Sunset Trail (1939)

1 stem

Actie / Western

geregisseerd door Lesley Selander
met William Boyd, George 'Gabby' Hayes en Russell Hayden

Keller koopt al het vee van Marsh en vervolgens vermoordt hij hem om het geld weer terug te krijgen. Ann, de dochter van Marsh, heeft een aantal serienummers van de bankbiljetten onthouden en zo hoopt Hopalong erachter te komen wie het geld heeft en dus de moordenaar is. Hopalong doet zich voor als een watje en doet alsof hij een beginnend pokerspeler is en zo komen een paar van de bankbiljetten boven tafel. Als Hopalong zich realiseert dat hij Keller moet hebben, wint hij al het verloren geld terug. Hij ontsnapt uit de saloon van Keller, maar Keller en zijn mannen zitten hem op de hielen.