Doomed Caravan (1941)

Actie / Western

geregisseerd door Lesley Selander
met William Boyd, Russell Hayden en Andy Clyde

Westcott en Martin beramen een plan om het vervoersbedrijf van Jane Travers te saboteren en buiten werking te stellen. Travers roept de hulp in van Hopalong om haar volgende transport te beveiligen. Westcott en Martin laten hun mannen zich verkleden als soldaten en zich voor te doen als begeleiders van het transport. Hopalong trapt niet in de aanwezigheid van de nep-soldaten en laten dat plan in de soep lopen. Het lukt de mannen van Martin om toch iedereen, behalve Hopalong, gevangen te nemen en wil ze door een vuurpeleton om laten brengen. Hopalong zal een manier moeten vinden om dit verhinderen.