The Dead Don’t Dream (1948)

Western / Actie

geregisseerd door George Archainbaud
met William Boyd, Andy Clyde en Rand Brooks

Hoppy ‘Hopalong’ Cassidy, California Carlson en Lucky Jenkins arriveren bij een herberg voor de bruiloft van Lucky. De bruiloft blijkt te zijn afgeblazen, omdat de oom van Lucky's verloofde ontbreekt. Hij is vermoord en na elk van de komende twee nachten wordt een man de volgende ochtend vermist. Alle drie verbleven in dezelfde kamer en Hoppy heeft een aantal verdachten op het oog. Die avond kondigt Hoppy aan dat de moordenaar onder hen vertoeft. Hoppy neemt dezelfde kamer voor de nacht, in de hoop de moordenaar op te sporen.