• 11.737 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 15 mei 1997

Plot Liar Liar

"Trust me."

De advocaat Fletcher Reede is een geboren leugenaar. Wanneer zijn zoontje Max de kaarsjes van de taart voor zijn vijfde verjaardag uitblaast, wenst hij dat zijn vader eens zou stoppen met liegen. Als zijn wens uitkomt blijkt dat Fletchers grootste voordeel (zijn mond), ineens zijn grootste nadeel wordt.

Alle Media

avatar van Rood1974

Rood1974

Hilarisch. Als je van JC houdt tenminste. Zo niet, niet aan beginnen. Ik heb mij bescheurd.

avatar van stratmans

stratmans

heel eerlijke en hilarische film van Jim Carrey

avatar van Creative-lady

Creative-lady

Ik vond het niet echt een slechte film, maar ook niet echt een mooie .

En zeker niet komedie

Meer een beetje angstaanjagend.

Een advocaat die zich zo gedraagt?

Is dat logisch?

Vond daar helemaal niets moois aan

Sorry.

avatar van wizard of midian

wizard of midian

Als je hier niet mee kan lachen, dan is er wat mis met je.

avatar van Foose

Foose

Deze film was echt bagger..

Nee, toch niet! Helemaal geweldig vond ik 'm uiteraard .

Als zelfs je ex vrouw haar lach niet kan bedwingen, weet je dat je goed zit.

avatar van frans123

frans123

Ik weet wel zeker 20 acteurs/actrices (bv Cage, R Williams, Julia Roberts) waar ik allergisch voor ben... ..dus sla m over...

avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

Uit de tijd dat voor Jim Carrey nog niets te gek was; op het audiocommentaar van de DVD vertelt regisseur Tom Shadyac dan wel dat dit een poging van Carrey en hemzelf was om een iets volwassener film te maken die wat meer "grounded" in de werkelijkheid was, maar voor mij blijft dit toch eerst en vooral een bijzonder grappige komedie waarbij ik amper opmerk dat Carrey's personage nu iets meer op een mens lijkt dan bijvoorbeeld Ace Ventura – en gelukkig maar. Indertijd vond ik deze film hilarisch, en nu eigenlijk nog steeds, met een hoog tempo, veel grappen en een onnavolgbare Carrey. De scène met het toupetje is en blijft een hoogtepunt.

avatar van MOVIEMAZZTER

MOVIEMAZZTER

Absoluut 1 van de betere comedies met Jim Carrey. De film verveelt geen moment, het verhaal klopt gewoon en de gekke bekken van Jim doen de rest. Sommige scenes zijn hilarisch.

avatar van pvl63

pvl63

Deze film is alleen grappig als je erg van de fratsen van Jim Carrey houdt. Hij steelt de show, de rest is een stel houten klazen dat dient als aanvulling/opvulling/aangevers.