menu

De Site / Algemeen / vrijwilligers gevraagd

zoeken in:
kos schreef:

Volgens mij duurt het even.

Klopt, ik had al gezien dat het tussen 7 en 28 dagen gaat duren.

Hannibal schreef:

Klopt, ik had al gezien dat het tussen 7 en 28 dagen gaat duren.

Dat geldt niet voor miscellaneous links, maar voor alle submissions. Sommige dingen als nieuwe titels of nieuwe namen duren erg lang. Miscellaneous links staan er meestal binnen een dag of drie op.

Zelva schreef:
(quote)

Dat geldt niet voor miscellaneous links, maar voor alle submissions. Sommige dingen als nieuwe titels of nieuwe namen duren erg lang. Miscellaneous links staan er meestal binnen een dag of drie op.

Ok, ik ga vrolijk verder

Duurt op het moment drie dagen, het rijtje dat ik op de 24ste heb gedaan staan er nu op.

Hoe zit dat met nieuwe toevoegingen, is het handig om dan meteen de link aan IMDB door te geven zodra de film is goedgekeurd en geplaatst, of doen de goedkeurders dit al?

Je bedoelt de links naar MovieMeter die op IMDb staan?

Volgens een eerder bericht van Jordy komen nieuw toegevoegde films automatisch in het lijstje 'nog geen link op IMDb' te staan.

Het is dus niet per se noodzakelijk om meteen een link te submitten. En de goedkeurders hebben het denk ik al druk genoeg.

Zelva schreef:

En de goedkeurders hebben het denk ik al druk genoeg.

Zeker nu met al die mini-series, ik ga wel gewoon verder met links submitten vanuit het lijstje 'nog geen link op IMDb'

herhaling:

Op http://moviemeter.nl/?imdbcodes kun je nog steeds een lijst zien van MovieMeter-films die niet op imdb staan. Daarnaast zie je een nieuwe lijst: films waar op imdb nog geen MovieMeter-link bestaat.

Mocht je willen helpen: ga naar bovenstaand adres en volg de instructies. Dank u

Waar kan ik op IMDB de link naar MM dan vinden?

Links onder External Links, en dan miscellaneous.
Na je submission duurt het nog wel een aantal dagen voor hij erbij staat.

herhaling: (laatste keer, beloof ik )

Op http://moviemeter.nl/?imdbcodes kun je nog steeds een lijst zien van MovieMeter-films die niet op imdb staan. Daarnaast zie je een nieuwe lijst: films waar op imdb nog geen MovieMeter-link bestaat.

Mocht je willen helpen: ga naar bovenstaand adres en volg de instructies. Dank u

(er zou nu bij 8271 films op imdb een MovieMeter-link moeten staan)

Jordy, kun je de link en de tekst "MovieMeter (Dutch)" op aparte regels zetten? Ik vraag dit omdat het dan makkelijk te selecteren is ( 3 x klikken )
Zie hier welke regels ik bedoel.

Nu moet je de link steeds selecteren door er over heen te slepen, en ik vind 3 x klikken makkelijker, dan gaat het volgens mij een stuk sneller.

Okee, ga ik in het weekend doen.

OK, alvast bedankt!

kos
Jordy schreef:

Op http://moviemeter.nl/?imdbcodes kun je nog steeds een lijst zien van MovieMeter-films die niet op imdb staan. staan)
Bij mij staat er dat ik niet ingelogd ben, en dat ik me dus eerst moet inloggen .

kos
Oke thanks, ik klikte gewoon op die link .

Vanwege een foutje waren alle gekoppelde genres en landen helaas verloren gegaan

Heb het terug kunnen zetten, behalve voor de volgende films:

Delete 30342 A.P.E.X. 1994
30335 Ali Farka Touré - Le Miel n'Est Jamais Bon Dans un... 2002
30333 Amant, L' 2004
30344 Christmas Star, The 1986
30352 Dark At The Top Of The Stairs, The 1960
30343 Easy Six 2003
30332 Escape, The 1997
30347 Exclusive 1992
14621 Flight from Death: The Quest for Immortality 2003
30351 Frauen Sind Was Wunderbares 1994
30336 Gam Gai 2002
30330 Hwal 2005
30356 Inhumanoid 1996
30329 Inochi 2002
30325 It 1927
30359 Juet Sai Ho Bun 2005
30341 Kakushi-ken: Oni no Tsume 2004
30360 Keep On Running 1990
30339 Keepin' It Real 2001
30345 Knockout 2000
30357 Lakota Woman: Siege At Wounded Knee 1994
30346 Little Bigfoot 1997
28435 Lundi Matin 2002
30264 Mad Dog Coll 1992
30355 Mak Dau Sin Sang 2004
30338 Munsters' Scary Little Christmas, The 1996
29691 Nomads of the North 1920
30328 Pact, The 2002
30337 Pelle Svanslös 1981
28022 Phoenix Blue 2001
30353 Scomunicate di San Valentino, Le 1974
30349 They Met in Bombay 1941
30348 This Year's Love 1999
30340 Thunderground 1989
30327 Transit Levantkade 1990
30326 Tsuburo no Gara 2004
30334 Tunten Lügen Nicht 2002
30294 Uncle Adolf 2005
30331 Unknown Cyclist, The 1998
28211 Vache et le Président, La 2000
30354 Year Zero, The 2002
30358 Yu Guanyin 2003
30350 Zolotye Roga 1972

Wat is de bedoeling dan?

sorry, een correctie graag

Volgens mij doe ik dubbel werk.
Ik stuur een correctie in en soms is hij al gewijzigd voordat mijn correctie er door is.

Met hoeveel zijn we met dit lijstje bezig?

Ik ben ondertussen ook bezig, en aangezien ik niet via de wachtrij hoef, ben ik jou daarmee steeds voor waarschijnlijk. Schiet niet zo op zo nee, inderdaad

Ik krijg nu rare foutmeldingen overigens, bij onder andere Lundi Matin (die er dubbel opstaat?) en Mad Dog Coll; de films kunnen ueberhaupt niet weergegevenworden.

van die twee films staat geen poster in het systeem, die zou ik even handmatig moeten uploaden als iemand een poster kan vinden

blijkbaar wat "streng" dus, om je er gelijk met een foutmelding uit te gooien als 'ie geen poster kan vinden... je wilt zo'n toevoeging wel kunnen verbeteren natuurlijk

Idem voor Nomads of the North; dubbel op de site volgens mij, eenmaal met alle gegevens, en eenmaal een foutmelding gevend.

edit: corrigeren kan trouwens gewoon; de tabblad-knoppen doen het wel namelijk, foutmelding of niet. Maar als zo'n film er dubbel opstaat, lijkt een van de twee verwijderen mij de oplossing.

Jordy schreef:
van die twee films staat geen poster in het systeem, die zou ik even handmatig moeten uploaden als iemand een poster kan vinden

Mad Dog Coll: http://img133.echo.cx/img133/8161/killerinstinct6ut.jpg

Dustyfan
Gezien de vreemde foutmeldingen vermoedde ik al dat er meerderen met dezelfde correcties bezig waren. Dus daarom was ik maar weer even opgehouden.
Maar welke films hebben nog geen poster? Dan wil ik die wel gaan zoeken.

Lundi Matin nog

bedankt Hannibal, maar die hele toevoegin was bijna leeg, heb 'm maar verwijderd... vreemd

En Phoenix Blue en Uncle Adolf staan er ook op dezelfde manier dubbel op. Voor de rest zijn alle films in de lijst inmiddels weer hersteld volgens mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:47 uur

geplaatst: vandaag om 20:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.