Blue Ridge (2010)

geregisseerd door Vince Sweeney
met Sean Gullette, Eric Sweeney en Bo Keister

De paranoïde en onvoorspelbare J.T. leidt een eenzaam leven in een aftands trailerpark. Ondanks zijn situatie wint J.T. de liefde van Sara, een onschuldig jong meisje, die alleen is in deze wereld nadat ze haar laatste familie verloor. Naïef plannen ze om samen een nieuw leven te beginnen op het strand en een oud amusementspark te heropenen. J.T.'s huurbaas, de heer Johnston, heeft echter andere plannen voor hem. Hij wil J.T. namelijk strikken en onder controle houden in het vervallen trailerpark, in de hoop om hem te overtuigen hem in zijn eigen bizarre levensstijl te volgen. Sara heeft echter hoop dat zij samen verder kunnen om hun droom te beleven.