The Hangover Part III (2013)

geregisseerd door Todd Phillips
met Bradley Cooper, Ken Jeong en Zach Galifianakis

Deze keer is er geen huwelijk. En dus ook geen vrijgezellenfeest. Er kan niets misgaan, toch? Wanneer Alan (Zach Galifianakis) na de dood van zijn vader door een diep dal gaat, is de 'Wolfpack' het enige wat hij nog heeft. Het gezelschap komt samen wanneer ze door een zaak uit het verleden achtervolgd worden. Maar Las Vegas is slechts één van hun stopplaatsen...

avatar van BlueJudaskiss
Het scheelt in elk geval dat er geen vrijgezellenfeest en een huwelijk aan te pas komen. Het zal mij benieuwen, maar deel 2 vond ik niet onaardig dus wie weet.

avatar van schram101
Vanavond komt de trailer!

avatar van HALVE TAMME.
Ik ben benieuwd.

avatar van Naomi Watts
Ik kijk hier erg naar uit. Benieuwd of dit deel nog slechter en ongrappiger is dan de vorige twee.

avatar van Naomi Watts
Niet zo'n beste trailer, geeft nou ook geen enkele indicatie over de leukheid van dit deel. Galifianakis blijf wel tof overigens.

avatar van HALVE TAMME.
Trailer geeft inderdaad weinig weg,toch neemt dit niet mijn nieuwsgierigheid weg.

avatar van Ajax&Litmanen1
Karige trailer, teveel een lange teaser zonder echt leuke stukken die worden getoond.

Op de giraffe na dan, hehe.

avatar van jarno1975
Giraffianakis

avatar van Zeus.
Beter zo'n trailer, dan die trailers waarin 80% van de film wordt weggegeven.

Zeus. schreef:
Beter zo'n trailer, dan die trailers waarin 80% van de film wordt weggegeven.

Eens, maar zoals A&L1 al aangeeft is de scene met de giraffe de enige scene die echt leuk is. Maar goed, The Hangover films behoren tot de weinige komedies die niet alle grappen al in de trailers stoppen dus ik heb er wel vertrouwen in.

avatar van Naomi Watts
Een trailer dient om mensen naar de bios te lokken, logisch dat ze hun beste grappen erin gooien. En als je in die paar minuten dat een trailer duurt al je kruit hebt verschoten is het gewoon geen goede comedy.

avatar van schram101
Sorry, Watts was vergeten 'niet' erbij te zetten; er klopte geen reet van mn bericht

Maar je hebt gelijk, een trailer moet triggeren, dat doet deze helaas nog niet.

avatar van Naomi Watts
Was ook niet een reactie op jou hoor, maar op wat je citeerde .

avatar van Alonzo
Trailer valt wat tegen maar ben nog wel heel erg benieuwd!!

avatar van Minotaures
één van de weinige films waar ik toch vervolgen niet zou afkeuren (tenzij het andere acteurs zal betreffen).

Ajax&Litmanen1 schreef:

Op de giraffe na dan, hehe.

Je vond een giraffe die onthoofd wordt door een brug op de autosnelweg een leuk stuk?

disneystore schreef:

Jep.

avatar van ArnoldusK
Het concept werkt goed, bovendien slim van Phillips om het nu om de twee grappigste personages te laten draaien. Benieuwd wat er van gaat werken.

disneystore

Ik vond het vrij banaal.

Vreemd, dat lijkt me totaal niet de bedoeling bij The Hangover

schram101 schreef:
Vreemd, dat lijkt me totaal niet de bedoeling bij The Hangover

Je kan wel proberen om het goed uit te werken.... en het niet als enige grap in een trailer te stoppen.

avatar van schram101
Goed uit werken? Heb je vorige delen gezien?

Dat het de enige grap in de trailer is (jij vond het blijkbaar geen grap) is inderdaad vrij jammer.

schram101 schreef:
Goed uit werken? Heb je vorige delen gezien?

Waarom haal je de vorige films aan? Ik heb het duidelijk over die giraffe grap in de trailer. Als je trouwens gewoon naar mijn stemmen ging en op 'H' ging zoeken bij het register zou je direct een antwoord op uw vraag vinden, maar goed, ik heb inderdaad de vorige Hangover films gezien en ja, ik vond ze best grappig. En ik vond die giraffe 'grap' echt enorm debiel, sorry.

avatar van schram101
Ik haalde de vorige films aan omdat jij klaagde over te banale grappen in de trailer. Nu zijn de vorige films van begin tot eind ontzettend banaal. Vreemde opmerking dus.

En ja, ik had het op kunnen zoeken ja, maar het was meer een soort retorische vraag

avatar van Ajax&Litmanen1
Ha, deze trailer vind ik wel leuk. Het gaat vast grappig worden.

avatar van Naomi Watts
Oei. Lijkt toch weer pijnlijk onleuk te worden.