The Raid 2: Berandal (2014)

Alternatieve titels: The Raid 2 | The Raid: Retaliation

Indonesië / Verenigde Staten
Actie / Thriller

geregisseerd door Gareth Evans
met Iko Uwais, Tio Pakusadewo en Putra Arifin Scheunamann

Rama (Uwais) besluit na het bloedbad in het appartementencomplex weer aan ’t werk te gaan om zijn vondsten in ’t complex verder te onderzoeken. Hij besluit undercover te gaan om de Jakartaanse, criminele organisatie te kunnen infiltreren en uit te zoeken welke andere agenten uit zijn eigen korps corrupt zijn. Zijn riskante missie brengt zijn eigen gezin echter steeds verder in gevaar, en terwijl hij dieper graaft om ’t grote complot te achterhalen dreigt zijn ware identiteit steeds meer naar voren te komen.