• 15.774 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.217 series
  • 33.988 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.031 gebruikers
  • 9.373.245 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ja

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Ik heb hem nog steeds. Verschijnt bij meerdere topics.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Op de specifieke plaats die ik noemde is de permanente groene streep inmiddels verdwenen. Er flitst inderdaad wel nog steeds een groene streep door het beeld bij het switchen tussen topics.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bij specifieke topics of bij alle topics?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dit gebeurt bij het switchen tussen alle topics. Deze flits verschijnt dan ter hoogte van de actiebalk bovenin het scherm.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het gebeurt zowel bij het switchen tussen Films, Regisseurs, Forumtopics en Gebruikers op de horizontale balk bovenin het scherm als bij het switchen tussen Mijn Updates en Mijn Films op de verticale balk aan de linkerkant van het scherm.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik kreeg het probleem zelf niet te zien, maar is het nu opgelost?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het is nu opgelost.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

De oude updates zijn op elke metersite van slag:

(afbeelding)

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ja, precies dit heb ik ook, BoordAppel. Alleen wanneer ik via de update in een topic kom (zo ook zojuist in dit topic). Toen ik echter in Firefox een ander tabblad wegklikte verdween de 'streep' ineens.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die streep heb ik ook.

Als ik dan het topic verlaat en daarna terug in datzelfde topic ga, dan is de streep verdwenen.

Maar om één of andere reden keert die streep steeds weer in andere topics terug.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Die streep is het probleem niet, meer dat alles door elkaar staat. Het is overigens niet alleen bij de updates maar bij alles.

(afbeelding)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

BoordAppel schreef:

Die streep is het probleem niet, meer dat alles door elkaar staat. Het is overigens niet alleen bij de updates maar bij alles.

Dat in sommige situaties die "streep" halverwege je scherm staat is inderdaad een bugje (lijkt vooral te gebeuren bij pagina's waar nog externe plaatjes ingeladen moeten worden). Maar wat er verder mis zou moeten zijn in jouw screenshot begrijp ik eigenlijk niet, wat bedoel je met "alles staat door elkaar"?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Filmdragers >> Apparatuur >> Probleem

Ikzelf heb het ook wel eens gezien, maar is meestal heel snel weer weg en ervaar het niet als storend. Denk ook dat sommigen er meer last van hebben dan mijzelf.

Filmdragers >> Apparatuur >> Probleem

Ik krijg deze linkjes trouwens niet goed open, of ligt dat aan een verkeerde link.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Bij mij staat ook "alles door elkaar" ! Ik weet niet hoe ik het duidelijk kan uitleggen, maar alle berichten verspringen t.o.v. elkaar, delen van het scherm overlappen elkaar etc.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

En nu doet hij het weer goed..

edit: meerdere topics geopend, nu weer zonder problemen. Raar verhaal..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bij mij werkt er hier haast niets. Pagina's die ik niet kan openen, kan niet via 'updates' gaan of IE blokkeert, en haast alles staat rechts van de pagina. En dit alleen op MM.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Het streep probleem had ik gisteren ook, maar nu werkt alles wel normaal.

OlafK

• 955 berichten
  • 1814 stemmen

Jordy, er is blijkbaar een programma waarmee mensen snel informatie van MM op hun iPhone kunnen krijgen. Ze kunnen ook een stem uitbrengen m.b.v. dit programma.

Alleen wanneer mensen dat doen, kan ik hun nieuwe stemmen niet terugvinden bij 'Mijn updates --> gebruikers'. Is dit een bekend probleem? En kan dat verholpen worden of ligt dat buiten MM en komt dat dus puur door dat programma?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik weet niet precies wat de problemen waren, maar ik heb de recente aanpassingen teruggedraaid (een nette "footer" onder aan elke pagina), ga het later wel een keer fatsoenlijk oplossen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

OlafK schreef:

Jordy, er is blijkbaar een programma waarmee mensen snel informatie van MM op hun iPhone kunnen krijgen. Ze kunnen ook een stem uitbrengen m.b.v. dit programma.

Alleen wanneer mensen dat doen, kan ik hun nieuwe stemmen niet terugvinden bij 'Mijn updates --> gebruikers'. Is dit een bekend probleem? En kan dat verholpen worden of ligt dat buiten MM en komt dat dus puur door dat programma?

Ja die iPhone app heb ik zelf gemaakt ik zet het op de lijst

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zo te zien is alles hier ook nu in orde. Voorlopig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Maar Speedy, je zult toch echt een keer je Internet Explorer moeten bijwerken naar de nieuwste versie anders blijf je problemen houden (aangezien ik versie 6.0 niet meer ondersteun)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

Maar Speedy, je zult toch echt een keer je Internet Explorer moeten bijwerken naar de nieuwste versie anders blijf je problemen houden (aangezien ik versie 6.0 niet meer ondersteun)

Ik weet het, maar ik hou niet van de IE7. Voorlopig houwen zo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Okee maar omdat jij niet wil updaten heb ik veel extra werk in dit soort gevallen. Dus vandaar dat ik vanaf nu helaas niet meer op je foutmeldingen ga reageren tot je je browser bijwerkt (niet persoonlijk )

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Is dit bij sommigen ook, maar als ik op MovieMeter wil, of op één van de andere Meter sites kan ik er telkens maar een paar tellen op voor er opkomt Microsoft Internet Explorer reageert niet. Bij andere site's is dit niet. Ligt dit aan mijn pc?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Kevin13 schreef:

Is dit bij sommigen ook, maar als ik op MovieMeter wil, of op één van de andere Meter sites kan ik er telkens maar een paar tellen op voor er opkomt Microsoft Internet Explorer reageert niet. Bij andere site's is dit niet. Ligt dit aan mijn pc?

Heb ik op mijn trage PC ook, hier gelukkig niet, irritant is het wel. Ligt aan oude IE, maar firefox loopt daar veel te traag, net als nieuwe IE. Balen dus.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kevin13 schreef:

Dat is waar ik zo ontzettend last van had. En enkel hier.

IOk ga vanavond of morgen eens kijken om een nieuwere versie te nemen van IE.

Heeft er iemand ervaring met IE8 ???

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

IE8 is best goed. Aardig snel en betrouwbaar. En wie nog op een oude PC werkt, probeer Opera of Google Chrome een keertje.

Eigenlijk alles behalve IE6. Men zou eigenlijk eens wat meer bewust gemaakt moeten worden van de kost die dat kutbrowsertje met zich meebrengt. Alle tijd die in het maken van sites gestoken wordt om de oude IE6 te ondersteunen, terwijl het IE6 is die eigenlijk niet wil doen wat hem gevraagd wordt.

Sowieso wordt het voor IE6 gebruikers tijd om verder te kijken want de trend is ingezet en steeds meer sites weigeren (terecht) om IE6 niet meer te ondersteunen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.