Night and Day (1946)

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Michael Curtiz
met Cary Grant, Alexis Smith en Monty Woolley

De juridische faculteit is in opspraak omdat één van de studenten, Cole Porter (Grant), de rugbyspelers laat zingen en men van mening is dat de studenten zich meer met rechten moeten bezighouden. Professor Woolley steunt hem en Porter besluit om de showbusiness in te gaan.

Uitstekende, goed geregisseerde musical. Ik vond hem beter dan ik had verwacht, sterk geacteerd en met leuke liedjes. Wat mij betreft toch zeker een ruime 3* waard.

Love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.