- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Hoe kom je dan ook in godsnaam een zo'n nickname. Staat BLG voor Belg ofzo?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5072 stemmen
Nee, alleen bij uitschrijving natuurlijk.
Ook dan niet. Dat wordt niet meer getolereerd. Als we erachter komen dat iemand zich uitschrijft en onder een andere naam weer inschrijft dan kan degene zijn oude naam terugkrijgen en gaat zijn nieuwe account op slot. Bij herhaling gaat het nieuwe account gewoon op slot.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ starbright boy
Dus er is werkelijk geen enkele mogelijkheid om je nickname te veranderen? Het is een waterdicht systeem?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
@ starbright boy
Dus er is werkelijk geen enkele mogelijkheid om je nickname te veranderen? Het is een waterdicht systeem?
Yep.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Die Lad is anders ook 20x teruggekomen onder een andere naam.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Yep.
Beetje jammer eigenlijk, maar ok, we moeten ons erbij neerleggen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Die Lad is anders ook 20x teruggekomen onder een andere naam.
Maar die hebben ze toch telkens geband?
BLG1988
-
- 48 berichten
- 0 stemmen
Ook dan niet. Dat wordt niet meer getolereerd. Als we erachter komen dat iemand zich uitschrijft en onder een andere naam weer inschrijft dan kan degene zijn oude naam terugkrijgen en gaat zijn nieuwe account op slot. Bij herhaling gaat het nieuwe account gewoon op slot.
Bedankt voor de uitleg.
En aan die andere: BLG1988 kwam ineens in me op door verschillende factoren. De dag erna had ik al spijt van de nickname. Maar kom, zo'n ramp is het ook weer niet. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Toplijsten en favorieten > IMDb Top 250
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
en MuMe kom ik al helemaal niet meer op.
Dat probleem heb ik ook!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dat probleem heb ik ook!
Ook Ziggo-gebruiker?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee. Geband. 
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Om 1 of andere reden krijg ik nooit een afbeelding opgeslagen op deze site. Er komt altijd de opmerking dat het een verkeerd bestandstype is (terwijl ik er vrijwel zeker van dat mijn afbeeldingen wel van het juiste type zijn)
iemand een verklaring?
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Misschien is het bestandstype verkeerd.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Is het eigenlijk mogelijk om via de zoekoptie meer dan 100 resultaten te krijgen? Zo ja; hoe? En zo nee; waarom niet?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Meestal als er een film op TV is geweest, komen er tien á twintig stemmen bij. Jammer dat we dan alleen de laatste 10 zien.
Weet niet of meer mensen dit een verbeter punt vinden, 20 of 25 geschiedenis stemmen zijn een stuk overzichtelijker. Mee eens?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Is het eigenlijk mogelijk om via de zoekoptie meer dan 100 resultaten te krijgen? Zo ja; hoe? En zo nee; waarom niet?
Voor zover ik weet niet en anders zou ik graag weten hoe. Zo niet, dan zou een uitbreiding fijn zijn.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Misschien is het bestandstype verkeerd.
nee dat is het niet, al mijn afbeeldingen zijn .jpg bestanden
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Meestal als er een film op TV is geweest komen er een tien á twintig stemmen bij. Jammer dat we dan alleen de laatste 10 zien.
Weet niet of meer mensen dit een verbeter punt vinden, 20 of 25 geschiedenis stemmen zijn een stuk overzichtelijker. Mee eens?

Voor zover ik weet niet en anders zou ik graag weten hoe. Zo niet, dan zou een uitbreiding fijn zijn.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Eens met alle vorige schrijvers. Zowel interesse in meer zoekresultaten (>101) als meer dan 10 recente stemmers zichtbaar. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, dat lijkt me ook interessant, vooral meer zoekresultaten.
Hoe zit het trouwens met de top 10 regisseurs?
OlafK
-
- 955 berichten
- 1814 stemmen
Zou idd erg fijn zijn, vooral met het oog op het zoeken met minder specifieke zoekopdrachten.
kos
-
- 46690 berichten
- 8847 stemmen
Hallo, is het wellicht een idee voor de mods om de (laatste tijd nogal talrijke) misquotes eventjes aan te passen? Echt heel erg irritant is dat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hallo, ik doe niet anders. Jij leest de berichten wellicht steeds als ze net geplaatst zijn...
Maar we zullen er nog beter op letten!
kos
-
- 46690 berichten
- 8847 stemmen
lol! ik zit net de updates van de laatste 24 uur te bekijken, da;s best lang hoor
.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Je kan maar eens om de 10 minuten een nieuw topic aanmaken om misbruik te voorkomen. Nu krijg je hiervan een melding nà je poging om zo'n topic aan te maken. Is het ook mogelijk om die melding vooraf te geven? Bv. reeds bij het aanklikken van "nieuw topic" in het menu. Op die manier voorkom je dat, zoals ik daarnet voorhad, al je tekst wordt verwijderd en je helemaal opnieuw moet beginnen.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Zou idd erg fijn zijn, vooral met het oog op het zoeken met minder specifieke zoekopdrachten.
Eigenlijk kan zoeksysteem nog een stuk handiger door o.a. meer resultaten en meerdere opties aan vinken. Zo ook bij de toplijsten; een land van herkomst + een genre. Niet heel belangrijk ofzo, maar toch mis ik het wel elke keer 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.