Forty Thieves (1944)

1 stem

Western

geregisseerd door Lesley Selander
met William Boyd, Andy Clyde en Jimmy Rogers

Tad Hammond, die door Hopalong 'Hoppy' Cassidy naar de gevangenis gestuurd was en ondertussen zijn celstraf heeft uitgezeten, keert terug naar de stad en zet alles in het werk om zijn handlanger Jerry Doyle de sheriffverkiezing te laten winnen in plaats van Hoppy. Hammond neemt veertig 'gunslingers' mee, die de ranchers, waaronder Buck Peters van de 'Bar 20'ranch, weg houden van de stembus. Nadat Doyle gewonnen heeft stelt Hoppy vast dat de stemmen voor Doyle waren afgedrukt op valse stembiljetten. Vervolgens stuurt Hoppy hulpsheriff Jimmy Rogers naar de gouverneur met de bewijzen, maar Hammond's 'gunslingers' nemen hem gevangen.