• 15.773 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.987 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.029 gebruikers
  • 9.373.219 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Halcyon schreef:

Je kan maar eens om de 10 minuten een nieuw topic aanmaken om misbruik te voorkomen. Nu krijg je hiervan een melding nà je poging om zo'n topic aan te maken. Is het ook mogelijk om die melding vooraf te geven? Bv. reeds bij het aanklikken van "nieuw topic" in het menu. Op die manier voorkom je dat, zoals ik daarnet voorhad, al je tekst wordt verwijderd en je helemaal opnieuw moet beginnen.

Een paar uur werk voor mij, een paar minuten winst voor anderen...dus helaas. De rest van de recente meldingen staat allemaal al op de lijst.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Spijtig, maar je hebt gelijk, het is slechts een pietluttig detail.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Je mag maximum 10 toevoegingen in de wachtrij hebben staan.

Is het geen goed idee om dat aantal te verhogen?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14443 stemmen

Nomak schreef:

Lijkt me geen goed idee. 10 titels is nog te behappen voor ons, maar zodra dat er meer worden is de kans groot dat we niet door de toevoegingen komen en de mensen daardoor langer moeten wachten!

Een vergroting van het aantal toevoegingen betekend echt veel meer werk voor ons!

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Dan moeten er maar meer helpende handen bijkomen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stephan73 schreef:

Lijkt me geen goed idee. 10 titels is nog te behappen voor ons, maar zodra dat er meer worden is de kans groot dat we niet door de toevoegingen komen en de mensen daardoor langer moeten wachten!

Een vergroting van het aantal toevoegingen betekend echt veel meer werk voor ons!

Ik begrijp je standpunt. En je hebt ook gelijk, het is zeker niet de bedoeling dat jullie meer druk krijgen.

Maar als jullie niet meer door de toevoegingen heenkomen, dan moeten de mensen maar wat langer wachten vooraleer er werk wordt gemaakt van hun toevoegingen.

Het is natuurlijk geen grote ramp, maar als je een weekje vrij hebt, dan zit je snel aan die grens van 10 toevoegingen, en dan zit je vast.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Wat sommige gebruikers doen is om je toevoegingen dan al helemaal voor te bereiden (dus poster zoeken, verkleinen, opslaan en plot schrijven) zodat wanneer er weer wat toevoegingen zijn behandeld deze al in een minuut of twee toegevoegd kunnen worden.

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11877 stemmen

Nomak schreef:

Toevallig, dat idee had ik gisteravond ook al in mijn hoofd. Het lijkt mij inderdaad ook geen goed idee en aan welk aantal zit je dan te denken? Bovendien worden de meeste toevoegingen toch redelijk snel behandeld. Een paar dagen wachten is geen probleem, toch? Hoe zit het trouwens met de andere sites? Hebben ze daar ook een wachtrij van tien stuks?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lui schreef:

aan welk aantal zit je dan te denken?

Ik had niet echt aan een aantal gedacht.

20, 25 misschien?

Het wordt inderdaad snel behandeld, dus over de crew kunnen we zeker niet klagen.

Ik heb nu een weekje verlof op het werk en dan heb je wat tijd om meerdere films toe te voegen.

Maar het idee dat Knisper aanhaalde is ook wel handig.

Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11877 stemmen

Ik ben er inmiddels achter dat ze op BoekMeter geeneens een wachtrij hebben. Maar dat zal ongetwijfeld komen door het feit dat daar een groter team is en omdat minder ingestuurd wordt.

Het idee van Knisper is inderdaad handig en ik heb vroeger zelf ook weleens gedaan. Omdat ik toch tijd genoeg heb doe ik dit niet meer. Wel heb ik een hele Word-lijst met titels die ik nog kan toevoegen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Lui schreef:

Hoe zit het trouwens met de andere sites? Hebben ze daar ook een wachtrij van tien stuks?

Op Musicmeter wel. Meer is echt niet te behappen en dat zal hier vast niet veel anders zijn, zoals Stephan al aangeeft.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14443 stemmen

Inderdaad... Op dit moment zijn er bij de users een stuk of 10 die veel toevoegen. Als we het minimum verhogen naar 20, betekend dat we per week 200 titels moeten verwerken. En dat is dan zonder de "normale" toevoegers die eens in de zoveel tijd een film toevoegen!

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11877 stemmen

Dat zou inderdaad niet meer te doen zijn! Het moet natuurlijk ook leuk blijven. Hoeveel films staan er meestal in de wachtrij?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14443 stemmen

Tussen de 50 en de 100. En dat is met drie crewleden goed te doen.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Het tv-overzicht ziet er bij mij vandaag zo uit.

Borat is erg hardnekkig!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Erwinner schreef:

Meestal als er een film op TV is geweest, komen er tien á twintig stemmen bij. Jammer dat we dan alleen de laatste 10 zien.

Weet niet of meer mensen dit een verbeter punt vinden, 20 of 25 geschiedenis stemmen zijn een stuk overzichtelijker. Mee eens?

Klopt het dat dit nu al veranderd is? Ik begin te twijfelen.

Ziet er goed uit!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Jep, is door Jordy inmiddels veranderd. Je kunt nu de 25 laatst geplaatste stemmen zien!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Hannibal schreef:

Het tv-overzicht ziet er bij mij vandaag zo uit.

Borat is erg hardnekkig!

Die verdraaide Borat toch. Ik heb de duivelse advocaat er op af gestuurd, nu beter?

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Yep, de advocaat staat er mooi bij.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Het zal wel met de lengte van de Borat titel te maken hebben denk ik.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het was een ander foutje, Borat kan gewoon weer als tv-tip ingevoerd worden (lijkt me ook terecht gezien de tv-premiere)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ok ik heb Borat teruggezet. Ik wist niet dat het de tv-premiere was, anders was Devil's Advocate wel een interessantere tip geweest.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hoe worden die tv-tips bepaald? Op stemgemiddelde?

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

De tv-tip is de film met het hoogste aantal berichten geloof ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja de film met de meeste discussie wordt in principe geplaatst.

Maar er zijn soms redenen om daar vanaf te wijken, bijvoorbeeld als er een top 250 film bij zit.

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou wel graag een spoilerknopje willen zien. Een knopje naast het uitroepteken, dat direct het verborgen gedeelte van het bericht weergeeft.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Wat heeft dat voor nut? Zijn toch automatisch zichtbaar wanneer je gestemd hebt. Als je nog niet gestemd hebt lijkt het me beter de spoilers niet te lezen...

-fal

• 2028 berichten
  • 2290 stemmen

Of je selecteert het wit met je muis. Amper meer handeling dan een knopje.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

Maar niet half zo makkelijk

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Bij Mijn Films verschijnt er van boven naar beneden bij de 6e film een storende groene horizontale streep.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.