• 8.564.931 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Alternatieve titel: Iron Man Three

Oorsprong: Verenigde Staten / China

Geregisseerd door: Shane Black

Met onder meer: Robert Downey Jr., Guy Pearce en Gwyneth Paltrow

Releasedatum: 24 april 2013

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Iron Man 3

"Unleash the power behind the armor."

Sinds een intensieve strijd met buitenaards leven in New York heeft Tony Stark last van angstaanvallen en kan hij niet meer slapen. Hierdoor werkt hij bijna dag en nacht aan zijn Iron Man pakken en probeert steeds meer nieuwe dingen uit. Maar dan wordt de wereld opgeschrikt door een reeks aanslagen van de mysterieuze Mandarin. Tony besluit om de terrorist uit te dagen, waar deze op reageert door vol in de aanval te gaan. Tony ontdekt al snel dat niets is wat het lijkt en hij moet proberen al zijn kracht en kennis te verzamelen om de plannen van Mandarin tegen te gaan en zo zijn naasten te beschermen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Trevor Slattery / The Mandarin

President Matthew Ellis

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

Je hoeft ook niet drastisch te veranderen. Zie X-Men: First Class, die was ook totaal anders dan de vorige X-Men films maar was toch een frisse wind. Het succes was er ook naar, niet voor niks dat het een franchise op zich is geworden. Al is Marvel er idd niet al te happig op.

avatar van disneystore

disneystore

First Class heb ik op DVD en gezien ja, maar persoonlijk mistte ik het vernieuwende wat. Eerlijk gezegd vond ik de vorige X-Men films wel degelijk beter dan First Class. Ik vond de Spider Man films met Maguire wel aardig, niet hoogstaand, maar leuk als tijdverdrijf. DC verfilmingen vind ik sowieso beter dan Marvel. Watchmen vond ik een heerlijke film, en The Dark Knight trilogie waren ook buitengewoon goed.

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

DC is idd een comic stal die veel meer kwaliteit in huis heeft.

avatar van cordiacovens

cordiacovens

Goede trailer, ziet er beter uit dan deel 2.

The Oceanic Six

Gave trailer, maar wel erg duister en depressief. Hopelijk blijft Downey Jr. wel die heerlijke sarcastische womaniser.

avatar van Metalfist

Metalfist

Ik hoop dat ze ooit eens de Demon in a Bottle storyline betreffende Stark zijn alcoholisme erin verwerken maar naar het schijnt zou dat hier wederom niet het geval zijn. Trailer is in ieder geval lekker duister en spreekt me meer aan dan de voorgaande films.

avatar van sofripa

sofripa

Wat een ellendige sfeer in deze teaser. Heerlijk

avatar van Dragonslayer

Dragonslayer

Godzijdank.... geen 3D

marvelfreak85

Eindelijk een serieuze toon ben ook echt benieuwd hoe Ben Kingsley de Mandarin gaat neer zetten. Zou dit de laaste Iron man zijn van Robert Downey jr hoop het niet maar hij had een contract voor 6 films te spelen dit is de 5e (want helaas de kleine rol in de incredible hulk telt mee)en Avengers 2 word de 6e ik hoop zo dat hij bij tekent.

avatar van underground

underground

Een van de beste film's vind ik persoonlijk !

Deel 1 & 2 waren echt geweldig,

Kan daarom ook niet wachten op de release van Iron Man 3

Las ook dat deze in 3D uitkomt "Bron : Filmtotaal " ! Dat is natuurlijk helemaal perfect

Can't wait !!

jarno1975 (moderator series)

Mini teaser (Youtube HD) van de aankomende superbowl trailer.

avatar van 3raser

3raser

Wat ik me afvraag, als Jarvis nu Iron Man aanstuurt, wie is dan de drijvende (computer) kracht achter de Iron Patriot?

3raser schreef:

dat is een goeie vraag.

het enige wat ik weet is dat in de comics JARVIS alles regelt zoals War machines suits, Ironman suits, Stark tower hij is overal de software van.

In de films is dit inderdaad niet echt duidelijk maar dat komt volgens mij ook omdat in Ironman 2 War machine op Hammer software loopt en niet Starks dus het is effe afwachten wat het word in Ironman 3 .

jarno1975 (moderator series)

5 maart verschijnt de nieuwe trailer.

avatar van wimnoot

wimnoot

3raser schreef:

Stan Lee?

jarno1975 schreef:

5 maart verschijnt de nieuwe trailer.

En ik heb niet gelogen Trailer #2 (Youtube HD)

avatar van schram101

schram101

Ik vind de scene's van het instortende stulpje van Stark er toch wel zo ontzettend bruut uit zien.. Heerlijk!

The Oceanic Six

Lekkere trailer weer. Verplicht bioscoopbezoek!

avatar van Rvdz

Rvdz

Alleen die Trailer is al beter dan heel Iron Man 2 .

marvelfreak85

Vette trailer dit is de Ironman die ik ken uit de strips

avatar van underground

underground

Toegevoegd aan mijn "nog te zien lijst"

Vorige 2 delen waren ook super goed vandaar dat ik ook niet kan wachten tot dit deel uitkomt

Verwacht natuurlijk weer veel van de nieuwe Iron Man

Week na de release maar naar de bios gaan

Dan heb ik geen last van een 'te' drukke zaal

avatar van TheThirdMark

TheThirdMark

This is gonna be awesome.

marvelfreak85

Film is nog niet uit en mensen stemmen al echt triest !!.

marvelfreak85 schreef:

Film is nog niet uit en mensen stemmen al echt triest !!.

Ken je klassiekers. Prudt is een bekende MM user die pers-screenings bezoekt voor zijn werk. Daar kan je dus WEL vanuit gaan dat hij de film heeft gezien.

avatar van Metalfist

Metalfist

Zoals gewoonlijk stemt de titel niet overeen met de inhoud.. Downey Jr. heeft zelf nog niet bevestigd of hij terugkomt maar mocht hij niet terugkomen, dan mogen ze stoppen met de reeks want een andere acteur zie ik niet zitten.

The Oceanic Six

De titel klopt wel, want de titel staat tussen haakjes. Dat geeft al aan dat het een quote is, geen bevestiging

Met je laatste punt ben ik het zeker eens. Geen Downey jr, geen Iron Man meer aub.

marvelfreak85

Dit is wat ik begrepen heb Robert Downey Jr. wil stoppen als Iron Man - FilmTotaal filmnieuws dat ie stop met Ironman als ie 50 is dus dat houd in als het waar is dat hij alleen nog The Avengers 2 doet .

En ik wil ook geen andere Tony Stark dus mag ie van mij dood gaan in The Avengers 2