• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.148 acteurs
  • 199.025 gebruikers
  • 9.373.111 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Er waren tegelijkertijd meerdere problemen. Zo kon je wel een reactie typen, maar niet bewerken/toevoegen. Ook kwam je niet meer voorbij het cookievenster als je was uitgelogd.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Een half uur geleden iets vreemds meegemaakt.

De zwarte balk met BIOSCOOP, HUUR/KOOP, NETFLIX, TV enz... waarop rechts op je profiel moet geklikt worden om een film toe te voegen was compleet zwart. Ik kon niets doen. Wat was er gaande?

Dit heb ik ook wel eens maar gaat gelukkig weer erg snel weg. Meestal na een paar keer de pagina refreshen.

SPT

• 433 berichten
  • 3237 stemmen

Hoe kan Invasion of the Body Snatchers (1956) op nr. 79 van de Top 100 Recent staan?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

De film is opnieuw uitgekomen in de bioscoop, dus daarom is hij denk ik in die lijst gekomen.

Mag er wel vanaf, ja.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Zoals Mochizuki Rokuro opmerkte gaat het inderdaad om een re-release in de bioscoop, maar niet als zodanig aangemerkt waardoor 'ie toch in de top 100 recent terechtkwam.

Ik heb dit alsnog aangepast. Komende nacht wordt de toplijst opnieuw gegenereerd en zal de titel uit de lijst verdwijnen.

SPT

• 433 berichten
  • 3237 stemmen

Aha, dat verklaart het. Ik vroeg me al af welke vreemde technologische anomaliteit hier aan ten grondslag zou liggen, maar er is dus toch een redelijk eenvoudige verklaring voor.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Ik krijg op m'n iPad op elke pagina die ik open een popup met "adblocker cookie! replace" die ik weg moet klikken...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

excuus

inquestos

• 95 berichten
  • 514 stemmen

Ik zie dat je een of andere javascript alert hebt ingebakken wanneer mensen een Adbocker draaien. En die blijf je op elke pagina zien (en moet je wegklikken) wanneer je moviemeter/musicmeter weer toevoegt aan de veilige lijst (op één of andere manier wordt dat af en toe vergeten). Super irritant. Alleen cookies verwijderen helpt.

Als je er al voor kiest om een Alert te laten zien (JS Alerts zijn m.i. voor debuggen), geef dan een nuttige melding, zodat mensen met wat minder verstand weten wat ze moeten doen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

of heel misschien was het gewoon even een foutje

inquestos

• 95 berichten
  • 514 stemmen

Ok, sorry, vond het nogal een behoorlijk ingrijpend middel in de strijd tegen adblockers.

inquestos

• 95 berichten
  • 514 stemmen

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Ik doe maar weer eens even een poging om een idee van mij naar voren te brengen.

Naast je persoonlijk account informatie heb je een hele grote witte vlek, moviemeter, musicmeter etc. etc. Misschien is het leuk om daar een 'Over mij' stukje te zetten. Wat zijn je ambities hier, wat wil je hier graag doen, kun je wat vertellen over jezelf misschien, kun je wat vertellen over je doel. Het moet dan ook geen verplichting worden, dus als iemand het niet heeft ingevuld dat het er dan ook niet komt maar, als je het wel hebt ingevuld dat je dan een over mij stuk heb van bijvoorbeeld 500 karakters (ik noem maar iets). Het leek mij wel leuk, want niet iedereen kijkt op het forum namelijk.

Voorbeeld:

http://www.mupload.nl/img/ur8tcwevwwv.png

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Dat is ook al diverse keren ter sprake gekomen. Niet dat het verder erg is. Integendeel, ik vind zelfs een groot gemis. Dan blijft dat bij je naam, terwijl het nu verspreid wordt over allerlei topics.

Iemand kan zich tien jaar geleden hebben voorgesteld. Hallo ik ben .... en kijk graag dit soort films....maar hoe relevant is die informatie nog. Het enige is nu je top 10. Niet veel en kunnen mensen ook nog verkeerde conclusies daaruit trekken..

(Ik denk niet dat het komt)

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Klopt DIck, sommige mensen stellen zich nog wel voor op het forum maar inderdaad vaak verouderd zulke info. Soms mis ik de kleinere dingetjes op moviemeter en dit lijkt me ook gunstig om de witte vlakke een beetje op te vullen. De mensen die het niet willen hoeven het dan niet perse te schrijven maar het lijkt mij wel leuk om te lezen hoe iemand erin staat dat hij / zij graag films wil zien. Een profiel is ook iets om trots over te zijn en mensen graag een kijkje moet geven in jou film gebeurtenissen, althans zo zie ik het dan

Inderdaad denk zelf ook dat dit een idee is waar waarschijnlijk weinig mee gedaan word maar het is altijd het proberen waard.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Ik heb het in 2009 ook gevraagd De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic. (En ook nog anderen).

Proberen kan altijd, dat zie je nu weer met TVmeter.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Dk2008 schreef:

Ik heb het in 2009 ook gevraagd De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic. (En ook nog anderen).

Proberen kan altijd, dat zie je nu weer met TVmeter.

Ik zie het, jammer dat je altijd gewezen word op.het forum. Niet iedereen wil het forum gebruiken, lijkt me een erg leuk idee al zeg ik het zelf dus we zien wat er uit komt.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Ik zie nu wel steeds vaker "quotes" van eigen berichten. Zoals 6 berichten naar boven en hier Salò o Le 120 Giornate di Sodoma (1975). Niet nodig toch?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Kondoro schreef:

Ik doe maar weer eens even een poging om een idee van mij naar voren te brengen.

