Snitch (2013)

3,06

Drama / Thriller

geregisseerd door Ric Roman Waugh
met Dwayne Johnson, Jon Bernthal en Susan Sarandon

Een vader krijgt een zware klap te verduren wanneer zijn tienerzoon dertig jaar de gevangenis indraait voor het handelen in drugs. De vader gaat undercover als drugsdealer om de straf van zijn zoon omlaag te krijgen. Ondertussen denkt een advocate dat het oppakken van een drugsbende haar kan helpen bij een politieke carrière.

127 BERICHTEN29 MENINGEN

avatar van PEN15

geplaatst: 7 november 2015, 17:28 uur [permalink]
Ik had me enorm verheugd op deze Snitch met Dwayne "the 'roid" Johnson tijdens een netflixavond. Het leek me allemaal veelbelovend. We hebben het volgehouden tot na het moment dat die jongen gearresteerd werd, want daarna begonnen onze ogen bijna de oogkassen uit te tollen bij het zien van dat wiebelcamerawerk. Wat is dit zeg?? Het type film dat ik bestempel als: "op handen lopende camerman die alles met zijn voeten filmt". Tevens ook Jammer dat the rock het stokje van de oude garde actiehelden nooit helemaal heeft kunnen overnemen.

avatar van Mac Hammer Fan
geplaatst: 14 november 2015, 17:56 uur [permalink]
Spannende actiefilm. Op regie, camerawerk en vertolkingen heb ik niets aan te merken. Het was allemaal heel degelijk.

geplaatst: 19 november 2015, 13:33 uur [permalink]
Goede film wel, een beetje dom dat ze het gezin niet hebben gegoogled, want voor zo'n zwaar delict wil je toch wel weten met wie je te maken hebt, en dan was er in ieder geval uitgekomen, dat die zoon met veel pillen was opgepakt, en dat het dus geen zuivere koffie was!!

avatar van UltraMovieKiller
geplaatst: 28 november 2015, 13:41 uur [permalink]
Film komt goed op gang en bouwt vanaf de helft sterk de spanning op naar een climax. Die climax is uiteindelijk niet indrukwekkend, zeker omdat deze veel te kort duurt. Het abrupte einde is toch een beetje een doodsteek voor de film. Erg zonde, voor het einde had men meer tijd mogen nemen. Nu blijft dit een prima thriller/drama voor tussendoor maar niet meer dan dat.

avatar van Kondoro0614
geplaatst: 24 februari, 20:24 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Snitch

Het is zo dat ik wel een liefhebber ben van de films van Johnson. Ik ben altijd al fan van de beste man geweest toen hij zich nog heel erg veel bezig hield met zijn WWE Carrière, helaas is hij ook daar begonnen. Toch vind ik Johnson een buiten beentje van de WWE en toch de beste acteur dat WWE de wereld ingebracht heeft.

Het verhaal was prima, zijn zoon krijgt van zijn vriend een doos met XTC binnen, die moest hij aan nemen van hem en dan kon die vriend het (volgens mij) verkopen, of een andere vriend kwam het ophalen om te verkopen dat weet ik niet meer. Hij is helaas onderschept door de politie en word opgepakt. Johnson doet alles er aan om de leider op te pakken waardoor zijn zoon is opgepakt en hoop zo op gerechtigheid en daarbij ook nog eens dat zijn zoon vrij komt.

Het verhaal was dus wel leuk en het concept is prima, misschien op veel punten een beetje herhaald maar niet vervelend. Acteerwerk was prima en zo kwam je Snitch makkelijk door, zelfs voor deze herziening!

avatar van missl
geplaatst: 11 juli, 01:52 uur [permalink]
Slecht gefilmd. Als je daar doorheen kijkt is het een prima actiefilm.

avatar van des1
geplaatst: afgelopen donderdag om 15:14 uur [permalink]
The Rock is geen onverdienstelijke acteur. Niet slechter dan zeg een Bruce Willis. Best een spannende film deze, die slim credit krijgt door Sarandon er in mee te laten spelen.