menu

De Site / Algemeen / vrijwilligers gevraagd

zoeken in:
stinissen (crew)
Ik ook heeeeeeeeeeeeel graag.

kappeuter (crew)
Organiseer eens een meeting Henk!

kos
tovenaar schreef:

Een vrijwil-leger? Is dat een leger met allemaal soldaat die daar uit vrije wil in zitten? Bestaat zoiets al niet?
Je zit wel op de grap-stoel vandaag, of niet Toffie?

tovenaar
Sorry .

Mik
nee, hij zit in fuck-you mode. omdat Leipe hamer uit de ronde is.

berichten over de meeting van Henk naar het Meeting topic verplaatst

ik ben door de vakantie enzo even vergeten wie ook al weer de tv-data deed momenteel, neo of Hobbes

hoe dan ook, wil die persoon svp zsm even de komende week doen? anders krijgen we weer rare foutmeldingen zaterdag

nou dan zal ik zaterdag en zondag vast even doen

vervelend, aangezien er iemand (henk) staat te springen om de tv-data te doen (al gaat ie nu dan een weekje weg)

kappeuter (crew)
Dan stel ik voor dat Henk de nieuwe officiele tv-man wordt.

Ik wil wel een weekje invallen.

kappeuter schreef:

Misschien is het wel een misverstand, door de vakantie ben ik zelf ook even vergeten hoe het ook al weer zat. Zal Hobbes even PM'en.

stinissen (crew)
kappeuter schreef:

Heeeeeeel Graag Ik heb de Vara gids en de satelite kan ik 2 weken vooruit kijken ( ben dus altijd op tijd en ik voeg dan ook gelijk de films in die die week op tv komen en niet op de site staan.

ja gloeiende zeg, krijg ik vandaag pas de tv-gids in de bus, krijg ik meteen de zak!

ik zal 't meteen gaan doen nu. won't happen again

neo (crew)
Op Hobbes kan je bouwen

Neo heeft aangegeven geen tijd meer te hebben voor de bios-data, en moet dus zijn ondertiteltje inleveren Bedankt voor alle moeite.

Henk is bereid om deze taak van neo over te nemen, waarvoor dank

Ik heb Hobbes btw. nu ook een ondertiteltje gegeven, hij is nu de vaste tv-man (als hij het daar mee eens is ) en niet meer een tijdelijke invaller voor neo. Zal straks de FAQ aanpassen enzo.

*snif*

this is the proudest moment in my life

dank! nu doe ik het met nog meer plezier

Hobbes, you've finally reached your goal!

Congrats!

...en nu maar hopen dat je je titel langer behoudt dan mij.

kos
En thanks to neo voor al het verzette werk

Welkom Hobbes als nieuwe collega.

Zo zo, wisseling van de wacht

neo (crew)
Nou hobbes doe je best heh

kappeuter (crew)
Hobbes deed het al he, we vergeten Stinissen te feliciteren. Henk, proficiat! Je hebt http://www.nfc.org/rel.htm neem ik aan al gebookmarkt ?!

stinissen (crew)
kappeuter schreef:

Hobbes deed het al he, we vergeten Stinissen te feliciteren. Henk, proficiat! Je hebt http://www.nfc.org/rel.htm neem ik aan al gebookmarkt ?!

Is mijn startpagina

mocht iemand zich vervelen, via de volgende link is een lijst te zien van films waar nog geen speelduur van in de database staat.... misschien kunnen we met z'n alleen die lijt even wegwerken (behalve dan voor films waarvan het nog niet bekend is)? Bedankt.

http://www.moviemeter.nl/?geenspeelduur

vermeld svp wel even dat je de tijdsduur aangepast hebt (aan een beter systeem waarbij wij duidelijker zien wat er gecorrigeerd is wordt nog gewerkt)

Jordy schreef:

mocht iemand zich vervelen, via de volgende link is een lijst te zien van films waar nog geen speelduur van in de database staat.... misschien kunnen we met z'n alleen die lijt even wegwerken (behalve dan voor films waarvan het nog niet bekend is)? Bedankt.

http://www.moviemeter.nl/?geenspeelduur

Ik zal er eens naar kijken ...

Jordy schreef:

vermeld svp wel even dat je de tijdsduur aangepast hebt (aan een beter systeem waarbij wij duidelijker zien wat er gecorrigeerd is wordt nog gewerkt)

ik heb inmiddels deze http://www.moviemeter.nl/?film=15530
aangepast. Gojira Tai Mosura Tai Mekagojira

[email protected] heeft aangegeven geen tijd meer te hebben voor de video release data en het beoordelen van toevoegingen. Stinissen heeft aangeboden om ook de taak van de videotheekdata op zich te nemen.

[email protected] bedankt voor al het werk, en Henk: succes!

En zo neemt het grote monster Henk langzaam maar zeker heel MovieMeter in zijn macht.

stinissen (crew)
Ik doe het met heel veel plezier

Binnenkort een Porche voor de deur een een Mercedes voor mevrouw in de garage...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:50 uur

geplaatst: vandaag om 08:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.