Cry of the City (1948)

Misdaad / Film noir

geregisseerd door Robert Siodmak
met Victor Mature, Richard Conte en Fred Clark

Na een diamantroof, waarbij Martin Rome een politieagent heeft neergeschoten, wordt Rome naar een ziekenhuis gebracht. Agent Candella doet verwoede pogingen hem zover te krijgen de identiteit van zijn handlanger te onthullen. De problemen beginnen pas echt als Rome erin slaagt te ontsnappen en op zoek gaat naar de diamanten.

Uitgesteld tot.......

avatar van Dogie_Hogan
Nu ook een R-2UK release (met subs): review.

Jammer van de matige transfer. Maar wachten op een R-1 release.

avatar van stephan73
Dogie_Hogan schreef:
Eindelijk een R-2 release (met subs): review.

Maar geen al te goede versie zo te zien.. Ik denk dat ik wel wacht tot hij in de Fox Noir serie wordt uitgebracht!

stephan73 schreef:
Eindelijk een betere transfer: R-2 (UFA).

avatar van stephan73
Klopt, ziet er prachtig uit..
Denk toch dat ik wacht voor de "nog betere?" versie van Criterion die aangekondigd is.