- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- vrijwilligers gevraagd
vrijwilligers gevraagd
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Ik ook heeeeeeeeeeeeel graag. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Organiseer eens een meeting Henk! 
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Een vrijwil-leger? Is dat een leger met allemaal soldaat die daar uit vrije wil in zitten? Bestaat zoiets al niet?
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
nee, hij zit in fuck-you mode. omdat Leipe hamer uit de ronde is.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
berichten over de meeting van Henk naar het Meeting topic verplaatst
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik ben door de vakantie enzo even vergeten wie ook al weer de tv-data deed momenteel, neo of Hobbes
hoe dan ook, wil die persoon svp zsm even de komende week doen? anders krijgen we weer rare foutmeldingen zaterdag
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
nou dan zal ik zaterdag en zondag vast even doen
vervelend, aangezien er iemand (henk) staat te springen om de tv-data te doen (al gaat ie nu dan een weekje weg)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dan stel ik voor dat Henk de nieuwe officiele tv-man wordt.
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Ik wil wel een weekje invallen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien is het wel een misverstand, door de vakantie ben ik zelf ook even vergeten hoe het ook al weer zat. Zal Hobbes even PM'en.
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Ik heb de Vara gids en de satelite kan ik 2 weken vooruit kijken ( ben dus altijd op tijd en ik voeg dan ook gelijk de films in die die week op tv komen en niet op de site staan.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ja gloeiende zeg, krijg ik vandaag pas de tv-gids in de bus, krijg ik meteen de zak! 
ik zal 't meteen gaan doen nu. won't happen again
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Neo heeft aangegeven geen tijd meer te hebben voor de bios-data, en moet dus zijn ondertiteltje inleveren
Bedankt voor alle moeite.
Henk is bereid om deze taak van neo over te nemen, waarvoor dank
Ik heb Hobbes btw. nu ook een ondertiteltje gegeven, hij is nu de vaste tv-man (als hij het daar mee eens is
) en niet meer een tijdelijke invaller voor neo. Zal straks de FAQ aanpassen enzo.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
*snif*
this is the proudest moment in my life
dank! nu doe ik het met nog meer plezier 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Hobbes, you've finally reached your goal!
Congrats! 
...en nu maar hopen dat je je titel langer behoudt dan mij. 
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
En thanks to neo voor al het verzette werk
Welkom Hobbes als nieuwe collega. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hobbes deed het al he, we vergeten Stinissen te feliciteren. Henk, proficiat! Je hebt http://www.nfc.org/rel.htm neem ik aan al gebookmarkt ?! 
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Hobbes deed het al he, we vergeten Stinissen te feliciteren. Henk, proficiat! Je hebt http://www.nfc.org/rel.htm neem ik aan al gebookmarkt ?! 
Is mijn startpagina 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
mocht iemand zich vervelen, via de volgende link is een lijst te zien van films waar nog geen speelduur van in de database staat.... misschien kunnen we met z'n alleen die lijt even wegwerken (behalve dan voor films waarvan het nog niet bekend is)? Bedankt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
vermeld svp wel even dat je de tijdsduur aangepast hebt (aan een beter systeem waarbij wij duidelijker zien wat er gecorrigeerd is wordt nog gewerkt)
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
mocht iemand zich vervelen, via de volgende link is een lijst te zien van films waar nog geen speelduur van in de database staat.... misschien kunnen we met z'n alleen die lijt even wegwerken (behalve dan voor films waarvan het nog niet bekend is)? Bedankt.
Ik zal er eens naar kijken ... 
tikka
-
- 8 berichten
- 134 stemmen
vermeld svp wel even dat je de tijdsduur aangepast hebt (aan een beter systeem waarbij wij duidelijker zien wat er gecorrigeerd is wordt nog gewerkt)
ik heb inmiddels deze http://www.moviemeter.nl/?film=15530
aangepast. Gojira Tai Mosura Tai Mekagojira
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
J@K heeft aangegeven geen tijd meer te hebben voor de video release data en het beoordelen van toevoegingen. Stinissen heeft aangeboden om ook de taak van de videotheekdata op zich te nemen.
J@K bedankt voor al het werk, en Henk: succes!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En zo neemt het grote monster Henk langzaam maar zeker heel MovieMeter in zijn macht.

-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Ik doe het met heel veel plezier 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Binnenkort een Porche voor de deur een een Mercedes voor mevrouw in de garage...