menu

De Site / Algemeen / vrijwilligers gevraagd

zoeken in:
Klinkt verontrustend ik gooi de correctie-optie maar even dicht tot dit uitgezocht is

waren die dubbele films films die door iemand met de juiste rechten direct zijn gecorrigeerd, of correcties die in de wachtrij hebben gestaan?

nou ja, er gaat niets verloren, en het komt blijkbaar alleen voor bij gelijktijdig corrigeren. Ga ik wel uitzoeken, maar de correctie-mogelijkheid kan wel openblijven volgens mij

bedankt in ieder geval allemaal

Ik trof die dubbele films aan toen ik de film opzocht om te gaan corrigeren, en dus nog niet gecorrigeerd had. Het lijkt me dus niet dat dat ontstaan is door een gelijktijdige correctie, zoals je nu lijkt te concluderen.

OKee, maar goed in de gaten houden dus of en hoe er nog meer raar gedrag op dit vlak naar voren komt.

Jordy, heb je ergens nog een lijst met films waarvan de miscellaneous links nog op IMDB ingevoerd moeten worden? Ik vind het zo'n leuk tijdverdrijf....

Nee sorry, zal er ook niet komen voorlopig.

Zijn er al vrijwilligers gevonden ?
Zelf heb ik vakantie dus zat tijd voor een dergelijke functie ,

Maargoed Ik hoor het wel

Vrijwilligers waarvoor?

Hannibal schreef:
Vrijwilligers waarvoor?

Lees de Titel ?

Lees het topic ?

Hannibal's vraag is terecht. Waar voor vrijwilligers in hemelsnaam?

Voor MovieMeter denk ik

Ja dat had ik wel door maar er staan geen vacatures open.

Crewmembers voor MM worden al lang niet meer gezocht en over de MovieMeterlink op IMDB invoerfunctie schreef Jordy nog niet zo lang geleden:
Jordy schreef:
Nee sorry, zal er ook niet komen voorlopig.

Daarom mijn vraag, vrijwilligers waarvoor!? Mikoz wilde graag een 'dergelijke functie' vervullen, maar ik vroeg me dus af welke functie hij bedoelde.

Mijn excuses dan Hannibal , ik had niet het idee dat dit topic al zo lang bestond

Jordy schreef:
3. BIJHOUDEN FILMS OP TV OVERZICHT

Ik wil de mogelijkheid weghalen dat ELKE gebruiker films kan toevoegen aan
het tv-overzicht. En ik wil één vrijwilliger de verantwoordelijkheid geven
voor deze lijst. Je kunt foute meldingen weghalen, en elke dinsdag of
woensdag, wanneer je de nieuwe gids krijgt, loop je deze door en voer je
alle films in die de week daarna op tv komen. Als er bekende films op tv
komen die nog niet op de site staan voer je deze zelf in, of je geeft even
aan dat ze op tv komen zodat anderen deze eventueel kunnen toevoegen.

vraagje, waarom staan de films die uitgezonden worden op VT4, 5TV, VTM & Kanaal2 niet in het TV overzicht?

programmatie van die zenders is terug te vinden op de websites (vt4.be , 5TV.be, vtm.be & kanaal2.be )

dank bij voorbaat

xenne

moviemeter.NL .... een Nederlandse website dus, dus ook de TV zenders die hier zijn te ontvangen.

Dan worden wij Hollanders nog jaloers als er op den Belg wel een goede film komt en hier (zoals altijd) weer eens helemaal niets op de TV is.

Als je van mij een crew-lid maakt wil ik die taak gerust op mij nemen

Quentin schreef:
moviemeter.NL .... een Nederlandse website dus, dus ook de TV zenders die hier zijn te ontvangen.

hmm...die reactie had ik een beetje gevreesd...

waarschijnlijk heb je nog niet gemerkt dat er hier best veel belgen zitten. toch wel jammer dat die gediscrimeerd worden op deze manier

met teleurgestelde groet,

xenne

waarschijnlijk heb je nog niet gemerkt dat er hier best veel belgen zitten. toch wel jammer dat die gediscrimeerd worden op deze manier

Dat slaat echt helemaal nergens op. Er is pas sprake van discriminatie als we denken van "We gaan lekker geen Belgische zenders erop zetten omdat er Belgen op de site zitten..." Dit is gewoon een Nederlandsche site, dus heeft het alleen zenders die in Nederland te ontvangen zijn.

xenne schreef:

hmm...die reactie had ik een beetje gevreesd...

Ons Chrissie houdt de films van de Vlaamse commerciële week na week bij.

Klik hier eens.

xenne schreef:
toch wel jammer dat die gediscrimeerd worden op deze manier

Je weet de makers van deze site in ieder geval goed te motiveren om hier verandering in te brengen

speedy23 schreef:
(quote)

Ons Chrissie houdt de films van de Vlaamse commerciële week na week bij.

Klik hier eens.

mercikes

[quote]U-96 schreef:
(quote)

begrijp niet dat jullie zo een onderscheid maken ts nederlanders en vlamingen ... is't nu zoveel gevraagd om de vlaamse zenders daar bij te zetten de site zou er alleen maar beter op worden & JoeCabot zou dat zelfs willen doen

oh well ... bestaat moviemeter.be eigenlijk al

gegroet
xenne

Had je dat dan nog noiit opgemerkt?

Jordy schreef:
(quote)

Je weet de makers van deze site in ieder geval goed te motiveren om hier verandering in te brengen

ik gaf enkel een tip om deze site NOG beter te maken ...

maar na de reacties van hierboven krijg ik zo'n beetje de indruk hier niet echt welkom te zijn als vlaming, dit stelt mij teleur...

ben zeker dat het onderscheid niet hoeft en dat site perfect kan afgesteld worden op nederlanders én vlamingen, als daar door de makers interesse voor is tenminste

toch bedankt en nog een prettige avond

mvg
xenne

JoeCabot schreef:
Had je dat dan nog noiit opgemerkt?

eh nee heb het forum nu pas gevonden

met teleurgestelde groet,

xenne

gegroet
xenne

mvg
xenne

Hij heeft het hier steeds beter naar z'n zin

Gast
geplaatst: vandaag om 12:55 uur

geplaatst: vandaag om 12:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.