• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.372.934 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

BLG1988

• 48 berichten
  • 0 stemmen

Ok, toch bedankt.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Hoe kom je dan ook in godsnaam een zo'n nickname. Staat BLG voor Belg ofzo?

starbright boy (moderator films)

• 22407 berichten
  • 5072 stemmen

Kevin13 schreef:

Nee, alleen bij uitschrijving natuurlijk.

Ook dan niet. Dat wordt niet meer getolereerd. Als we erachter komen dat iemand zich uitschrijft en onder een andere naam weer inschrijft dan kan degene zijn oude naam terugkrijgen en gaat zijn nieuwe account op slot. Bij herhaling gaat het nieuwe account gewoon op slot.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ starbright boy

Dus er is werkelijk geen enkele mogelijkheid om je nickname te veranderen? Het is een waterdicht systeem?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nomak schreef:

@ starbright boy

Dus er is werkelijk geen enkele mogelijkheid om je nickname te veranderen? Het is een waterdicht systeem?

Yep.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Die Lad is anders ook 20x teruggekomen onder een andere naam.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Yep.

Beetje jammer eigenlijk, maar ok, we moeten ons erbij neerleggen.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Die Lad is anders ook 20x teruggekomen onder een andere naam.

Maar die hebben ze toch telkens geband?

BLG1988

• 48 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Ook dan niet. Dat wordt niet meer getolereerd. Als we erachter komen dat iemand zich uitschrijft en onder een andere naam weer inschrijft dan kan degene zijn oude naam terugkrijgen en gaat zijn nieuwe account op slot. Bij herhaling gaat het nieuwe account gewoon op slot.

Bedankt voor de uitleg.

En aan die andere: BLG1988 kwam ineens in me op door verschillende factoren. De dag erna had ik al spijt van de nickname. Maar kom, zo'n ramp is het ook weer niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

en MuMe kom ik al helemaal niet meer op.

Dat probleem heb ik ook!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Dat probleem heb ik ook!

Ook Ziggo-gebruiker?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

(quote)

Ook Ziggo-gebruiker?

Nee. Geband.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Grapjas.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

*Grinnikt hevig*

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Om 1 of andere reden krijg ik nooit een afbeelding opgeslagen op deze site. Er komt altijd de opmerking dat het een verkeerd bestandstype is (terwijl ik er vrijwel zeker van dat mijn afbeeldingen wel van het juiste type zijn)

iemand een verklaring?

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Misschien is het bestandstype verkeerd.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Is het eigenlijk mogelijk om via de zoekoptie meer dan 100 resultaten te krijgen? Zo ja; hoe? En zo nee; waarom niet?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Meestal als er een film op TV is geweest, komen er tien á twintig stemmen bij. Jammer dat we dan alleen de laatste 10 zien.

Weet niet of meer mensen dit een verbeter punt vinden, 20 of 25 geschiedenis stemmen zijn een stuk overzichtelijker. Mee eens?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

otherfool schreef:

Is het eigenlijk mogelijk om via de zoekoptie meer dan 100 resultaten te krijgen? Zo ja; hoe? En zo nee; waarom niet?

Voor zover ik weet niet en anders zou ik graag weten hoe. Zo niet, dan zou een uitbreiding fijn zijn.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

serpico schreef:

Misschien is het bestandstype verkeerd.

nee dat is het niet, al mijn afbeeldingen zijn .jpg bestanden

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Erwinner schreef:

Meestal als er een film op TV is geweest komen er een tien á twintig stemmen bij. Jammer dat we dan alleen de laatste 10 zien.

Weet niet of meer mensen dit een verbeter punt vinden, 20 of 25 geschiedenis stemmen zijn een stuk overzichtelijker. Mee eens?

Goldenskull schreef:

(quote)

Voor zover ik weet niet en anders zou ik graag weten hoe. Zo niet, dan zou een uitbreiding fijn zijn.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Eens met alle vorige schrijvers. Zowel interesse in meer zoekresultaten (>101) als meer dan 10 recente stemmers zichtbaar.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, dat lijkt me ook interessant, vooral meer zoekresultaten.

Hoe zit het trouwens met de top 10 regisseurs?

OlafK

• 955 berichten
  • 1814 stemmen

otherfool schreef:

Zou idd erg fijn zijn, vooral met het oog op het zoeken met minder specifieke zoekopdrachten.

kos

• 46690 berichten
  • 8847 stemmen

Hallo, is het wellicht een idee voor de mods om de (laatste tijd nogal talrijke) misquotes eventjes aan te passen? Echt heel erg irritant is dat.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Hallo, ik doe niet anders. Jij leest de berichten wellicht steeds als ze net geplaatst zijn...

Maar we zullen er nog beter op letten!

kos

• 46690 berichten
  • 8847 stemmen

lol! ik zit net de updates van de laatste 24 uur te bekijken, da;s best lang hoor .

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Je kan maar eens om de 10 minuten een nieuw topic aanmaken om misbruik te voorkomen. Nu krijg je hiervan een melding nà je poging om zo'n topic aan te maken. Is het ook mogelijk om die melding vooraf te geven? Bv. reeds bij het aanklikken van "nieuw topic" in het menu. Op die manier voorkom je dat, zoals ik daarnet voorhad, al je tekst wordt verwijderd en je helemaal opnieuw moet beginnen.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

OlafK schreef:

(quote)

Zou idd erg fijn zijn, vooral met het oog op het zoeken met minder specifieke zoekopdrachten.

Eigenlijk kan zoeksysteem nog een stuk handiger door o.a. meer resultaten en meerdere opties aan vinken. Zo ook bij de toplijsten; een land van herkomst + een genre. Niet heel belangrijk ofzo, maar toch mis ik het wel elke keer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.