The Perez Family (1995)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Mira Nair
met Marisa Tomei, Alfred Molina en Anjelica Huston

Een wulpse Cubaanse immigrante doet alsof ze getrouwd is met de net vrijgelaten politieke gevangene Juan om zo haar kansen op een borgstelling te vergroten. Juan laat het over zich heen komen, maar wil eigenlijk op zoek naar zijn echte echtgenote die 20 jaar eerder de heilsstaat van Castro is ontvlucht.

Mooie film met een goed verhaal. Mooi gespeeld door de Marisa Tomei die er zeer mooi en sensueel uitzag in deze film. Net zoals Angela Lanza trouwens met haar mooie benen en volle boezem

Matige film waarin twee Cubaanse immigranten doen alsof ze met elkaar getrouwd zijn om zo in Amerika te kunnen verblijven. Het begin is wat onsamenhangend, waardoor het een tijdje duurt voordat de film op gang komt. De mix tussen comedie en drama werkt zeker niet altijd hier, daarvoor is het onderwerp te serieus en de uitvoering te luchtig. Verder wel een goeie cast waarbij Marisa Tomei wel een erg sexy rol neerzet, en een plezier is om naar te kijken.