Fool's Gold (1947)

1 stem

Western

geregisseerd door George Archainbaud
met William Boyd, Andy Clyde en Rand Brooks

Hopalong Cassidy helpt zijn oude vriend, kolonel Jed Landry. Bruce Landry, de zoon van de kolonel, heeft een meerdere geslagen en is gedeserteerd. Hopalong zet de achtervolging in op Bruce, die waarschijnlijk ondergedoken is in een schuilplaats van bandieten in Twin Buttes. Achter Hopalong proberen Lucky Jenkins en California Carslon zijn spoor te volgen om Hopalong te kunnen helpen. In Twin Buttes aangekomen stuit Hopalong op de achterdocht van Jessie Dixon, die de plaatselijke herberg beheert en op wie Bruce verliefd is geworden.