Klassefesten 2: Begravelsen (2014)

Alternatieve titel: The Reunion 2: The Funeral

1 stem

Denemarken

geregisseerd door Mikkel Serup
met Anders W. Berthelsen, Nicolaj Kopernikus en Troels Lyby

De drie vrienden Thomas, Andreas en Niels hebben zich weer verenigd. Thomas gaat eindelijk trouwen en Andreas heeft het vrijgezellenfeest van de eeuw geregeld. Dat denkt hij tenminste. Maar een schokkende dood tijdens het vrijgezellenfeest zorgt ervoor dat de drie naar een begrafenis moeten. Speed-dating, ontrouw en bijna-dood ervaringen zorgen ervoor dat hun relatie danig op de proef gesteld wordt.