Airspeed (1998)

Verenigde Staten / Canada
Actie / Avontuur

geregisseerd door Robert Tinnell
met Elisha Cuthbert, Bronwen Booth en Joe Mantegna

Als de verwende 13-jarige Nicole voor de derde keer van school gestuurd wordt, laat haar superrijke vader haar thuisbrengen in zijn privéjet, een Boeing 727. In een storm wordt het vliegtuig geraakt en beschadigd door bliksem en de piloten en het personeel raken buiten westen door zuurstofgebrek. Nu is het aan Nicole om de anderen en haarzelf te redden. Haar enige hulp is van een jonge luchtverkeersleider met weinig ervaring die contact met haar heeft over de radio.

Met een jonge Elisha '24' Cuthbert.

Een 'ik val nog net niet in slaap' film. Cuthbert is, net als in '24' (waar ze naar mijn mening, vooral in het tweede seizoen, als 'leuke opvulling' mag optreden) niet te pruimen. 1*

Ik kwam deze film dinsdag tegen tijdens het zappen. Jezus, wat een ongelofelijk slechte film is dit zeg . Lang geleden dat ik zo'n prulwerk ben tegen gekomen. 't is dat het niet lager kan: 0.5 *

avatar van italian
verhaal en acteerwerk zijn van ongekend laag niveau

vond het wel een leuke fim, weet niet waarom de waardering zo dramatisch is. oke het is geen aanrader maar zo erg slecht vond ik hem niet 2,5*

edeningrid
deze film komt zeker voor 6 oscars in aan merking

edeningrid
Toxic Twin schreef:

had je dan maar op woensdag gezapt

avatar van Phantasm
Film die lekker wegkijkt, zo slecht was deze nu ook weer niet.

avatar van Bandit
Tenenkrommend....