Bar 20 (1943)

Western / Drama

geregisseerd door Lesley Selander
met William Boyd, Andy Clyde en George Reeves

Mark Jackson wil het grondgebied van Richard Adams in bezit krijgen. Jacksons bende berooft Adams’ verloofde Marie Stevens van haar juwelen en berooft vervolgens Bill Hopalong ‘Hoppy’ Cassidy van het geld, dat hij verdiend heeft met de verkoop van vee van de ‘Bar 20 Ranch’. Jackson geeft het gestolen geld aan Adams, opdat hij de juwelen terug kan kopen. En Adams moet een stuk van zijn land afstaan aan Jackson. Maar de ranchhulp Lin Bradley herkent de gestolen bankbiljetten. Hoppy en zijn trouwe vriend ‘California’ Carlson besluiten achter Jackson en zijn bende aan te gaan.