselijk is...

Daarnaast zouden we dan bij elke film direct zien of speedy23 hem gezien heeft of niet.

-fal

• 2028 berichten
  • 2290 stemmen

Jeauhan schreef:

Ik denk dat elke verdere hokjesplaatsing van alle films niet wenselijk is...

Dat heb je op imdb in uitgebreidere vorm al. Daar kun je differentiëren naar leeftijd en geslacht. Wat is daar erg aan?

Makz

• 89 berichten
  • 575 stemmen

Jeauhan schreef:

Daarnaast zouden we dan bij elke film direct zien of speedy23 hem gezien heeft of niet.

Namen en zo blijven er ook buiten. Het gaat gewoon puur om de leeftijd.

By the way: als een film nieuw is kun je toch ook gelijk zien wie als eerste gestemd heeft en wàt die persoon gestemd heeft..?

-fal schreef:

Dat heb je op imdb in uitgebreidere vorm al. Daar kun je differentiëren naar leeftijd en geslacht. Wat is daar erg aan?

Ik wist trouwens niet dat dit al op IMDB was.. Ik zie dat ze het daar op leeftijdscategorie en ook zelf male/female hebben. Ziet er goed uit! Bedankt voor de tip

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Je zou ook nog kunnen denken aan toplijsten per geslacht/leeftijdscategorie, maar ik denk dat de admin wel betere dingen aan zijn hoofd heeft.

Je kunt natuurlijk altijd zelf even de stemmers bij een film langs lopen en even de leeftijden/cijfers turven.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nomak schreef:

Is er niemand anders die de kennis heeft om enkele taken van Jordy over te nemen.

Lijkt me niet makkelijk als 1 persoon elk probleem moet aanpakken.

niks daar van

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Makz schreef:

Mensen die geregistreerd staan hebben over het algemeen ook hun leeftijd erbij staan.

Is het geen idee om bij het cijfer iets te melden van de gemiddelde leeftijd?

Hieraan zou je dan af kunnen lezen wat voor film het is. VB: American Pie vinden tieners een geweldige film om te zien, hun ouders daarentegen een stuk minder. Dit beïnvloedt ook het stemgedrag...

Niet iets om over te brainstormen?

Toevallig heb ik hier een paar maanden geleden een keer vol goede moed werk van gemaakt, er loopt zelfs nog steeds elke nacht een scriptje die voor verschillende groepen allerlei gemiddeldes berekent, maar de resultaten waren zo oninteressant dat ik er maar niets mee gedaan heb. Gemiddelden verschilden meestal maar een paar honderdsten en de toplijsten waren nagenoeg gelijk voor de verschillende leeftijdsgroepen.

Wat voorbeelden, American Pie

female 3.19

heavy_voters 3.04

active_users 3.25

long_time_users 3.21

60+ 3.00

50_60 2.81

40_50 3.03

30_40 3.11

20_30 3.28

10_20 3.44

Shawshank Redemption

female 4.43

heavy_voters 4.19

active_users 4.43

long_time_users 4.31

60+ 4.17

50_60 4.21

40_50 4.44

30_40 4.39

20_30 4.47

10_20 4.50

Helaas is door dom database design "man" de standaardwaarde voor het geslacht, en dus ook vooringevuld bij mensen die nooit hun geslacht hebben ingevoerd. Daarom kan ik (nog) geen lijsten voor de mannetjes uitdraaien.

Als we dit zouden in willen voeren zou ik alle users via een PM of iets dergelijks nog een keer willen vragen om (desnoods onzichtbaar in het profiel) hun geslacht+geboortedatum in te voeren. Maar goed er staan wel belangrijkere dingen op de lijst.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

niks daar van

Prima Jordy!

-fal

• 2028 berichten
  • 2290 stemmen

Makz schreef:

Ik wist trouwens niet dat dit al op IMDB was..

Inkomensklasse en opleiding zouden ook nog aardig zijn. Vraag me wel af wat de waarde is. Ik heb bij registraties altijd sterk de neiging om geen correcte info op te geven.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

American Pie

female 3.19

heavy_voters 3.04

active_users 3.25

long_time_users 3.21

60+ 3.00

50_60 2.81

40_50 3.03

30_40 3.11

20_30 3.28

10_20 3.44

Grappig dat boven de 60 weer een stijging in het gemiddelde is te zien. Stelletje ouwe rukkers hier op MM...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.