Naast je persoonlijk account informatie heb je een hele grote witte vlek, moviemeter, musicmeter etc. etc. Misschien is het leuk om daar een 'Over mij' stukje te zetten. Wat zijn je ambities hier, wat wil je hier graag doen, kun je wat vertellen over jezelf misschien, kun je wat vertellen over je doel. Het moet dan ook geen verplichting worden, dus als iemand het niet heeft ingevuld dat het er dan ook niet komt maar, als je het wel hebt ingevuld dat je dan een over mij stuk heb van bijvoorbeeld 500 karakters (ik noem maar iets). Het leek mij wel leuk, want niet iedereen kijkt op het forum namelijk.

Voorbeeld:

(afbeelding)

Beste vriend in het verleden heb je hier en ook aan mij al verschillende dingen aangegeven om de site te verbeteren of te verfraaien. Ik vind deze suggestie zeker nuttig. Over die TV meter of andere dingen die ik in mijn hoofd had ga ik me niet meer uitspreken, geen zin meer in. Maar je weet mij boeit het al een tijd niet meer. Ik gebruikt moviemeter toch al maanden niet meer voor films en vanaf vandaag ga ik hier op non-actief tot HALVE TAMME. met zijn kerstposter komt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Je geeft toch een afscheidsdrink, alexspyforever?

Altijd weer terug welkom en in elk geval veel plezier nog verder.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Beste vriend in het verleden heb je hier en ook aan mij al verschillende dingen aangegeven om de site te verbeteren of te verfraaien. Ik vind deze suggestie zeker nuttig.

Idem dito .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Kondoro schreef:

Naast je persoonlijk account informatie heb je een hele grote witte vlek, moviemeter, musicmeter etc. etc. Misschien is het leuk om daar een 'Over mij' stukje te zetten.

Bedankt voor je suggestie. Ik vind het zelf niet zo logisch om op 2 plekken gelegenheid te hebben om je voor te stellen. Het sociale deel van de site kan wat mij betreft goed/beter in het gebruikersdeel van het forum. Bijkomend nadeel van een 2e plek om dit te doen, is ook dat daarvoor weer nieuwe moderator functionaliteit gebouwd moeten worden, want ook die plek moet dan gemodereerd worden op misbruik / spam / gescheld /etc

Op zich vind ik een uitbreiding van de profielpagina wel een goed idee, maar ik denk persoonlijk dan eerder aan het tonen van reviews bij je top 10, of het tonen van in welke discussies je momenteel actief bent, dat soort dingen

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Jordy, ik snap wel dat het forum er en bestemde plek voor is maar ook niet iedereen gaat naar het forum, het vult je profiel ook meer op en het is zo echt je eigen stulpje aan het worden. Als het moet zou ik het ook wel willen controleren , mocht het noodzakelijk zijn.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

De uitbreiding van het persoonlijk account is best wel filmgerelateerd. Voor de rest ga ik wel naar Facebook of zo. Ik denk aan favoriete acteurs of regisseurs bvb. Of filmtip van het moment.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Kondoro schreef:

Jordy, ik snap wel dat het forum er en bestemde plek voor is maar ook niet iedereen gaat naar het forum, het vult je profiel ook meer op en het is zo echt je eigen stulpje aan het worden. Als het moet zou ik het ook wel willen controleren , mocht het noodzakelijk zijn.

Woon je nu echt in New York?

Het probleem kan inderdaad zijn dat mensen dat weer niet serieus gaan invullen en rare dingen gaan invullen om op te vallen.

Zo is een top 10 bedoeld voor je favoriete films. Dat doet ook niet iedereen. Niet iedereen vult hem in maar ook niet iedereen vult hem in zoals eigenlijk de bedoeling is.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Dk2008 schreef:

(quote)

Woon je nu echt in New York?

Het probleem kan inderdaad zijn dat mensen dat weer niet serieus gaan invullen en rare dingen gaan invullen om op te vallen.

Zo is een top 10 bedoeld voor je favoriete films. Dat doet ook niet iedereen. Niet iedereen vult hem in maar ook niet iedereen vult hem in zoals eigenlijk de bedoeling is.

Nee, had dit een keer ingevuld omdat ik het wel wil, even veranderen zo.

Heb al aangegeven dat ik dan wel mezelf wil aanbieden om hier de controles over uit te voeren als dit moet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het voor mij belangrijkste deel van m'n opmerking was dat ik persoonlijk vind dat dit soort dingen niet op 2 plaatsen horen. Ook ben ik (wat Film Pegasus min of meer zegt) dat deze site geen Facebook is. Profiel moet voor mij bestaan uit filmgerelateerde dingen, de dingen die je op deze site doet, en niet per se uit persoonlijke zaken. Maar ik snap dat dat jammer is, als je daar anders over denkt.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Jammer, konden leuke ambities op komen te staan en ben altijd wel benieuwd naar wat die gene doet en de helft gaat nooit naar het forum. Het hoeft niet perse facebook gerelateerd te zijn en je moet daar dan ook niet je levens verhaal neer zetten maar eerder wat doe je zoal omtrent films, muziek, boeken en series voor de andere meters. Zo kom je altijd in contact met anderen en kun je ook achterhalen wat anderen zoal leuk vinden. Kan ook filmgerelateerd zijn.

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

Toch jammer dat deze site reclame maakt voor MacKeeper. Dat is echt een waardeloos programma, dat je computer meer kwaad doet dan goed. Ook illegale sites maken er voortdurend reclame voor.

MacKeeper: Wat het is en waarom je het niet moet gebruiken | One More Thing - onemorething.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Geen Koningen in Ons Bloed is naar het forum verplaatst omdat nu blijkt dat de film niet aan de minimale speelduur eisen voldoet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.