• 14.152 nieuwsartikelen
  • 172.423 films
  • 11.545 series
  • 32.703 seizoenen
  • 636.370 acteurs
  • 197.456 gebruikers
  • 9.251.070 stemmen

vrijwilligers gevraagd

zoeken in:

kos

• 46537 berichten
  • 8721 stemmen

xenne schreef:

maar na de reacties van hierboven krijg ik zo'n beetje de indruk hier niet echt welkom te zijn als vlaming, dit stelt mij teleur...

Kom zeg.. Vlamingen en Nederlanders kunnen hier jarenlang prima door 1 deur en er wordt helemaal geen onderscheid gemaakt.

We gaan alleen geen zenders bijhouden die hier niet voor iedereen te zien zijn. Nederlandse betaalzenders bvb staan er daarom ook niet bij, ook al zouden sommigen dat wel willen.

xenne

• 903 berichten
  • 1367 stemmen

kos schreef:

We gaan alleen geen zenders bijhouden die hier niet voor iedereen te zien zijn. Nederlandse betaalzenders bvb staan er daarom ook niet bij, ook al zouden sommigen dat wel willen.

die 5 zenders die ik vernoemde zijn door alle vlamingen te bekijken, zitten gewoon op de kabel zonder extra kosten... zijn wellicht te vergelijken met jullie sbs, RTL4, etc

't was maar een voorstel zenne

MBG

xenne

XfofaXX

• 566 berichten
  • 1444 stemmen

Laat ons erover zwijgen. Straks wordt er nog iemand in het hoofd geschoten

RolfWolf

• 1016 berichten
  • 1221 stemmen

xenne schreef:

die 5 zenders die ik vernoemde zijn door alle vlamingen te bekijken, zitten gewoon op de kabel zonder extra kosten... zijn wellicht te vergelijken met jullie sbs, RTL4, etc

Waterdicht verhaal zou ik denken. Misschien toch het (her)overwegen waard.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3285 stemmen

Jordy schreef:

herhaling: (laatste keer, beloof ik )

Op http://moviemeter.nl/?imdbcodes kun je nog steeds een lijst zien van MovieMeter-films die niet op imdb staan. Daarnaast zie je een nieuwe lijst: films waar op imdb nog geen MovieMeter-link bestaat.

Mocht je willen helpen: ga naar bovenstaand adres en volg de instructies. Dank u

(er zou nu bij 8271 films op imdb een MovieMeter-link moeten staan)

Zou dit niet weer ingevoerd kunnen worden?

Hannibal

• 9302 berichten
  • 3203 stemmen

Jordy schreef:

Nee sorry, zal er ook niet komen voorlopig.

Wat je wel kan doen is de bij de updates --> tabblad toevoegingen de MovieMeterlink op IMDb kunnen toevoegen van de meest recente toevoegingen. Dat heb ik ook heel lang (dagelijks) gedaan, maar de laatste tijd komt het er niet meer van.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3285 stemmen

Ja, maar ik bedoel het andersom films die op moviemeter staan zonder een goede link naar IMDB. Maar goed ik wist het antwoord van Jordy eigenlijk wel. Toch bedankt voor de reactie Hannibal.

Zelva

• 2186 berichten
  • 2693 stemmen

Purmerend schreef:

Zou dit niet weer ingevoerd kunnen worden?

Wat mij betreft komt die functie ook liever vandaag dan morgen weer terug,

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sorry. Leuk dat jullie mee willen helpen, maar als ik (meer) tijd voor de site had dan zijn er helaas nog wat belangrijkere dingen te fixen.

Zelva

• 2186 berichten
  • 2693 stemmen

Geen probleem

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.