Range War (1939)

Western

geregisseerd door Lesley Selander
met William Boyd, Russell Hayden en Britt Wood

Omdat ze tol moeten betalen om hun kuddes over het land van Buck Collins te drijven, hebben de ranchers besloten een spoorlijn aan te leggen om zo de tol te ontlopen. Collins op zijn beurt saboteert de aanleg en laat ook de postkoets overvallen waarin geld vervoerd wordt van de ranchers om hun werknemers te kunnen betalen. Hopalong zet een val op en licht de sheriff in wanneer de postkoets weer wordt overvallen om vervolgens zelf de overvaller te zijn. De mannen van Collins beroven vervolgens Hopalong van het geld, maar op dat moment arriveert ook de sheriff en hij kan ze allen arresteren. Hopalong bevrijdt de mannen uit de gevangenis en wordt daardoor opgenomen binnen de bende.