- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Op mijn laptop ( windows 10 met Opera browser) zijn de letters uit de zwarte menubalk verdwenen, de icoontjes boven het berichtenvak ook, en dat vak klapt niet meer uit, plus het knopje Bericht plaatsen is weg. Ik typ dit nu met mijn mobiel.
EDIT: Met chrome werkt het normaal, maar met Opera werkt het totaal niet. Was gisteren nog prima.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
vervelend, misschien even je browsercache legen
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Inderdaad, daarmee is het opgelost. Bedankt.
Jurrj
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging:
Waarom is hier niets over Series?
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Series telt niet mee...
Wel jammer want nu weet je niet wat voor cijfer het heeft. Dan is IMDb een uitkomst want heb lang niet altijd de tijd om alle posts bij de serie te checken op MM. Dat is gewoon niet handig.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4513 stemmen
Heeft verder niemand last van onderstaand probleem?
Op mijn iphone moet ik sinds een paar dagen elke keer opnieuw inloggen in zowel MoMe als MuMe, hebben meer mensen dat probleem?
Ook de cookiemelding krijg ik steeds als ik de site open op de iphone. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13395 stemmen
Ik heb dit zowel op iPhone als iPad niet gehad en zit iedere dag op beide apparaten op MovieMeter. Zou je iOS eens kunnen updaten, wellicht dat dat helpt?
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4513 stemmen
Ik heb dit zowel op iPhone als iPad niet gehad en zit iedere dag op beide apparaten op MovieMeter. Zou je iOS eens kunnen updaten, wellicht dat dat helpt?
Ik ben helemaal bij qua updates, dus dat kan het niet zijn. Misschien een bepaalde instelling?
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Kleinigheidje trouwens: bij het toevoegen van een film krijg je als je op voorbeeld drukt als titel "null" te zien wanneer de titel een speciale teken (bijvoorbeeld een é) bevat.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kleinigheidje trouwens: bij het toevoegen van een film krijg je als je op voorbeeld drukt als titel "null" te zien wanneer de titel een speciale teken (bijvoorbeeld een é) bevat.
bedankt, gaat op de lijst
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3669 stemmen
Net een klein foutje opgemerkt bij de film "Babai", het releasejaar staat op 2105 i.p.v. van 2015.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Corrigeren dan.
Rechtsboven op de pagina van de film kun je dat aanklikken.
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3669 stemmen
Corrigeren dan.
Rechtsboven op de pagina van de film kun je dat aanklikken.
Bij deze is de correctie ingestuurd, had daar zelfs nog niet opgelet. Bedankt.
beavis
-
- 6627 berichten
- 14803 stemmen
Zhong lie Jing wu men (1978) - IMDb
Hong fen bing tuan (1982) - IMDb
Zui hao de shi guang (2005) - IMDb
Politist, adjectiv (2009) - IMDb
Skazka pro temnotu (2009) - IMDb
The Fourth Dimension (2012) - IMDb
De Ontmaagding van Eva van End (2012) - IMDb
van deze films uit mijn export-file is de imdb-code verouderd heb ik me laten vertellen
bij degene 4 van onder wordt je zelfs helemaal niet meer automatisch doorgelinkt naar wat de film zou moeten zijn
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Metalfist heeft aangegeven zijn crewfunctie neer te leggen, ivm een veranderde invulling van zijn (vrije) tijd.
Timothy bedankt voor al het goede werk de afgelopen 5 jaar! 
Film Pegasus volgt Metalfist op en zal vanaf nu het Vlaamse tv-overzicht bijhouden.
Veel succes Stijn!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
Bedankt voor de goede zorgen Metalfist
.
Best of luck to you, Film Pegasus
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Metalfist heeft aangegeven zijn crewfunctie neer te leggen, ivm een veranderde invulling van zijn (vrije) tijd.
Timothy bedankt voor al het goede werk de afgelopen 5 jaar! 
Film Pegasus volgt Metalfist op en zal vanaf nu het Vlaamse tv-overzicht bijhouden.
Veel succes Stijn!
Bedankt MF en succes FP! 
NovaChe
-
- 85 berichten
- 17 stemmen
In De Site > Algemeen > Seriemeter:
We hebben moviemeter, gamemeter en boekmeter. Het zou ook tof zijn als er een seriemeter zou zijn.
Is hier weleens over nagedacht???
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Er is al vaak over gesproken. Komt er niet, in ieder geval niet van Jordy's kant. Dan zou iemand anders zo'n site moeten maken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Vraag/discussie is al in 2011, 2013 en 2014 gesteld en er is niets gebeurd.
Volgens mij dus niet. De series staan in het forum.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Er is al vaak over gesproken. Komt er niet, in ieder geval niet van Jordy's kant. Dan zou iemand anders zo'n site moeten maken.
We gaan staken dan komt het er wel. 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Wil je toch op series kunnen stemmen kan dat o.a. hier Serie overzicht van MijnSerie.
(Voor mij gaat er toch niks boven IMDb, het is gewoon heel volledig)
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Thanks. Die site kende ik nog niet.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Een half uur geleden iets vreemds meegemaakt.
De zwarte balk met BIOSCOOP, HUUR/KOOP, NETFLIX, TV enz... waarop rechts op je profiel moet geklikt worden om een film toe te voegen was compleet zwart. Ik kon niets doen. Wat was er gaande?
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Ik lees dat je ermee stopt als crewlid.
Bedankt voor je inzet Metalfist
. Je was een verrijking voor MM.
Veel geluk voor jou, Film Pegasus. Succes. 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
De zwarte balk met BIOSCOOP, HUUR/KOOP, NETFLIX, TV enz... waarop rechts op je profiel moet geklikt worden om een film toe te voegen was compleet zwart. Ik kon niets doen. Wat was er gaande?
Ik had trouwens. Ik kon niet eens op de site komen. Dus zelfs het accepteren van cookies ging niet. Dat scherm bleef gewoon staan. Op andere sites kon ik probleemloos komen.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2551 stemmen
Heb ik ook weleens een paar keer gehad. Tijdelijke glitch misschien?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Er was even iets mis inderdaad... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.